Sukkeltjequote:Op zondag 4 maart 2007 02:22 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Stukken stont uit mijn mond halen voordat ik mij onder ander mensen wilt begeven
Ga je inburgeringscursus nog maar een keer over doen voordat je over homo's begint te zeuren. Allochtoontje!
maakt niets uit voor huub, natasia gaat er niet uit, dus de stemming van huub volgt daarna gewoon.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is ook wat Huub zei. De redactie veranderd de regels "at will". Wat in vroeger niet mocht mag nu wel en vice versa.
ik heb ook steeds het idee dat ie met vuur speelt. eric's dekking is allerminst vanzelfsprekend.....quote:Op zondag 4 maart 2007 02:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Pas nou op wat je zeg, huub
Nee want dan mag Syl weer stemmen.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maakt dus niks uit.
Natas gaat er toch niet uit.
Dus volgende ronde Huub op stoel en blijft het gevaar nog.
Juist niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Precies. Er wordt dus alles aan gedaan om Huub er in te houden.![]()
Dat laatste lijkt me heel sterk...quote:Op zondag 4 maart 2007 02:24 schreef gomi het volgende:
[..]
maakt niets uit voor huub, natasia gaat er niet uit, dus de stemming van huub volgt daarna gewoon.
of natasia moer er wel uitgestemd worden
Tijdens de tweede stemming mag Sylvia weer mee doen.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:24 schreef gomi het volgende:
maakt niets uit voor huub, natasia gaat er niet uit, dus de stemming van huub volgt daarna gewoon
En dan je eigen spelfouten nog eens markeren ook!quote:
Nee want ze spreken dan over een ontslag-dag (quote:
ik betwijfel het ookquote:Op zondag 4 maart 2007 02:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet niet of ze dat als tweede stemming zien hoor.
quote:Op zondag 4 maart 2007 02:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Tijdens de tweede stemming mag Sylvia weer mee doen.
Zie mijn vorige post, Sylvia mag in de tweede stemming meestemmen.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Juist niet.
Eerst was het de stemming die de meeste stemmen kreeg.
Nu gaat gewoon alles door.
Anders was Natas haar stemming geweest en niet meer van Huub.
Dat heb ik er niet uitgehaald hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 02:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Tijdens de tweede stemming mag Sylvia weer mee doen.
quote:Op zondag 4 maart 2007 02:20 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
1. stemronde tegen natas
2. stemronde tegen huub
niet waar, hij deed alsofquote:Op zondag 4 maart 2007 02:27 schreef elskip het volgende:
huub heeft de stemronde tegen natas ook weer ingetrokken (helaas)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |