Een streamverslag is een letterlijke weergave van de gebeurtenissen, zoals:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:17 schreef Knut_je het volgende:
Ik snap niet zo goed het vershil tussun update en streamverslagen.....
Dat zit ook niet in de fqa.
Een update is een kort verslag van die lap text die eens streamverslag zou zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:31 schreef Knut_je het volgende:
Ok update is kort en bondig en verslag is eenlap tekst![]()
Nee, dat moet gewoon # 160 zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:35 schreef PC eend het volgende:
[SC 160] Waar we roddelen
Volgens mij moet het #37 zijn?
Toch?
Volgens mij moet jij je ff inlezenquote:
Van wie?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:00 schreef Miekemoes het volgende:
Voor elk probleem is een oplossing.![]()
We verlaten deze:
[DGK FB #8] Juf ik heb het nummer van de COS fout.
Voordat je klaagt over een verkeerde TT, check hem eerst voordat je hem er zo neerpleurt.
Klagen over je medefokker doe je maar via PM, dat hoeven wij niet te weten![]()
klaag niet en let op je taalgebruik; kankerhoer_ende typhus
mag dus niet.
Eigenlijk post hier niet tenzij het moet![]()
Anders krijg je een enkeltje http://forum.fok.nl/topic/1027328/7/25 Strafkamp![]()
Waarom lees ik dit soort posts altijd als eerste.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
Is Eric hier: FAQ, Policy, Streams en Bewoners al uitgedonderd en dat popje Dennis er in gezet ?![]()
Moooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiii![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom lees ik dit soort posts altijd als eerste.![]()
Aangepast., thx.![]()
Een update moet objectief zijn. Wij kunnen het er wel over eens zijn dat Brian denkt als een pot appelmoes, maar net die ene Brian fan die hier langskomt zal het daar niet mee eens zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een update is zo:
Brian, Huub en Lieke hadden een gesprek waarbij ze weer eens niet tot de appelmoes van Brian zijn brain konden doordringen.
Ik vind niets minder objectief dan een pot appelmoesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Een update moet objectief zijn. Wij kunnen het er wel over eens zijn dat Brian denkt als een pot appelmoes, maar net die ene Brian fan die hier langskomt zal het daar niet mee eens zijn.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Dag Avonne, Day en Gert,
Bij streamverslagen staat een berichtje van Iceage2 voor Day,
mag dit bericht naar de FB#9 , weg of naar Day's prive berichten ?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
Moooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiii![]()
quote:
quote:[b]Op zaterdag 23 juni 2007 15:58 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind niets minder objectief dan een pot appelmoes![]()
U is hier de FB hoer?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:27 schreef kleinzusje het volgende:
( fluitertje, ik heb je lief) zie love corner![]()
zet zichzelf in de updatesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:07 schreef Iceage2 het volgende:
Lieve Day schreef:
Oh, die IceAge is wel erg. De naam van een pro-Huubforum bij zijn naam zetten en dan ook nog Huub's lievelingsbloemen sturen.
erg he.
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:30 schreef Miekemoes het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
U is hier de FB hoer?
![]()
![]()
Ik zie niet graag mijn zorgvuldig gekozen topic verzanden in een KeilewegSC.
![]()
![]()
![]()
Je kan hier ook terecht voor aandacht en bewondering [SC 160] Waar we roddelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |