quote:Op maandag 16 juli 2007 18:01 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg zou je niet eens heel snel een leven gaan zoeken?
Niemand hier met een post-aantal van boven de 5000 heeft een leven.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:01 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg zou je niet eens heel snel een leven gaan zoeken?
5000 haal ik in 5 weken.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Niemand hier met een post-aantal van boven de 5000 heeft een leven.
quote:Voor de waardigheid van fok moet dit subforum gesloten worden. Het is het gewoon simpelweg niet waard.
Fok site admins... doe je ding. Telkens als je denkt dat dat programma z'n dieptepunt heeft bereikt weten de bewoners het weer voor elkaar te krijgen om het nog walgelijker te maken. Die smerige natasia met haar vieze opgeblazen neptieten, amanda die er 24/7 als een low-budget prostituee bijloopt, mr wehkamp die heel de dag aan z'n smerige haar/wenkbrouwen/kontgat zit te voelen, dan heb je die vetklep daar nog rondlopen die inmiddels door heel nederland is uitgekotst. Huub en lieke zijn ook om te kotsen, maar dat valt niemand op omdat hun nog de minst erge zijn in die villa. Die nieuwe hoer, nadia moet ook optyfen met haar geslijm en aftandse tieten. Ze was toch een jaar of 20? Nou, die zondekussens van haar hangen zowat over d'r buik heen. Alsof ze aan sm doet en dat haar tieten aan van die kettingen zijn opgehangen en helemaal uitgerekt zijn en d'r buik is ook niet om aan te zien maar dat is niets nieuws onder de zon.
En dan die huishouding... een één of ander wijf met een grafstem van hier tot Tokyo die als een gestappo officier rondloopt en ruzie zoekt met de bewoners. Waar gaat dit over? Hoe kun je dit serieus nemen? Het erge van alles is dat het nog acteurs zijn ook en dat is op zich niet erg... maar zet dan wel fatsoenlijke acteurs neer die geloofwaardig/volwassen overkomen, want dit is gewoon te triest voor woorden.
Dus oordeel zef... is dit een eigen subforum waard? Naar mijn oordeel... NEE! Ik kijk nog liever naar 2 meisjes van 14 die aan het jumpen zijn dan naar die losers die 'strijden' om een villa die toch niet te winnen valt...
775.000 posts in 10 maanden tijd.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
Hoe kunnen we Danny van nut, plezier en noodzaak van ons forum overtuigen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:05 schreef MouzurX het volgende:
talpa = kansloos
De gouden kooi = kansloos
Een subforum over de gouden kooi = kansloos en onnodig
iemand zijn kleren uittrekken = aanranding en kansloos
Stel je eens voor dat de gebruikers gaan rellen, joh.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
775.000 posts in 10 maanden tijd.
En het sluiten van dit subforum levert FOK denk ik heel erg veel negatieve publiciteit op.
Ik heb niet zo`n overtuigingsbehoefte, verder.
Omdat ze zowaar blijk geven van een goede smaak?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:07 schreef Peter6000 het volgende:
En het sluiten van dit subforum levert FOK denk ik heel erg veel negatieve publiciteit op.
Nee, gewoon.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Omdat ze zowaar blijk geven van een goede smaak?
Mijn overtuigingsbehoefte is ook niet zo groot, maar ik dacht wel dat het goed was op de eventuele plannen van Danny te wijzen. Laten we hopen dat hij alleen maar zat te mopperen.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
775.000 posts in 10 maanden tijd.
Ik heb niet zo`n overtuigingsbehoefte, verder.
Als ik de reakties op dit subforum vergelijk met het beschamende GeenStijl niveau op de FP (toch het visitekaartje van FOK), denk ik dat hij zijn prioriteiten beter ergens anders kan leggen.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn overtuigingsbehoefte is ook niet zo groot, maar ik dacht wel dat het goed was op de eventuele plannen van Danny te wijzen. Laten we hopen dat hij alleen maar zat te mopperen.
Ga es voor een spiegel staan en vraag je af waarom je naar zulke onzin kijkt.quote:
quote:Laat je nooit verleiden tot discussies van (boze, scheldende) mensen die ineens komen binnenvallen als er problemen in De Kooi zijn. Door hen teveel ruimte te geven, kan het gaan lijken alsof hun toon de onze is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |