abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48071460
zit zeker een zwarte producer want het gaat onderhand net zo als in het dagelijkse leven de zwarten mogen discrimineren want ze is gewaarschuwd achter de schermen ervoor maar niet in het openbaar dat laat zien wat 10 is een achterbakse zender
is het toeval ??? dat niet 1 van de zogenaamde gekleurden zich wilden distansieren van discriminatie???? (alleen uitvluchten zoeken om niet hoeven toe te geven)
terwijl als je bij talpa of nowlive zegt die zwarte heks of die antilliaan word je al aangevallen voor discriminatie en geband
  vrijdag 6 april 2007 @ 10:38:26 #252
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_48071573
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:34 schreef BENJOLA het volgende:
zit zeker een zwarte producer want het gaat onderhand net zo als in het dagelijkse leven de zwarten mogen discrimineren want ze is gewaarschuwd achter de schermen ervoor maar niet in het openbaar dat laat zien wat 10 is een achterbakse zender
is het toeval ??? dat niet 1 van de zogenaamde gekleurden zich wilden distansieren van discriminatie???? (alleen uitvluchten zoeken om niet hoeven toe te geven)
terwijl als je bij talpa of nowlive zegt die zwarte heks of die antilliaan word je al aangevallen voor discriminatie en geband
2 maal je punt maken zonder interpucties.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  vrijdag 6 april 2007 @ 10:39:29 #253
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48071607
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:38 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

2 maal je punt maken zonder interpucties.
Ik snap geen zak van de posts van deze gebruiker.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_48071939
[..]

[/quote]1 voorbeeldje huub vroeg meerdere malen aan de eettafel of de groep afstand wilde nemen van discriminatie van erik op het homo zijn
en misschien begrijp je deze zin nu wel dan
dat niet 1 van de zogenaamde gekleurden zich wilden distansieren van discriminatie
met andere woorden deze vorm van discrimineren mag in hun ogen
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:00:24 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_48078872
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:39 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik ook niet, en kennelijk zijn we de enigen niet want anders was er al een ban wegens racisme uitgedeeld
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:01:43 #256
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48078925
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:50 schreef BENJOLA het volgende:

1 voorbeeldje huub vroeg meerdere malen aan de eettafel of de groep afstand wilde nemen van discriminatie van erik op het homo zijn
en misschien begrijp je deze zin nu wel dan
dat niet 1 van de zogenaamde gekleurden zich wilden distansieren van discriminatie
met andere woorden deze vorm van discrimineren mag in hun ogen
Omg...

Leer quoten, da's 1.
Punt twee: het gaat niet over de inhoud van de post..
Het gaat over zijn interpunctie-gebruik. Maar ik ga er vanuit dat jij niet weet wat interpunctie is, gezien jouw schrijfstijl van het bovenstaande.
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:04:17 #257
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48079014
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ook niet, en kennelijk zijn we de enigen niet want anders was er al een ban wegens racisme uitgedeeld
Dat zal het zijn!
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:08:51 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_48079142
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:01 schreef Elounda het volgende:
[..]
Omg...

Leer quoten, da's 1.
Het gaat over zijn interpunctie-gebruik. Maar ik ga er vanuit dat jij niet weet wat interpunctie is, gezien jouw schrijfstijl van het bovenstaande.
Eens even kijken of ik hier met een stukje etymologie nog wat leuks van kan maken:
Interpunctie...
inter lijkt me duidelijk: dat komt van in...
punctie is toch drukken??

Ja hoor, interpunctie: het al dan niet ingedrukt houden van je shifttoets

Maar speciaal voor Benjola nog even juiste uitleg:
in·ter·punc·tie (de ~ (v.))
1 plaatsing van leestekens => punctuatie
2 leestekens
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:09:33 #259
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48079164
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Eens even kijken of ik hier met een stukje etymologie nog wat leuks van kan maken:
Interpunctie...

Ja hoor, interpunctie, het al dan niet ingedrukt houden van je shifttoets
  zondag 8 april 2007 @ 23:31:00 #260
2018 PC eend
relativist
pi_48131315
Leuke bommetjes
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_48133350
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Interpunctie...

Ja hoor, interpunctie: het al dan niet ingedrukt houden van je shifttoets

Maar speciaal voor Benjola nog even juiste uitleg:
in·ter·punc·tie (de ~ (v.))
1 plaatsing van leestekens => punctuatie
2 leestekens
speciaal voor leandra
je vriendinnetje elounda de betweter doet ook graag mensen uitleg geven omtrent de ned taal is alleen lullig dat als ze dan zelf spelfouten maakt en er over word aangesproken ze dan begint te schelden en in andere topics gaat zeuren om iemand een ban te geven
en personen voor randmongool of debiel uitmaken is toch niet zo netjes voor iemand met een hbo opleiding
en heb haar dan ook even een uitleg gegeven wanneer ze van mij een randmongooltje mag zien
dus als jij nu effe in haar kinderwagen kijkt en tegen haar zegt ze lijkt op haar moeder (elounda) dan is dat ook weer opgelost
aangezien ik vermoed dat jullie het wel met elkaar kunnen vinden aangezien jouw hobby ongeveer hetzelfde is (de ned taal)
pi_48133406
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:01 schreef Elounda het volgende:

[..]

Omg...

Leer quoten, da's 1.
hhmmmm interpunctie ???? wat zal ik doen ?????
effe googelen??? nee blijf jullie wel jennen
  maandag 9 april 2007 @ 00:48:43 #263
6941 APK
Factual, I think.
pi_48134096
quote:
Op maandag 9 april 2007 00:22 schreef BENJOLA het volgende:

[..]

speciaal voor leandra
je vriendinnetje elounda de betweter doet ook graag mensen uitleg geven omtrent de ned taal is alleen lullig dat als ze dan zelf spelfouten maakt en er over word aangesproken ze dan begint te schelden en in andere topics gaat zeuren om iemand een ban te geven
en personen voor randmongool of debiel uitmaken is toch niet zo netjes voor iemand met een hbo opleiding
en heb haar dan ook even een uitleg gegeven wanneer ze van mij een randmongooltje mag zien
dus als jij nu effe in haar kinderwagen kijkt en tegen haar zegt ze lijkt op haar moeder (elounda) dan is dat ook weer opgelost
aangezien ik vermoed dat jullie het wel met elkaar kunnen vinden aangezien jouw hobby ongeveer hetzelfde is (de ned taal)
Eén woord: 'Interpunctie'
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_48145121
quote:
Op maandag 9 april 2007 00:48 schreef APK het volgende:

[..]

Eén woord: 'Interpunctie'
in 2 woorden
geen interpunctie
  maandag 9 april 2007 @ 14:15:37 #265
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48145240
ja hoi.. kunnen we nu weer lief en aardig doen tegen elkaar? Heel fijn

en als je iemand aanspreekt op spelfouten, controleer dan ff je post voor je op invoeren klikt
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_48220745
wat heeft die heks toch loopt steeds te roepen
papparazi ze ziet ze in vliegtuigen
volgens mij schrijven alleen bladen die geheel of gedeeltelijk in bezit zijn van jdm over deze kliek
  woensdag 11 april 2007 @ 21:17:02 #267
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48232247
quote:
Op maandag 9 april 2007 00:22 schreef BENJOLA het volgende:

[..]

speciaal voor leandra
speciaal voor benjola
dit topic heet afreageren op dgk-redactie
dus hou eens op met dat gezeik van je over spelvouten en de ned taal wat ben je professor ofzo
begint een beetje vervelend te worden
en als je het dan toch wilt weten leandra is me zus
de groeten

[ Bericht 4% gewijzigd door Elounda op 11-04-2007 21:28:42 ]
pi_48233217
speciaal voor elounda precies wat je schrijft afreageren op dgk en het is zo terug te lezen dat jij denkt dat je andere personen die een spelfoutje of wat dan ook maakt moet afzeiken en dat je nu een paar draaien om je oren krijgt kun je niet zetten en jij bent degene die vervelend word er staan ook nog andere namen bij in verschillende topics die een beetje genoeg hebben van dat afzeiken van jou en je zus
  donderdag 12 april 2007 @ 00:41:41 #269
6941 APK
Factual, I think.
pi_48241079
quote:
Op woensdag 11 april 2007 21:36 schreef BENJOLA het volgende:

speciaal voor elounda precies wat je schrijft afreageren op dgk en het is zo terug te lezen dat jij denkt dat je andere personen die een spelfoutje of wat dan ook maakt moet afzeiken en dat je nu een paar draaien om je oren krijgt kun je niet zetten en jij bent degene die vervelend word er staan ook nog andere namen bij in verschillende topics die een beetje genoeg hebben van dat afzeiken van jou en je zus
Man ik word scheel als ik jouw posts lees.

Anyways, valt er nog iets te zeiken tegen de redactie?
Ik ben blij dat dat kooknicht opgerot is.
Eigenlijk is hij gewoon ontslagen, maar dat snappen de bewoners niet.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 12 april 2007 @ 00:53:47 #270
143001 Prospera
Verfrissend
pi_48241377
quote:
Op woensdag 11 april 2007 21:36 schreef BENJOLA het volgende:
speciaal voor elounda precies wat je schrijft afreageren op dgk en het is zo terug te lezen dat jij denkt dat je andere personenspeciaal voor elounda precies wat je schrijft en dat je nu een paar draaien om je oren krijgt kun je niet zetten en jij bent degene die vervelend word er staan ook nog andere namen bij in verschillende topics die een beetje genoeg hebben van dat afzeiken van jou en je zus
Dit is wat ik van je post meekrijg:

speciaal voor elounda precies wat je schrijft
personenspeciaal voor elounda precies wat je schrijft
jij bent degene die vervelend word er staan ook
bent degene die vervelend word
die een beetje genoeg hebben

Punten,komma's en spaties maken het wat leesbaarder
en je wilt toch dat je tekst wordt gelezen, of niet
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_48242154
Elounda heeft gelijk punt klaar

Ontopic nu, Ik wil dat er nu eens iemand oprot uit die kooi, tis geen spel meer maar een freakshow waarvan de houdsbaarheid datum bijna bereikt is. Verzin eens wat nieuws ipv imuniteit, dit werkt toch niet met 2 groepen. Dat stemmen is een lachertje.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  † In Memoriam † donderdag 12 april 2007 @ 04:17:39 #272
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_48243445
Kunnen jullie rap een nieuwe bewoner erin gooien en dan Braajen graag immuniteit? Dan kan Jaap er tenminste uit. Ik vind hem namelijk 100x niets. Dankuwel
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_48282188
Hoe lang onderhouden en handhaven jullie personeel dat zich komt afreageren? Wat een KUTWIJF is die Palma!

Iedere miljonair ontslaat iemand die op de vroege morgen een personeelslid voor zich krijgt dat hem 'achterlijke mongool' noemt!

IK VIND DIT WALCHELIJK! RESPECTOOS! en ook ik kijk hier naar! Zonder vooroordeel!

Het is de hoogste tijd dat er werkelijke objectieviteit komt!
Palma zou werkelijk nodig ontslagen moeten worden!
pi_48282986
een uur geleden stond op de 10 site dat vanavond om half 8 de nieuwe bewoner komt,nu is het al weer verdwenen!dus.....
  FOK!Babe dinsdag 17 april 2007 @ 05:20:48 #275
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_48405708
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 09:55 schreef fredfik het volgende:
een uur geleden stond op de 10 site dat vanavond om half 8 de nieuwe bewoner komt,nu is het al weer verdwenen!dus.....
Is jouw post eigenlijk geen reet waard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')