quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:25 schreef Gigageil het volgende:
Wat een teringwijf zeg. Ga je je dochter zo opfokken terwijl dat kind het zo naar haar zin heeft. Trouwen met een Marokaan Allah, maar je ook de rest van je leven door zo'n andere (aangetrouwde)cultuur laten beïnvloeden, is wel het toppunt van achterlijkheid. Pleur op zeg. Eer dat mijn moeder zou zwichten voor een bedreiging van een buitenlander die wel ff uit gaat maken wat wel en niet kan voor haar kinderen......NEVER
Ze zijn toch gescheidden ook ?
Nou dan....waar bemoeit ie zich mee.....
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 13:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Verbaasd me dat het nog niet op de Frontpage van FOK! staat, die zijn meestal wel snel als de marokanen negatief in het nieuws zijn
Ja, nou sorry hoor, maar wat een belachelijk respectloos mens is die Nadia.quote:
Je zou bijna hopen dat haar wat aangedaan wordt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En die kut dochter moet gewoon de kooi uit gaan als haar mama dat vraagt. Dat wijf had wel wat respect voor haar ouders mogen leren van haar pa.
"Hou je van me dan kom je de kooi uit", en gewoon blijven zitten. ---------------------.
Positiever dan Antillianen las ik net. Want dat zijn de allerergste (het tuig van die bevolkingsgroep dan. Want er zijn echt ook geweldig goede Antillianen. Maar daar hoor je minder over en die tellen niet mee in de statistieken. Dat zijn geintegreerde medenederlanders. En zo hoort dat ook.)quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:12 schreef Just_4_fun het volgende:
[..]
![]()
Zijn ze ooit wel eens positief in 't nieuws dan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |