Geen idee, ik spreek geen engels...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daar staat ie niet tussen...![]()
En het is uiteraard wel de bedoeling dat we het zonder spieken doen he...![]()
Kee... van wie is de enkele posts hierboven geschreven quote en ter ere waarvan werd deze geuit?![]()
Zie je wel, jij begrijpt hem!quote:
Tuquote:
Het draadjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:16 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Vertel het eens meid, dan helpen wij zoeken...
Nee.....dat bleek.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tu
Weet je wel tegen wie je het hebt?![]()
Ehhhmmm... Weet je? Laat maar.quote:
En? Zoent Eend een beetje lekker?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee.....dat bleek.![]()
Nu ja...lekker belangrijk......afkomen met die quotes...ik wil ook raden...![]()
Als ik vervelend word dan hoor ik het wel he?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Sorry, ik was even de weg kwijt.
Maar we gaan Disana dus ontmaskeren?Wie biedt...?
Echt welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik vervelend word dan hoor ik het wel he?![]()
![]()
Dat laatstequote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga je weg na het lurken of kom je hernieuwd binnen ?![]()
Hij heeft wel een lekker groot smoelwerkquote:
Neeeeeeeeee VErtelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:34 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ehhhmmm... Weet je? Laat maar.
[afbeelding]
Ik raak met 2 kloons al helemaal de weg kwijtquote:
Je zou me helemaal gek maken had je beloofd...? Niets van gemerkt tot nu toe.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik vervelend word dan hoor ik het wel he?![]()
![]()
Be carefull what you wish forquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je zou me helemaal gek maken had je beloofd...? Niets van gemerkt tot nu toe.![]()
NU al!!!!! MSN is je teveel, 2 kloons is je teveel je wordt oud meneertjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik raak met 2 kloons al helemaal de weg kwijt![]()
Origineelquote:
dat msn daar word ik helemaal para vanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:40 schreef petraa het volgende:
[..]
NU al!!!!! MSN is je teveel, 2 kloons is je teveel je wordt oud meneertje![]()
![]()
Is dat het zelfde als Windows messenger ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
dat msn daar word ik helemaal para van![]()
Geeft niet hoor ik ben in een milde stemmingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
hmm........scheelt het als ik zeg dat het sowieso een van mijn favo woordjes is ?
![]()
Fucking hell, goeie vraagquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat het zelfde als Windows messenger ?![]()
Zijn dezelfde poppetjesquote:
de bekendste dan:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
BTW...deze telt niet...dit is een common saying...geen quote.![]()
quote:
Mjah.....is ook leuk hoor daar niet vanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
de bekendste dan:
"That's one small step for a man..., one giant leap for mankind"
Nou?
Die zijn altijd bewerktquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het plaatsen van WLM logs is zwaar owkee.![]()
![]()
MSNquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:08 schreef Haunter het volgende:
Waar gaat deze stemming over? (Schakel net in en heb geen zin om die topics door te lezen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |