Jij bent gewoon een vent en kijkt naar dit soort programma's?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:23 schreef Nostalgist het volgende:
Kutopic. Slotje SVP
Je bent gewoon een vent en je maakt je druk om dit subforumquote:Op maandag 16 juli 2007 17:24 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een vent en kijkt naar dit soort programma's?![]()
![]()
![]()
't valt aan je posthistorie niet af te lezenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:29 schreef Elounda het volgende:
Get a lifeGa lekker in ONZ topics bakken of zo.
En Slotteken misschien?
Nee precies.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:31 schreef dubidub het volgende:
[..]
't valt aan je posthistorie niet af te lezenDGK
Juistem!!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 17:22 schreef Kluupkluup het volgende:
Waarom heeft zo'n programma als de Gouden Kooi hier eigenlijk een subforum?
Alles is doorgestoken kaart, wordt Danny betaald door Talpa ofzo?!![]()
![]()
Danny is er ook voor volgens mijquote:Op maandag 16 juli 2007 @ 16:49 schreef Danny het volgende:
Kan dit programma die gewoon doodgezwegen worden? Begin er sterk over na te denken ons eigen DGK forum ook te sluiten. Dit is slecht voor zelfs ONZE naam
Ow, filmpjes hoef ik niet te zien om te weten dat het te debiel voor woorden is.
Snap ook niet dat dat toegelaten wordt, het gedrag van de users in dit subforum wordt echt nergens anders op fok getollereerd.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:25 schreef Bumbaclaat het volgende:
Ik verbaas me ook over de enorme activiteit op dit stuk forum. Afgezien van de nipplecaps dan.
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
In een paar minuten wordt een COS topic hier volgespamd.
Het is er wel redelijk druk dus kennelijk veel behoefte van een (grote) groep gebruikers?quote:topics 4829
Posts 775269
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |