2 maal je punt maken zonder interpucties.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:34 schreef BENJOLA het volgende:
zit zeker een zwarte producer want het gaat onderhand net zo als in het dagelijkse leven de zwarten mogen discrimineren want ze is gewaarschuwd achter de schermen ervoor maar niet in het openbaar dat laat zien wat 10 is een achterbakse zender
is het toeval ??? dat niet 1 van de zogenaamde gekleurden zich wilden distansieren van discriminatie???? (alleen uitvluchten zoeken om niet hoeven toe te geven)
terwijl als je bij talpa of nowlive zegt die zwarte heks of die antilliaan word je al aangevallen voor discriminatie en geband
Ik snap geen zak van de posts van deze gebruiker.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
2 maal je punt maken zonder interpucties.
Ik ook niet, en kennelijk zijn we de enigen niet want anders was er al een ban wegens racisme uitgedeeldquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:39 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik snap geen zak van de posts van deze gebruiker.
Omg...quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:50 schreef BENJOLA het volgende:
1 voorbeeldje huub vroeg meerdere malen aan de eettafel of de groep afstand wilde nemen van discriminatie van erik op het homo zijn
en misschien begrijp je deze zin nu wel dan
dat niet 1 van de zogenaamde gekleurden zich wilden distansieren van discriminatie
met andere woorden deze vorm van discrimineren mag in hun ogen
Dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook niet, en kennelijk zijn we de enigen niet want anders was er al een ban wegens racisme uitgedeeld
Eens even kijken of ik hier met een stukje etymologie nog wat leuks van kan maken:quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:01 schreef Elounda het volgende:
[..]
Omg...![]()
Leer quoten, da's 1.
Punt twee: het gaat niet over de inhoud van de post..
Het gaat over zijn interpunctie-gebruik. Maar ik ga er vanuit dat jij niet weet wat interpunctie is, gezien jouw schrijfstijl van het bovenstaande.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eens even kijken of ik hier met een stukje etymologie nog wat leuks van kan maken:
Interpunctie...
inter lijkt me duidelijk: dat komt van in...
punctie is toch drukken??
Ja hoor, interpunctie, het al dan niet ingedrukt houden van je shifttoets![]()
speciaal voor leandraquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eens even kijken of ik hier met een stukje etymologie nog wat leuks van kan maken:
Interpunctie...
inter lijkt me duidelijk: dat komt van in...
punctie is toch drukken??
Ja hoor, interpunctie: het al dan niet ingedrukt houden van je shifttoets![]()
Maar speciaal voor Benjola nog even juiste uitleg:
in·ter·punc·tie (de ~ (v.))
1 plaatsing van leestekens => punctuatie
2 leestekens
hhmmmm interpunctie ???? wat zal ik doen ?????quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:01 schreef Elounda het volgende:
[..]
Omg...![]()
Leer quoten, da's 1.
Punt twee: het gaat niet over de inhoud van de post..
Het gaat over zijn interpunctie-gebruik. Maar ik ga er vanuit dat jij niet weet wat interpunctie is, gezien jouw schrijfstijl van het bovenstaande.
Eén woord: 'Interpunctie'quote:Op maandag 9 april 2007 00:22 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
speciaal voor leandra
je vriendinnetje elounda de betweter doet ook graag mensen uitleg geven omtrent de ned taal is alleen lullig dat als ze dan zelf spelfouten maakt en er over word aangesproken ze dan begint te schelden en in andere topics gaat zeuren om iemand een ban te geven
en personen voor randmongool of debiel uitmaken is toch niet zo netjes voor iemand met een hbo opleiding
en heb haar dan ook even een uitleg gegeven wanneer ze van mij een randmongooltje mag zien
dus als jij nu effe in haar kinderwagen kijkt en tegen haar zegt ze lijkt op haar moeder (elounda) dan is dat ook weer opgelost
aangezien ik vermoed dat jullie het wel met elkaar kunnen vinden aangezien jouw hobby ongeveer hetzelfde is (de ned taal)![]()
speciaal voor benjolaquote:Op maandag 9 april 2007 00:22 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
speciaal voor leandra
je vriendinnetje elounda de betweter doet ook graag mensen uitleg geven omtrent de ned taal is alleen lullig dat als ze dan zelf spelfouten maakt en er over word aangesproken ze dan begint te schelden en in andere topics gaat zeuren om iemand een ban te geven
en personen voor randmongool of debiel uitmaken is toch niet zo netjes voor iemand met een hbo opleiding
en heb haar dan ook even een uitleg gegeven wanneer ze van mij een randmongooltje mag zien
dus als jij nu effe in haar kinderwagen kijkt en tegen haar zegt ze lijkt op haar moeder (elounda) dan is dat ook weer opgelost
aangezien ik vermoed dat jullie het wel met elkaar kunnen vinden aangezien jouw hobby ongeveer hetzelfde is (de ned taal)![]()
Man ik word scheel als ik jouw posts lees.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:36 schreef BENJOLA het volgende:
speciaal voor elounda precies wat je schrijft afreageren op dgk en het is zo terug te lezen dat jij denkt dat je andere personen die een spelfoutje of wat dan ook maakt moet afzeiken en dat je nu een paar draaien om je oren krijgt kun je niet zetten en jij bent degene die vervelend word er staan ook nog andere namen bij in verschillende topics die een beetje genoeg hebben van dat afzeiken van jou en je zus
Dit is wat ik van je post meekrijg:quote:Op woensdag 11 april 2007 21:36 schreef BENJOLA het volgende:
speciaal voor elounda precies wat je schrijft afreageren op dgk en het is zo terug te lezen dat jij denkt dat je andere personenspeciaal voor elounda precies wat je schrijft en dat je nu een paar draaien om je oren krijgt kun je niet zetten en jij bent degene die vervelend word er staan ook nog andere namen bij in verschillende topics die een beetje genoeg hebben van dat afzeiken van jou en je zus
Is jouw post eigenlijk geen reet waard.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:55 schreef fredfik het volgende:
een uur geleden stond op de 10 site dat vanavond om half 8 de nieuwe bewoner komt,nu is het al weer verdwenen!dus.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |