Lolquote:
Voor zover mijn fipo kennis strekt heb ik welliswaar praktisch de fipo maar in naam behoort deze toe aan Talithaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:04 schreef mootie het volgende:
Jappie heeft in theorie toch gewoon de Fipo?
Ik vind dat ie van jou isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Voor zover mijn fipo kennis strekt heb ik welliswaar praktisch de fipo maar in naam behoort deze toe aan Talitha![]()
Ik ook..maar ik heb begrepen dat de hele fok wiki is opgehangen aan het verhaal en de uitleg van de fipo en het zou wat veel zijn om al die miljoenen vrijwiligers te vragen hun stukje in diezelfde fok wiki te herschrijven vind je ook niet.quote:
Helemaal niet! Moeten ze maar leren tellen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ook..maar ik heb begrepen dat de hele fok wiki is opgehangen aan het verhaal en de uitleg van de fipo en het zou wat veel zijn om al die miljoenen vrijwiligers te vragen hun stukje in diezelfde fok wiki te herschrijven vind je ook niet.![]()
Dat ben ik!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol![]()
![]()
![]()
Ik denk dat de titel inclusief TO een beetje afschrikt...![]()
..drom nog ff ten overvloede.....
Alle idioten van 37+ danwel 37- die iets of niets zinnigs te melden hebben kunnen vooral doorgaan daar waar zij eerder waren opgehouden.![]()
Niet zo boos kijken Moots!quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet zo boos kijken Moots!Ik heb speciaal voor jou ge-edit.
En dan nu op de catwalk ons model "Mootie" in een uiterst fraaie gifgroene creatie dewelke volledig in overeenstemming is met haar gevoel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Helemaal niet! Moeten ze maar leren tellen.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mikeyyyy![]()
![]()
Wat zien ik.....ben je op Disana-crusade![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:04 schreef mootie het volgende:
Jappie heeft in theorie toch gewoon de Fipo?
Ik ben al zo oud dat ik de oude tijden ben vergeten...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:14 schreef PC eend het volgende:
Ik probeer de oude tijden juist te vergeten
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
En dan nu op de catwalk ons model "Mootie" in een uiterst fraaie gifgroene creatie dewelke volledig in overeenstemming is met haar gevoel.![]()
Vertel het eens meid, dan helpen wij zoeken...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:15 schreef petraa het volgende:
Ik ben het kwijt
Wat een schitterende entree....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat ben ik!Maar waar was ik ook alweer opgehouden?
![]()
Jappieeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Het word weer tijd voor een crash, zodat je ook niet meer kan terugzoekenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:15 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik ben al zo oud dat ik de oude tijden ben vergeten...![]()
In de categorie famous quotes: "ah...one more snore and she loves me again!"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:14 schreef PC eend het volgende:
Ik probeer de oude tijden juist te vergeten
Okquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bent de beste! Geef je creatieve 'geest' maar een kus als bedankje!![]()
Ik crash elke dag...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het word weer tijd voor een crash, zodat je ook niet meer kan terugzoeken![]()
Heb ik dat gezegdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
In de categorie famous quotes: "ah...one more snore and she loves me again!"![]()
Nope...maar ik vind het eik wel een leuk spelletje ter tijddoding ende vermaak....quote:
Ik heb heel veel redenen om aan te nemen dat "ze" een kloon is van een "hij" ....quote:
Heb je al een bepaalde 'hij' op het oog?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:21 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel redenen om aan te nemen dat "ze" een kloon is van een "hij" ....
Jij ook al...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:21 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel redenen om aan te nemen dat "ze" een kloon is van een "hij" ....
Leef je uit:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...maar ik vind het eik wel een leuk spelletje ter tijddoding ende vermaak....
wie o wie ?![]()
Ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je al een bepaalde 'hij' op het oog?![]()
quote:
Daar staat ie niet tussen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:23 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Leef je uit:
http://www.quotationspage.com/random.php3
Sorry, ik was even de weg kwijt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat een schitterende entree....![]()
na je fipo volgend op de op![]()
Zit ik me voor niks suf te snuiven... en ze loved me nog steeds nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...maar ik vind het eik wel een leuk spelletje ter tijddoding ende vermaak....
wie o wie ?![]()
Ik doe niet aan klonen bedoel ikquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:24 schreef Mike1964 het volgende:
Do not be awe struck by other people and try to copy them. Nobody can be you as efficiently as you can.
Heel goedquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:27 schreef TaIhitha het volgende:
[..]
Zit ik me voor niks suf te snuiven... en ze loved me nog steeds niet
Verkeerd accountquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:27 schreef TaIhitha het volgende:
[..]
Zit ik me voor niks suf te snuiven... en ze loved me nog steeds niet
Geen idee, ik spreek geen engels...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daar staat ie niet tussen...![]()
En het is uiteraard wel de bedoeling dat we het zonder spieken doen he...![]()
Kee... van wie is de enkele posts hierboven geschreven quote en ter ere waarvan werd deze geuit?![]()
Zie je wel, jij begrijpt hem!quote:
Tuquote:
Het draadjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:16 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Vertel het eens meid, dan helpen wij zoeken...
Nee.....dat bleek.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tu
Weet je wel tegen wie je het hebt?![]()
Ehhhmmm... Weet je? Laat maar.quote:
En? Zoent Eend een beetje lekker?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee.....dat bleek.![]()
Nu ja...lekker belangrijk......afkomen met die quotes...ik wil ook raden...![]()
Als ik vervelend word dan hoor ik het wel he?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Sorry, ik was even de weg kwijt.
Maar we gaan Disana dus ontmaskeren?Wie biedt...?
Echt welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik vervelend word dan hoor ik het wel he?![]()
![]()
Dat laatstequote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga je weg na het lurken of kom je hernieuwd binnen ?![]()
Hij heeft wel een lekker groot smoelwerkquote:
Neeeeeeeeee VErtelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:34 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ehhhmmm... Weet je? Laat maar.
[afbeelding]
Ik raak met 2 kloons al helemaal de weg kwijtquote:
Je zou me helemaal gek maken had je beloofd...? Niets van gemerkt tot nu toe.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik vervelend word dan hoor ik het wel he?![]()
![]()
Be carefull what you wish forquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je zou me helemaal gek maken had je beloofd...? Niets van gemerkt tot nu toe.![]()
NU al!!!!! MSN is je teveel, 2 kloons is je teveel je wordt oud meneertjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik raak met 2 kloons al helemaal de weg kwijt![]()
Origineelquote:
dat msn daar word ik helemaal para vanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:40 schreef petraa het volgende:
[..]
NU al!!!!! MSN is je teveel, 2 kloons is je teveel je wordt oud meneertje![]()
![]()
Is dat het zelfde als Windows messenger ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
dat msn daar word ik helemaal para van![]()
Geeft niet hoor ik ben in een milde stemmingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
hmm........scheelt het als ik zeg dat het sowieso een van mijn favo woordjes is ?
![]()
Fucking hell, goeie vraagquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat het zelfde als Windows messenger ?![]()
Zijn dezelfde poppetjesquote:
de bekendste dan:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
BTW...deze telt niet...dit is een common saying...geen quote.![]()
quote:
Mjah.....is ook leuk hoor daar niet vanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
de bekendste dan:
"That's one small step for a man..., one giant leap for mankind"
Nou?
Die zijn altijd bewerktquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het plaatsen van WLM logs is zwaar owkee.![]()
![]()
MSNquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:08 schreef Haunter het volgende:
Waar gaat deze stemming over? (Schakel net in en heb geen zin om die topics door te lezen)
Mootie...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:08 schreef Haunter het volgende:
Waar gaat deze stemming over? (Schakel net in en heb geen zin om die topics door te lezen)
Hah deze is zoo afgezaagd.. Maar ja als je een klasieker wil kan je hem krijgenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mjah.....is ook leuk hoor daar niet van [afbeelding] ... ..maar kvind ut toch net ff leuker als het quotes van scenes uit klassiekers zijn.![]()
Begin je nu al gelijk logs te plaatsenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Hah deze is zoo afgezaagd.. Maar ja als je een klasieker wil kan je hem krijgen
Is that a gun in your pocket or are you pleased to see me
Huh?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Begin je nu al gelijk logs te plaatsen![]()
![]()
Was jij dat niet dan, aan wie ik mezelf zat te showen op de webcamquote:
Ehm nee... dat was ik, maar je bent een lekker ding hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was jij dat niet dan, aan wie ik mezelf zat te showen op de webcam![]()
![]()
![]()
Ondanks mijn pacifistische inslag zou ik in dit geval toch moeten kiezen voor optie 1......quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Hah deze is zoo afgezaagd.. Maar ja als je een klasieker wil kan je hem krijgen
Is that a gun in your pocket or are you pleased to see me
There you go....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was jij dat niet dan, aan wie ik mezelf zat te showen op de webcam![]()
![]()
![]()
Vergeet mijn AK47 niet hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm nee... dat was ik, maar je bent een lekker ding hoor
Koosnaampjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, is dat je AK 47![]()
Ik dacht dat je blij was dat ik je zag![]()
Het is een conservatieve eend, die heeft nog MSN 4.0quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kun beter ff upgraden naar windows messenger...![]()
Eensch!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kun beter ff upgraden naar windows messenger...![]()
Speciaal mijn hoerenpakje aangetrokken voor de gelegenheid.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mootie.....ze was eerst in een gifgroene pestbui..maar is nadien helemaal opgeklaard.
![]()
Daar werd je vrolijker van??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Speciaal mijn hoerenpakje aangetrokken voor de gelegenheid.![]()
Als t werkt, dan werkt hetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Virtueel hoerig, thuis in een ouwe fleecetrui en spijkerbroek.
Jij kan gewoon niet normaal doen. Echt niet he.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:12 schreef Veulen het volgende:
Hallo![]()
Soury![]()
En wat te fuck heeft Disana nou weer dat ze fok admin gaat zitten spammen![]()
Huh dat gaat niet goedquote:
Ja deze welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:31 schreef Soury het volgende:
Moots en Veulen Het spijt me echt en ik voel me rot dat ik zo reageerde. Ging er vanuit dat het een hoax verhaal was en sprong erop in... Ik zit er wel en beetje mee en hoop dat het uit de wereld is nu, ik vermaak me nogal vaak hier en wil echt niemand kwetsen ...
Have fun kroegtijgerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
Het is weer duidelijk: hier mis ik ook nix.....
Tijd om m'n (sociale) verplichtingen na te komen dus [afbeelding]
Gelijk heb je meidquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
Het is weer duidelijk: hier mis ik ook nix.....
Tijd om m'n (sociale) verplichtingen na te komen dus [afbeelding]
Weet ik je kreeg eenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:33 schreef Soury het volgende:
Huh dat gaat niet goedff wachten
Ja deze wel
Ben ik vergeven ?quote:
Echt heel nuttig, ga je nog serieus antwoord geven op de vraag offe wat?quote:
Rot meidquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Echt heel nuttig, ga je nog serieus antwoord geven op de vraag offe wat?
Tuurlijk joh... Ik kan helemaal niet lang boos blijvenquote:
Wat hebbie dan gedaan, heb geen zin om terug te lezen. Maar ben wel schiewnierig.quote:
Ik hoop dat je het over Disana had en niet over mij?quote:
Was er een beetje ziek vanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tuurlijk joh... Ik kan helemaal niet lang boos blijven![]()
Hoi petraaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
Wat hebbie dan gedaan, heb geen zin om terug te lezen. Maar ben wel schiewnierig.![]()
Suffiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:43 schreef Soury het volgende:
Was er een beetje ziek van
Ohhhh maar dat is niets nieuws dusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoi petraa![]()
Soury was gewoon een beetje dom![]()
Sorry lees maar terug : )quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat hebbie dan gedaan, heb geen zin om terug te lezen. Maar ben wel schiewnierig.![]()
Het aangewezen topic omdat te vragen is: [DGK] Vraag het een Streamerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:47 schreef W-A het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe het in mekaar steekt met die boetes ?
Verkeerde topic totaal OFFTOPICquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:47 schreef W-A het volgende:
quote:
Vergissen is menselijk!!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry lees maar terug : )
Neuh hoor ik was opstandig en vervelend op het verkeerde moment... Vegissen is lelijk als iemand een serieus onderwerp aanroept
Dit kost je honderd euries .. Ik PM me bankrekeningnummer welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:47 schreef W-A het volgende:
Lieverd je naam is geen ... Dus mag je fouten makenquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lieverd je naam is geen ... Dus mag je fouten maken![]()
Oh Di...quote:
Nee eigenlijk niet, dit is de slowchat. Je mag hier over van alles praten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:24 schreef Miekemoes het volgende:
Hallo is dit een voorsteltopic?
Dank je wel, ik moet het nog eventjus uitzoeken hier, veel topics :-)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, dit is de slowchat. Je mag hier over van alles praten.
Maar omdat we heir niet echt een voorstel topic hebben mag je je eitje hier wel even kwijt hoor![]()
Laat ze maar lullen, dit is een voorsteltopicquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:42 schreef Miekemoes het volgende:
[..]
Dank je wel, ik moet het nog eventjus uitzoeken hier, veel topics :-)
Ik stel voor dat jij je mond houdt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen, dit is een voorsteltopic
Wat stel je voor
Wat moet dit nou weer voorstellen?quote:
Ik kom ook weer even om het hoekje kijkenquote:
Ik mocht een voorstel doen, dus ik deed een voorstel.quote:
Kom ff uit het hoekje dan!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kom ook weer even om het hoekje kijken
Is het jouw kloonquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik mocht een voorstel doen, dus ik deed een voorstel.![]()
Gedraag je een beetje he, ik stuur je zo weer terugquote:
Wat moet ik met een kloon, ik heb al genoeg aan mezelf.quote:
Antwoord dan niet voor haarquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat moet ik met een kloon, ik heb al genoeg aan mezelf.![]()
Heb je haar al terug zien antwoorden ????quote:
Eigenlijk is het niet zo heel ingewikkeld. Er is een lijstje van bekende topic's die altijd terug komen:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:42 schreef Miekemoes het volgende:
Dank je wel, ik moet het nog eventjus uitzoeken hier, veel topics :-)
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet zo heel ingewikkeld. Er is een lijstje van bekende topic's die altijd terug komen:
FAQ, Policy, Streams en Bewoners --> Onder deze plakkert vind je de meest gestelde vragen en info.
[DGK FB #8] Juf ik heb het nummer van de COS fout. --> De feedback, modjes vind je daar.
[DGK] Vraag het een Streamer --> Hulpje voor wie iets niet begrijpt over wat er in de kooi gebeurt.
Problemen met Streams en Abonnement --> Wat de titel zegt.
Streamers; hoe cappen/filmen jullie? --> Hulp voor bij het cappen
[DGK] Updates #4 --> Updates hier worden alle grote gebeurtenissen uit de kooi geplaatst.
[DGK] Streamverslagen --> Letterlijk 'transcripts' van gesprekken mogen hier.
[DGK SC # 37] Oude tijden.... Alles wat niks met de kooi te maken heeft.
Het COS-meld-hoekje --> Voor als je door de bug de cos en sc kwijt bent.
[DGK] Villa Vandaag #4 --> Wat op de talpa site staat onder villa vandaag vind je ook hier.
DGK week-agenda --> Villa agenda
SCANMAN!!! TIETUH!!! # 2 --> Naakt caps mogen hier.
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic #2 --> Filmpjes gezocht en aangeboden
De uitzending van vrijdag 22 juni --> OVer de uitzendingen
Poll Dumbt Jaap Cora op het altaar? --> Peiling naar meningen
[De bewoners] Natasia #6 --> Elke bewoner heeft z'n eigen topic.
Kijkcijfers, Deel 6 --> Hier vind je de cijfers.
The Golden Cage Fakes 3 --> Beetje goed in knippen en plakken? Hier moet je wezen dan.
DGK in de media --> Alle kranten artikelen worden hier verzameld
CODUS (Commentaren op Updates / Streamverslagen) --> Klopt er iets niet in updates of
streamverslagen? of gewoon complimentjes mogen hier.
Hoop dat het een beetje duidelijk is zo?
Ik zat niet bepaald in een coma hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:02 schreef Veulen het volgende:
Zit ik een beetje een super uitgebreide uitleg te tikken komt iedereen ineens uit z'n coma![]()
Spreek jij ook navigatiesystemen in?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet zo heel ingewikkeld. Er is een lijstje van bekende topic's die altijd terug komen:
Jij met dat klote kuiken. Zal ik dat ding gewoon is een rotschop van de hooizolder geven?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
Dat lijkt me best een leuk werkjequote:
Nog een forum? Dat forum ken ik niet, doe eens links?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:05 schreef Miekemoes het volgende:
O jee, wat een ophef allemaal.
Ik kwam hier via tien.tv en nog een forum.
Bongquote:
Jankerd enne ik was niet dood, ik zat druk te wezen met eendjuh.quote:
Veulenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bong![]()
Zeg hoe leg ik me moeder uit wat een Wii is?
Bedankt voor je reply!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nog een forum? Dat forum ken ik niet, doe eens links?![]()
Heeft dat iets met tieners te maken?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:05 schreef Miekemoes het volgende:
O jee, wat een ophef allemaal.
Ik kwam hier via tien.tv
Dat was me eerste reactie ook. Maar toen kreeg ik als reactie door de telefoon terug. Oh dan maakt het toch niet uit welk spel ik koop voor hem...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:09 schreef BONG4002 het volgende:
Veulen![]()
Tja, dat het een spelcomputer isMaar dat je er ook meer mee kan doen, zoals foto's op je TV bekijken en het weerkanaal etc. gewoon een leuk ding!
Ligt eraan voor wie het is en wat voor gamer het is, als hij/zij houd van vrolijk en grappig is Nintendo leuker, wil je meer actie en geweld dan zou ik een Xbox of PS3 nemenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat was me eerste reactie ook. Maar toen kreeg ik als reactie door de telefoon terug. Oh dan maakt het toch niet uit welk spel ik koop voor hem...
Tja en toen was ik een tikkeltje uitgelult![]()
Heb ik iets verkeerds gezegd?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Jankerd enne ik was niet dood, ik zat druk te wezen met eendjuh.![]()
Met Eend?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:09 schreef petraa het volgende:
Jankerd enne ik was niet dood, ik zat druk te wezen met eendjuh.![]()
Jazeker.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft dat iets met tieners te maken?![]()
Me neefje heeft (of eigenlijk krijgt) een Wii van z'n ouders (welja). Alleen nu hebben alle tantes en ooms opdracht gekregen om er maar spelletjes bij te kopen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ligt eraan voor wie het is en wat voor gamer het is, als hij/zij houd van vrolijk en grappig is Nintendo leuker, wil je meer actie en geweld dan zou ik een Xbox of PS3 nemen
Tong binnenboord.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft dat iets met tieners te maken?![]()
Haha, nou ze kan het altijd vragen in de winkel dat ze een Wii spel wil hebben dat wordt ze als het goed is vanzelf wel op de juiste afdeling gebrachtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Me neefje heeft (of eigenlijk krijgt) een Wii van z'n ouders (welja). Alleen nu hebben alle tantes en ooms opdracht gekregen om er maar spelletjes bij te kopen.
Me moeder over de telefoon dus vragen, "Wat is een wii-spel?"...
"Een spel voor een spelcomputer" ... "Oh dan maakt het dus niet uit welk spel ik koop"
Waarna een gesprek van 10 minuten volgt waaruit niks kwam en waardoor ik morgen op spelletjes jacht moet![]()
Voel je je al een beetje thuis?quote:
Geef hem wiipoints, dan kan hij online spelletjes kopen, maar hiervoor moet de wii natuurlijk wel aangesloten zijn op internet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Me neefje heeft (of eigenlijk krijgt) een Wii van z'n ouders (welja). Alleen nu hebben alle tantes en ooms opdracht gekregen om er maar spelletjes bij te kopen.
Me moeder over de telefoon dus vragen, "Wat is een wii-spel?"...
"Een spel voor een spelcomputer" ... "Oh dan maakt het dus niet uit welk spel ik koop"
Waarna een gesprek van 10 minuten volgt waaruit niks kwam en waardoor ik morgen op spelletjes jacht moet![]()
Zei ik dat ik aan het fozen was ??? tis trouwens vozen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Met Eend?
Dat is helemaal te erg. Zit ik hier ene beetje eenzaam naar een leeg topic te staren zit jij ee nbeetje te fozen met eend![]()
De wattes? Dat is zelfs mij iets te ingewikkeld en te vaagquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:17 schreef petraa het volgende:
Geef hem wiipoints, dan kan hij online spelletjes kopen, maar hiervoor moet de wii natuurlijk wel aangesloten zijn op internet.
Je weet wat de spelletjes kosten ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
De wattes? Dat is zelfs mij iets te ingewikkeld en te vaag
Ik ga morgen wel naar de e-plaza, vragen of ze een wii-spel hebben voor jongetjes van 7 die gek zijn op race auto's.
![]()
Eehh...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:19 schreef petraa het volgende:
Zei ik dat ik aan het fozen was ??? tis trouwens vozen.![]()
Vast een hele hoop centenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:22 schreef petraa het volgende:
Je weet wat de spelletjes kosten ?
Veulenstttttttttttttt ik verbeterde mezelf, ik tiepte je na met fozen en bedacht toen dat het vozen was, ik verbeter namelijk nooit mensen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eehh...
Beste petraa, je bent vast een prima persoon enzo. Mare ik wil eigenlijk niet graag verbeterd worden.
Gemiddeld 59 euro, als je mazzel heb zijn er spelltjes in de aanbieding.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vast een hele hoop centen![]()
Verwend kreng dat jong.
Okee, het kwam even zo overquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:24 schreef petraa het volgende:
Veulenstttttttttttttt ik verbeterde mezelf, ik tiepte je na met fozen en bedacht toen dat het vozen was, ik verbeter namelijk nooit mensen.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:25 schreef petraa het volgende:
Gemiddeld 59 euro, als je mazzel heb zijn er spelltjes in de aanbieding.
Neuhhh ik ben geen taalnaziquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee, het kwam even zo over
Ik ben er redelijk klaar mee om me dom te voelen elke keer als mensen beginnen met me te verbeteren. Dus die situaties probeer ik echt heel erg te ontlopen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Goed dat ik dat zelf niet hoef te betalen. Dan kreeg ie een doosje kleurkrijt
![]()
Ik krijg bijna zo'n vroeger gevoel.quote:
Wat vond je er verwarrend aan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:32 schreef Miekemoes het volgende:
Ik heb net een beetje de cos gelezen, tsjonge heel verwarrend.
Wat is er verwarrend ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:32 schreef Miekemoes het volgende:
Ik heb net een beetje de cos gelezen, tsjonge heel verwarrend.
Ik ben er zelfs door doorgedraaitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:32 schreef Miekemoes het volgende:
Ik heb net een beetje de cos gelezen:-)
wat een zooi
Laat veulen het anders ff uitleggenquote:
quote:
Je kijkt nog niet zolang denk ik dan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:39 schreef Miekemoes het volgende:
[..]
Ik hou ze niet goed uit elkaar, die Brian/Huub/Dennis.
men i love youquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:39 schreef Miekemoes het volgende:
[..]
Ik hou ze niet goed uit elkaar, die Brian/Huub/Dennis.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:40 schreef petraa het volgende:
Maarre ik ga me nest in laterssssssssssssss allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:40 schreef petraa het volgende:
![]()
![]()
![]()
Welterusten Kippertquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:40 schreef petraa het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:39 schreef Miekemoes het volgende:
Brian/Huub/Dennis.
Truste petraa.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:40 schreef petraa het volgende:
![]()
![]()
![]()
Z'n computer is stuk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:50 schreef BONG4002 het volgende:
Alhoewel me opvalt trouwens dat Ian hier niet meer zovaak postte als voorheen
Ja, Ian's computer is stuk en hij werkt veel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:50 schreef BONG4002 het volgende:
Alhoewel me opvalt trouwens dat Ian hier niet meer zovaak postte als voorheen
Ja, heel raar, was heul duur en zo, net nieuw, en nu was er iets met z'n beeldscherm en kon ook niet meer opstarten of zo en nu zou er een gast die daar veel van weet naar kijken.quote:
Ben jij zo bezopen geweest op je verjaardag dat je 2 dagen nodig had om bij te komen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:49 schreef TherAngelina het volgende:
Mensen, baggeren! Waar zullen we het eens over hebben?
PC Eend, PM me eens je adres, dan kan ik raden.
Arme jijquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:54 schreef Veulen het volgende:
Ik he morgen gewoon (telefoon)dienst. Je zal zien dat de eerste al om 9 uur aan de telefoon hangt. En vooral dat ze je alleen bellen als je nog lekker lgt te ronken of probeert te ronken![]()
Z"n hand schoot uit bij het rukken en nu zitten er dooie pixsels in z'n beeld.quote:
* Bong voelt zich geroepenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:54 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, heel raar, was heul duur en zo, net nieuw, en nu was er iets met z'n beeldscherm en kon ook niet meer opstarten of zo en nu zou er een gast die daar veel van weet naar kijken.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Z"n hand schoot uit bij het rukken en nu zitten er dooie pixsels in z'n beeld.![]()
Nee, maar die lieve mensen die de diensten in delen zorgen er voor dat je alles in de middag kan doen. Maar die stomme mobiele telefoonquote:
Dat zit er dik inquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Z"n hand schoot uit bij het rukken en nu zitten er dooie pixsels in z'n beeld.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:57 schreef TherAngelina het volgende:
Dat zit er dik in. Je wilt niet weten wat voor pr0n Ian allemaal op zijn compuer heeft staan
.
Als we maar genoeg baggeren gaat hij toch niet teruglezen hoorquote:
Je weet het nooitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als we maar genoeg baggeren gaat hij toch niet teruglezen hoor![]()
Oh geloof me, zelfs al baggerden we jaren door, Ian leest alles terugquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als we maar genoeg baggeren gaat hij toch niet teruglezen hoor![]()
Maar hij is zo schattig als ie boos isquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:03 schreef TherAngelina het volgende:
Oh geloof me, zelfs al baggerden we jaren door, Ian leest alles terug.
Dus maar lief doen hè? Anders wordt 'ie weer boos.
Thuis blijven en gewoon downloaden?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:05 schreef TherAngelina het volgende:
Ik ga morgen even nieuwe DVD's kaufen. Nog suggesties?
Hij ziet er wel sexy uit als hij kwaad is. Ik twijfel nu of ik zo'n foto moet plaatsen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar hij is zo schattig als ie boos is![]()
Doe zonder toestemming maar geen fotoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:07 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hij ziet er wel sexy uit als hij kwaad is. Ik twijfel u of ik zo'n foto moet plaatsen.
Want schattig is 'ie niet als 'ie boos is. Hij kan gemeen zijn, niet normaalllll meer
.
Klopt, maar dat gemene kantje van Ian kan ik wel warderen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:07 schreef TherAngelina het volgende:
Hij ziet er wel sexy uit als hij kwaad is. Ik twijfel nu of ik zo'n foto moet plaatsen.
Want schattig is 'ie niet als 'ie boos is. Hij kan gemeen zijn, niet normaalllll meer
.
Maar denk je eens in wat dat scheelt. 25 films en je kan een nieuwe pc kopenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:08 schreef TherAngelina het volgende:
Dat gaat niet lukken met dit oudje.
Zoals? Joah, gezien ik toch griep heb kan ik het erop gooien dat ik ijldequote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe zonder toestemming maar geen foto
Maar wel smeuige verhalen![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gemene kantje van Ian kan ik wel warderen.
Ik dacht ff dat hij tegen jou gemeen was geweestquote:
Be carefull what you ask for....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:49 schreef TherAngelina het volgende:
PC Eend, PM me eens
Ook!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat hij tegen jou gemeen was geweest
Ja! Maar het is soms mijn schuld. Maar soms ook heul niet!quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:22 schreef TherAngelina het volgende:
Ja! Maar het is soms mijn schuld. Maar soms ook heul niet!![]()
Stouterd.... soms danquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:22 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja! Maar het is soms mijn schuld. Maar soms ook heul niet!![]()
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:27 schreef TherAngelina het volgende:
Maak het engeltje / het akelige wijf eens trots!
Pfff veulenschilquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:30 schreef Veulen het volgende:
Er moeten er nog best veel in: nog minstens 15 denk ik.
Sexy hequote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:33 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een lieve avatar trouwens!
Mootsquote:
Altijd!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mootskan je me ff met de zweep geven
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |