Ik vond jouw TT toch beterquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:43 schreef TherAngelina het volgende:
En ik maar denken dat iedereen te lui was om er één te openen.
Maar ik had toch het verkeerde nummer.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:45 schreef Veulen het volgende:
Ik ga lekker naar me bedje toe![]()
Dag mensen
Ian heeft toch al veel te veel naamtopic'squote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:54 schreef Sjakie01 het volgende:
Moet je nog steeds betalen voor die pauper streams die worden uitgezet als er ECHT iets gebeurd?
Kloon van APK??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ian heeft toch al veel te veel naamtopic's![]()
![]()
Roddelen over jezelf vind ik ook wel bijzonderquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:55 schreef TherAngelina het volgende:
Hahaha, alsof dat een 'roddel' is.
Beetje stof kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:53 schreef TherAngelina het volgende:
Ik zal beginnen dan... een roddel over mijzelf. Ik ben ontzettend smerig. Ik denk daardoor dat ik ook zo ziek ben nu. Ik sliep een paar nachten bij iemand en toen kwam ik thuis en was ik ineens ziek. Ik maak mijn kamer nooit schoon eigenlijk. Overal spinnenwebben (zonder spinnen gelukkig), kattenharen en vlekken. Mensen schrikken altijd als ze op mijn kamer komen want op mezelf ben ik schoon. Je kunt hier ook niet lopen.
Nu jullie!
Yo! Sjakie!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:06 schreef Sjakie01 het volgende:
Is die nieuwe gast Dennis nog wat?
Het zal wel met de opwarming van de aarde en de toenemende onweders te maken hebben.quote:
Fladdert er als een gek achteraanquote:
Op welk kanaal zit jij??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:07 schreef TherAngelina het volgende:
En datte we toffe jongens zijn dat willen we wetennnn.
Uitgemelkte grap. Alhoewel, grap?
Oh ja, ík ben wel schoon. Als ik de deur uitga danquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Beetje stof kan geen kwaad.
Maar wel goed douchen hoor.![]()
Ik ook niet, maar ik zeg toch, ligt aan het weer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
We hoeven het hier toch niet over DGK te hebben? Want dat volg ik niet![]()
Bongetje!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:10 schreef BONG4002 het volgende:
Hej WA leuk dat je hier weer eens langskomt
Met Bongetje is alles goedquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bongetje!Ik kom even gedag zeggen. Bij de volgende BB ben ik er weer bij, hoor.
Ook alles goed met jou?
Komt die er dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij de volgende BB ben ik er weer bij hoor.
Het was tyfusweer, ik liep midden in een wolkbreukquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zeg toch, ligt aan het weer.
Duurt me te lang. En een stelletje volslagen idioten, heb ik begrepen. Geen zin inquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:13 schreef BONG4002 het volgende:
Met Bongetje is alles goedZit volledig in Nintendo modus laatste tijd
En leuk dat je bij BB weer hier bent, maar DGK is eigenlijk veel beter dan BB waarom volg je dat niet dan?
Ja, maar dan moet er toch iets bekend zijn van inschrijvingen of zo??quote:
Het duurt wel lang idd, maar je hoeft ook niet altijd te kijken, gewoon af en toe in zappen is ook leukquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Duurt me te lang. En een stelletje volslagen idioten, heb ik begrepen. Geen zin in![]()
Ik heb ooit eens een half uurtje meegelezen toen ene Jaap kotsend en naakt door het huis trok![]()
Mss dat ze daar pas later mee beginnen, geen ideequote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet er toch iets bekend zijn van inschrijvingen of zo??
Volgens mij steekt Johnnie nergens geld meer in.
Hij zit weer in endemol hequote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet er toch iets bekend zijn van inschrijvingen of zo??
Volgens mij steekt Johnnie nergens geld meer in.
Ik heb geen zin om te kijken naar mensen die elkaar zowat op leven en dood bestrijden, ik hou van de relatief gemoedelijke BB-sfeer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
Het duurt wel lang idd, maar je hoeft ook niet altijd te kijken, gewoon af en toe in zappen is ook leukMaar er gebeurd wél meer dan in alle BB's bij elkaar
Dan zit je bij BB idd beterquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te kijken naar mensen die elkaar zowat op leven en dood bestrijden, ik hou van de relatief gemoedelijke BB-sfeer.
Ik ken de DKG ook niet. Maar één zo'n ding is genoeg. Dus kom maar op met de nieuwe BB. Al de fuckertjes hebben inmiddels bij de DKG wel gezien waar je mee scoort, dus Hummie kom maar op.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar BB slaat toch meer aan bij mensen dan DGK denk ik
Pffffff zo moeten echt wat gaan verzinnen, want z=dat gezapige lijkt niemand meer na, na DGK...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te kijken naar mensen die elkaar zowat op leven en dood bestrijden, ik hou van de relatief gemoedelijke BB-sfeer.
Jij volgt een cursus Chinees?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pffffff zo moeten echt wat gaan verzinnen, want z=dat gezapige lijkt niemand meer na, na DGK...
De gemiddelde tv-kijker schrikt van DGK, denk ik. Die ziet liever BB.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:26 schreef PC eend het volgende:
Pffffff zo moeten echt wat gaan verzinnen, want z=dat gezapige lijkt niemand meer na, na DGK...
Jézus!!! Ga jij dat nog allemaal lezen en 'uitvogelen" ook??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
Is Ian Nick trouwens niet gewoon Versabommie?
Nee joh. Ik lees amper in dit subforum. Maar af en toe zie ik iets voorbijkomen in de nieuwe topics en ik vond zijn stijl overeenkomen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:29 schreef Coos het volgende:
Jézus!!! Ga jij dat nog allemaal lezen en 'uitvogelen" ook??![]()
Zou LekkerSimpel nog op vrije voeten zijn?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar af en toe zie ik iets voorbijkomen in de nieuwe topics en ik vond zijn stijl overeenkomen.
Heb je dat filmpje van hem gezien richting Jaap?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou LekkerSimpel nog op vrije voeten zijn?![]()
Ik dacht dat jij al naar bed was!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje van hem gezien richting Jaap?![]()
Ik weet het echt niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Permban? Of suggereer je dat LS Ian Nick is?
Dacht het nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
Is Ian Nick trouwens niet gewoon Versabommie?
Het zal wel niet aan de 'stimulerende middelen' zijn, anders hadden we hem wel gehoord.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:39 schreef Wickedangel het volgende:
Eendje! Word eens wakker! Of heb je weer aan de stimulerende middelen gezeten![]()
Wat denk je wel niet van me?! Ik, op bed?!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al naar bed was!!![]()
Maar nee. Stuur eens een link.![]()
Hij zit aan de downers WA.quote:
Heb ik allemaal geen verstand van. Ik weet wel dat hij met de nodige vertraging post.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:43 schreef Coos het volgende:
Hij zit aan de downers WA.
Hier hadden we het een uur geleden over.
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij zit aan de downers WA.
Hier hadden we het een uur geleden over.
Whatever.quote:
Dat msn en PM is niks voor mijquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb ik allemaal geen verstand van. Ik weet wel dat hij met de nodige vertraging post.
Ga je er al gelijk vanuit dat ik dat zelf niet kan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
OMFG, hoe kom je daar nou weer aan![]()
Stelletje mindfuckerquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:50 schreef PC eend het volgende:
Ga je er al gelijk vanuit dat ik dat zelf niet kan?![]()
![]()
Ik begin een engelfobie te krijgenquote:
Niet alleen door jouquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben ik toch nog ergens goed voor![]()
Het duurt meestal even voor de pilletjes werken eendjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stelletje mindfucker![]()
![]()
Ik word helemaal PARA![]()
Bommie is van APKquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:57 schreef Leandra het volgende:
Zo... de hele SC bijgelezen, OLH op m'n blote knietjes gedankt dat ik blind kan typen en dat het dus met drank op ook geen probleem is mijn FOK! username en wachtwoord in te voeren....
En al lezende ontdekt dat ik vrij weinig gemist heb.... en nee... Ian_Nick is geen kloon van APK
Play ED en dan wordt je het échtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stelletje mindfucker![]()
![]()
Ik word helemaal PARA![]()
Helpt het als je er meer neemt?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:57 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Het duurt meestal even voor de pilletjes werken eendje![]()
Hmmz.... Bommie is net weer vader geworden en APK is weer eens op vakantie???quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bommie is van APK
Nu word ik echt gek![]()
Begin jij me ook al te mindfuckenquote:
Ik? Bongetje? Neehoorquote:
Was het nog leuk in de kroeg?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:57 schreef Leandra het volgende:
Zo... de hele SC bijgelezen, OLH op m'n blote knietjes gedankt dat ik blind kan typen en dat het dus met drank op ook geen probleem is mijn FOK! username en wachtwoord in te voeren![]()
En al lezende ontdekt dat ik vrij weinig gemist heb.... en nee... Ian_Nick is geen kloon van APK
Ik ook (bijna) niet, maar iig truste en hopelijk tot snel weer ziens WAquote:
If het doesnt kill you it makes you strongerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd, geniet er nou maar van... it's the only kind of fuck you'll get
Het is tenslotte alweer GVD 04:07quote:
Het was saai, we verveelden ons stierlijk, werden daardoor vervelend, maar na sluit werd het toch nog gezellig (toen we besloten hadden morgen de kroeg vroeg dicht te gooien en daarna op stap te gaanquote:
If the going gets tough, the tough get going go shoppingquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
If het doenst kill you it makes you stronger![]()
Bommie wordt elk jaar vaderquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz.... Bommie is net weer vader geworden en APK is weer eens op vakantie???
Vaderschapsverlof??![]()
Idd eend... je had al lang in je nest moeten liggenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is tenslotte alweer GVD 04:07![]()
![]()
Nog bedankt voor de euveuteur![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nóg meer???![]()
M'n collega wil niet meer![]()
Je bent heel wakker, ik ga slapenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zegt ie.... "vaderschapsverlof" klinkt natuurlijk wel heel soft voor APK hè
Dan moet ie onderhand wel een heel elftal bij elkaar hebbenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zegt ie.... "vaderschapsverlof" klinkt natuurlijk wel heel soft voor APK hè
Nog een jonge god afgewezen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was saai, we verveelden ons stierlijk, werden daardoor vervelend, maar na sluit werd het toch nog gezellig (toen we besloten hadden morgen de kroeg vroeg dicht te gooien en daarna op stap te gaan)
Goeie TT, ik geloof dat ik daat moet zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:28 schreef Leandra het volgende:
Day? Kun je de nieuwe FB ff sticky maken? Thnx
[DGK FB # 9] Hulp is onderweg
Done!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:28 schreef Leandra het volgende:
Day? Kun je de nieuwe FB ff sticky maken? Thnx
[DGK FB # 9] Hulp is onderweg
Het is idd een aanmatigende TT.... ik denk trouwens niet dat jij daar moet zijn, maar omdat het topic "wanneer hulp niet meer helpt" nog niet bestaat, heb je geen andere keuzequote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goeie TT, ik geloof dat ik daat moet zijn![]()
Leandra denkt over mij geloof ikquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:31 schreef Day het volgende:
Maar waar roddelen we over?
Nou ik zal es kijkenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is idd een aanmatigende TT.... ik denk trouwens niet dat jij daar moet zijn, maar omdat het topic "wanneer hulp niet meer helpt" nog niet bestaat, heb je geen andere keuze
Ja, nou, dat was de bedoeling... maar niemand doet meequote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:31 schreef Day het volgende:
Maar waar roddelen we over?
Dat ga ik morgen wel uitzoeken. Heb nu teveel op!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... ik wil wel eens weten wiens kloon die Miekemoes eigenlijk is...
Het is zeker geen newbie
LOL... jij ook al?!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:34 schreef Day het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen wel uitzoeken. Heb nu teveel op!![]()
Klonen zijn top om over te roddelenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... ik wil wel eens weten wiens kloon die Miekemoes eigenlijk is...
Het is zeker geen newbie
Nou, ik zou zeggen: kom met suggesties, ik lees morgen de SC wel weer door en trek dan wel m'n conclusies...quote:
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen: kom met suggesties, ik lees morgen de SC wel weer door en trek dan wel m'n conclusies...
En nu ben ik echt m'n bed in..... ik weet alleen niet of ik nog een hoofdstukje "1984" lees voor ik slaap
Goed boek, al dan niet helemaal uitgelezen want niet bij mij thuis maar ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen: kom met suggesties, ik lees morgen de SC wel weer door en trek dan wel m'n conclusies...
En nu ben ik echt m'n bed in..... ik weet alleen niet of ik nog een hoofdstukje "1984" lees voor ik slaap
Ben jij hier nogquote:
Kutschizofreen, tief op naar je bed!quote:
Waardoor?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 05:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij hier nog![]()
Sorry ik was even afgeleid![]()
Vergeet je pilletje niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 05:47 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Kutschizofreen, tief op naar je bed!Ga maar weer lekker dromen dat Ian je neerschiet
.
What do you think?quote:
Daar doe ik niet aan; wij slepen ons wel door ze duisternis heenquote:
Wat jij wil, ik fladderer er wel achteraanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 05:51 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan; wij slepen ons wel door ze duisternis heen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 05:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
What do you think?
Al dat kut-engels, het wordt me ff allemaal teveel![]()
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geweldig toch... ik zie alleen maar voordelen
Rustig hierzo...quote:
Over "ons" brave FOK!kertjes valt toch niets te roddelen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Rustig hierzo...
Ik had toch wel een topic vol roddels verwacht![]()
Ik ben hier.quote:
Gert heeft een nieuwe vriendinquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:22 schreef Mike1964 het volgende:
Over "ons" brave FOK!kertjes valt toch niets te roddelen?![]()
Of heb jij nog een vette roddel?![]()
Tis lastig roddelen als iedereen kan meelezen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Rustig hierzo...
Ik had toch wel een topic vol roddels verwacht![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gert heeft een nieuwe vriendin
En het schijnt dat bepaalde dames daar heel jaloers over zijn
Maar je hebt het niet van mij
Dat had ik je in vertrouwen verteldquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gert heeft een nieuwe vriendin
En het schijnt dat bepaalde dames daar heel jaloers over zijn
Maar je hebt het niet van mij
Dat ben ik ook niet, er is immers geen reden tot jaloezie, maar in vertrouwen is in vertrouwenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo jaloers was aangelegd?
Was dit dan een serieuze roddel?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet, er is immers geen reden tot jaloezie, maar in vertrouwen is in vertrouwen
Maar ik ga wel... roddel rustig verder![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:08 schreef Mike1964 het volgende:
Iedereen plotseling een leven gekregen of zo?
Neuh... ik was de kid ff naar opa & oma brengen...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:08 schreef Mike1964 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:08 schreef Mike1964 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... ik was de kid ff naar opa & oma brengen...
Wil je een roos of een andere liefdes verklaring ?quote:
Neuh, ik heb vandaag al een roos van je gehad, en dat je van me houdt geloof ik zo welquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je een roos of een andere liefdes verklaring ?![]()
okquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik heb vandaag al een roos van je gehad, en dat je van me houdt geloof ik zo wel
Nee !!!!quote:
Dat is toch algemeen bekend? Valt dus niet in de categorie roddels volgens mij.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:20 schreef kleinzusje het volgende:
Roddels:
Ik ben gek op HiDiHo, Peter6000, Demins, Gert, Tuinfluiter en meer mannen![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend? Valt dus niet in de categorie roddels volgens mij.
Vertel !!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:30 schreef kleinzusje het volgende:
Leandra ik heb een leuke ervaring gehad met UPC, wil je hem horen ?
Moet ik dan m'n oren dicht doen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:30 schreef kleinzusje het volgende:
Leandra ik heb een leuke ervaring gehad met UPC, wil je hem horen ?
Okquote:
Dat is al van heel lang geledenquote:
Dat doe ik normaal ook, maar nu moest hij hangen omdat de tijd op was en ik lulde doorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:40 schreef Leandra het volgende:
OMG... jij blijft nog beleefd als er zo'n UPC verkoophoer belt........ ik al lang niet meer.
De laatste keer dat ze belden zat ik buiten en de kid nam binnen de telefoon op... brengt de foon naar buiten, zegt dat het UPC is, en ik neem de telefoon over en zeg gelijk: "Ja, wat nou weer??"
Aan de andere kant van de lijn bleef het stil... dus ik: ik had het tegen u hoor, u denkt toch niet dat ik tegen m'n kind zo praat??
Was een kort gesprekje... ook het laatste trouwens
Slaap je al ??? Watjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:08 schreef Mike1964 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op die leeftijd valt het allemaal niet meer mee hè
Hij is toch maar 2 jaar ouder dan jij? Denk ik tenminste, uitgaande van z'n nick.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op die leeftijd valt het allemaal niet meer mee hè
Veel plezier, hou het netjes en post een verslagjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
Op deze leeftijd overigens ook niet......... en ik heb nog verplichtingen vanavond, dus ik ben ff douchen, wat leuks aantrekken en m'n haar een beetje in model brengen....
Ja... daarom mag ik het zeggenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij is toch maar 2 jaar ouder dan jij? Denk ik tenminste, uitgaande van z'n nick.
Ik kom zo nog wel weer ff terug voor ik richting kroeg ga... we gaan toch pas stappen als de kroeg dicht is, dus ik hoef er niet al te zijn ofzoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Veel plezier, hou het netjes en post een verslagje![]()
Okquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... daarom mag ik het zeggen
[..]
Ik kom zo nog wel weer ff terug voor ik richting kroeg ga... we gaan toch pas stappen als de kroeg dicht is, dus ik hoef er niet al te zijn ofzo
Neequote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:08 schreef Mike1964 het volgende:
Hoeft niet. Heb je 'm al opnieuw opgestart.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:33 schreef Prospera het volgende:
Heb een virus op mn pc geloof ik, allemaal schermpjes die flikkeren en mn muis doet het af enn toe ook niet
Bijna... zit ff een laatste sigaret te roken voor ik op m'n ATB stapquote:Op zondag 24 juni 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
Zit iedereen in de kroeg ofzo dat het zo stil is?
Zuip zequote:Op zondag 24 juni 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
En toedeledokie.... ik ben richting [afbeelding]
Hoi petraaquote:Op zondag 24 juni 2007 00:52 schreef petraa het volgende:
Hoi verveel me dood
Ey het is geluktquote:Op zondag 24 juni 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoeft niet. Heb je 'm al opnieuw opgestart.
Of je ww niet kwijtraken of mij mailen.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:15 schreef Prospera het volgende:
Ik krijg volgende maand een nieuwe provider, hoe zit dat met het emailadres wat je moest invoeren om een account op FOK te krijgen??
Zo ben ik ook mijn vorige account kwijtgeraakt.
Een emailtje, als je je wachtwoord kwijt bent komt dan terecht in een niet bestaand emailadres.
je kunt je email veranderen in je profiel.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:15 schreef Prospera het volgende:
Ik krijg volgende maand een nieuwe provider, hoe zit dat met het emailadres wat je moest invoeren om een account op FOK te krijgen??
Zo ben ik ook mijn vorige account kwijtgeraakt.
Een emailtje, als je je wachtwoord kwijt bent komt dan terecht in een niet bestaand emailadres.
Ja idd, die yvonne wil gewoon graag gemailed worden ofzoquote:
Ach ze zal wel blauw zjn dan krijg je datquote:Op zondag 24 juni 2007 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja idd, die yvonne wil gewoon graag gemailed worden ofzo![]()
Beetje aandachtsgeil ofzo![]()
Hee leven in de brouwerijquote:
Even dronken vriendje opgehaald uit de stad...... hij rende zo de auto voorbij, nu ligt ie voor lijk op de bank.quote:
Scherp dat je dat bij mij niet helemaal oppiktequote:
Nou!quote:Op zondag 24 juni 2007 01:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is ook toevallig [afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Omdat je een dooie lul bentquote:Op zondag 24 juni 2007 01:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Scherp dat je dat bij mij niet helemaal oppikte![]()
![]()
SMootiequote:Op zondag 24 juni 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Die van een pauw.quote:
Ik ben benieuwd hoelang die stuiptrekkingen aanhoudenquote:
Gossie meid....quote:Op zondag 24 juni 2007 01:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die van een pauw.
Beetje klote verhaal. Ik verzorg regelmatig een stel herten. Vanavond is er iets gebeurt waardoor 1 van die herten besloot een pauw neer te stampen. Beest was behoorlijk gewond. Ik heb hem het laatste zetje moeten geven![]()
Jemig wat treurig maar ook knap van je dat je dat kan..quote:Op zondag 24 juni 2007 01:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die van een pauw.
Beetje klote verhaal. Ik verzorg regelmatig een stel herten. Vanavond is er iets gebeurt waardoor 1 van die herten besloot een pauw neer te stampen. Beest was behoorlijk gewond. Ik heb hem het laatste zetje moeten geven![]()
Heb je dat kuthert ook nog ff toegesproken?quote:Op zondag 24 juni 2007 01:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die van een pauw.
quote:Op zondag 24 juni 2007 01:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang die stuiptrekkingen aanhouden![]()
Zinvolquote:Op zondag 24 juni 2007 01:55 schreef PC eend het volgende:
Heb je dat kuthert ook nog ff toegesproken?![]()
Volgens mij is het zo een tbs hooligan hertquote:Op zondag 24 juni 2007 01:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
ZinvolZe doet dit niet zomaar, maar waarom ze het doet weet ik niet. Ik wou dat beesten konden praten
![]()
Ik wil het niet kunnenquote:Op zondag 24 juni 2007 01:55 schreef Soury het volgende:
Jemig wat treurig maar ook knap van je dat je dat kan..![]()
Het lijkt me bij vogels dan ook iets makkelijker dan bij zoogdieren, zoals een hert dat je met van die grote lieve ogen aankijkt.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wil het niet kunnenMaar ik moet wel, dat is ook mijn grote probleem met veel mensen in mijn vak. Ik doe alles voor mijn beesten om ze zo gezond mogelijk te laten leven of zo snel mogelijk te laten sterven. Er lopen een hoop hobbyisten rond die dat niet kunnen. Zo heb ik ooit is iemand gezien die probeerde een dier uit z'n leiden te verlossen door hem de schedel in te tikken... Een goeie manier als je in 1x raak slaat... Kan je het niet moet je het niet doen. Persoon sloeg 3x mis en toen mocht ik het oplossen.
Vanavond was moeilijk en makkelijk tegelijk. Ik had nog nooit zo iets groots en sterks gedood, maar toen ik eenmaal bezig was ging het snel en was het ook binnen 10seconden gebeurt. Fijn voor het beest.
quote:Op zondag 24 juni 2007 01:59 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij is het zo een tbs hooligan hert
Ja dat bedoel ik. Mijn beste vriendin woonde op en boerderij met allerlij beesten en die heeft ook vaak een dier uit het lijden verlost, ze was er wel altijd kapot van ... maar het is op dat moment het beste. Ik ben een stadstrut en bel de dieren ambulance..quote:Op zondag 24 juni 2007 02:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wil het niet kunnenMaar ik moet wel, dat is ook mijn grote probleem met veel mensen in mijn vak. Ik doe alles voor mijn beesten om ze zo gezond mogelijk te laten leven of zo snel mogelijk te laten sterven. Er lopen een hoop hobbyisten rond die dat niet kunnen. Zo heb ik ooit is iemand gezien die probeerde een dier uit z'n leiden te verlossen door hem de schedel in te tikken... Een goeie manier als je in 1x raak slaat... Kan je het niet moet je het niet doen. Persoon sloeg 3x mis en toen mocht ik het oplossen.
Vanavond was moeilijk en makkelijk tegelijk. Ik had nog nooit zo iets groots en sterks gedood, maar toen ik eenmaal bezig was ging het snel en was het ook binnen 10seconden gebeurt. Fijn voor het beest.
Goed ideequote:Op zondag 24 juni 2007 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Mijn beste vriendin woonde op en boerderij met allerlij beesten en die heeft ook vaak een dier uit het lijden verlost, ze was er wel altijd kapot van ... maar het is op dat moment het beste. Ik ben een stadstrut en bel de dieren ambulance..
Jemig neem een joint en relaxquote:
Zo werkt het niet. Helaas.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:06 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me bij vogels dan ook iets makkelijker dan bij zoogdieren, zoals een hert dat je met van die grote lieve ogen aankijkt.
Leuk voor die vrijwilliger op de ambulance.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:07 schreef Soury het volgende:
Ja dat bedoel ik. Mijn beste vriendin woonde op en boerderij met allerlij beesten en die heeft ook vaak een dier uit het lijden verlost, ze was er wel altijd kapot van ... maar het is op dat moment het beste. Ik ben een stadstrut en bel de dieren ambulance..
Ja nou zeg! Schandalig dat jullie hier gezellig zitten te doen.quote:
Nee, zat in western Plaguelands. Heb een nieuwe kermisattractie ontdekt. Een NPC die je metershoog de lucht in gooit.quote:
Slaap lekker Veulen. Alles komt goed.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
Ik ga naar me bed. Ben even klaar met deze dag en morgen wacht de ellende weer...
Dag![]()
![]()
Weet je ook wanneer.....quote:
Je kunt natuurlijk wel positief blijven denken, maar Litha overdrijft volgesn mij wel een beetjequote:Op zondag 24 juni 2007 02:30 schreef Soury het volgende:
Arme pauw : ( dat komt noooit meer goed
Nou we wachten het af, wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
goed is een subjectief begripquote:Op zondag 24 juni 2007 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk wel positief blijven denken, maar Litha overdrijft volgesn mij wel een beetje![]()
Weer zo een kutpauw minderquote:Op zondag 24 juni 2007 02:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
goed is een subjectief begrip
* en weg...
Zo'n veredelde eend zo ik ook wel snel de nek omdraaienquote:
Achterquote:Op zondag 24 juni 2007 02:35 schreef Soury het volgende:
Dan hebben we dit CS voor onszelf..
Nou waar zullen we es beginnen.![]()
HAHAHAHAHA doe ik weer .............quote:
Bij mij steken zoveel veren uit mijn reet ik lijk wel een pauw wannebequote:Op zondag 24 juni 2007 02:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo'n veredelde eend zo ik ook wel snel de nek omdraaien![]()
Zou het hertenkamp vermijdenquote:Op zondag 24 juni 2007 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bij mij steken zoveel veren uit mijn reet ik lijk wel een pauw wannebe![]()
Lig je op apengapen van de drank en weed draait ze je nek omquote:
Jemig hoe krijg je het voor elkaar....quote:Op zondag 24 juni 2007 02:41 schreef PC eend het volgende:
Ik ben net in recordtijd geblokt door iemand op msn![]()
Ik wist wel dat ik het kon![]()
Zeker je foto weer laten zienquote:Op zondag 24 juni 2007 02:41 schreef PC eend het volgende:
loooooooolquote:Op zondag 24 juni 2007 02:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeker je foto weer laten zien [afbeelding]
sorry reageer een beetje laat, maar ik had een gmail, maar daar ben ik het wachtwoord voor kwijt.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:31 schreef avonne het volgende:
[..]
je kunt je email veranderen in je profiel.
Heb je nog een gmail of zo?
Eric???quote:Op zondag 24 juni 2007 02:41 schreef PC eend het volgende:
Dat sturen zo automaties dan klik je op wachtwoord vergeten.. Binnen no time heb je hetquote:Op zondag 24 juni 2007 03:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
sorry reageer een beetje laat, maar ik had een gmail, maar daar ben ik het wachtwoord voor kwijt.
Ik weet niet hoe aan een nieuwe te komen, mijn zus heeft er wel 1, dus misschien haar ff vragen.
Waar kom jij opeens vandaanquote:
Gewoon even een hotmail-account aanmaken, daarna je mailadres wijzigen naar het mailadres van je hotmail-account (of die van je nieuwe provider) en dan krijg je een nieuw wachtwoord toegestuurd op het adres wat je ingevoerd hebt....quote:Op zondag 24 juni 2007 03:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
sorry reageer een beetje laat, maar ik had een gmail, maar daar ben ik het wachtwoord voor kwijt.
Ik weet niet hoe aan een nieuwe te komen, mijn zus heeft er wel 1, dus misschien haar ff vragen.
Okquote:Op zondag 24 juni 2007 04:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon even een hotmail-account aanmaken, daarna je mailadres wijzigen naar het mailadres van je hotmail-account (of die van je nieuwe provider) en dan krijg je een nieuw wachtwoord toegestuurd op het adres wat je ingevoerd hebt....
Nieuwe wachtwoord invoeren, dan ben je weer op FOK! ingelogd en daarna je wachtwoord weer wijzigen in een te onthouden wachtwoord
De bar zat vol toen ik binnenkwam, dus die was niet leeg op een tijdstip dat we nog weg konden... maar na sluit is het ook altijd nog gezelligquote:
Lekker slapen danquote:Op zondag 24 juni 2007 05:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
De bar zat vol toen ik binnenkwam, dus die was niet leeg op een tijdstip dat we nog weg konden... maar na sluit is het ook altijd nog gezellig
Ben net thuis dus heb me wel vermaakt
Edit: en aan MSN te zien is het ene dinnetje ook veilig thuisgekomen
Ja en?? Is dat een probleem??quote:Op zondag 24 juni 2007 05:19 schreef PC eend het volgende:
Oh ik zie het al uit de kroeg![]()
Leandra weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |