Lolquote:
Voor zover mijn fipo kennis strekt heb ik welliswaar praktisch de fipo maar in naam behoort deze toe aan Talithaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:04 schreef mootie het volgende:
Jappie heeft in theorie toch gewoon de Fipo?
Ik vind dat ie van jou isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Voor zover mijn fipo kennis strekt heb ik welliswaar praktisch de fipo maar in naam behoort deze toe aan Talitha![]()
Ik ook..maar ik heb begrepen dat de hele fok wiki is opgehangen aan het verhaal en de uitleg van de fipo en het zou wat veel zijn om al die miljoenen vrijwiligers te vragen hun stukje in diezelfde fok wiki te herschrijven vind je ook niet.quote:
Helemaal niet! Moeten ze maar leren tellen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ook..maar ik heb begrepen dat de hele fok wiki is opgehangen aan het verhaal en de uitleg van de fipo en het zou wat veel zijn om al die miljoenen vrijwiligers te vragen hun stukje in diezelfde fok wiki te herschrijven vind je ook niet.![]()
Dat ben ik!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol![]()
![]()
![]()
Ik denk dat de titel inclusief TO een beetje afschrikt...![]()
..drom nog ff ten overvloede.....
Alle idioten van 37+ danwel 37- die iets of niets zinnigs te melden hebben kunnen vooral doorgaan daar waar zij eerder waren opgehouden.![]()
Niet zo boos kijken Moots!quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet zo boos kijken Moots!Ik heb speciaal voor jou ge-edit.
En dan nu op de catwalk ons model "Mootie" in een uiterst fraaie gifgroene creatie dewelke volledig in overeenstemming is met haar gevoel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Helemaal niet! Moeten ze maar leren tellen.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mikeyyyy![]()
![]()
Wat zien ik.....ben je op Disana-crusade![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:04 schreef mootie het volgende:
Jappie heeft in theorie toch gewoon de Fipo?
Ik ben al zo oud dat ik de oude tijden ben vergeten...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:14 schreef PC eend het volgende:
Ik probeer de oude tijden juist te vergeten
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
En dan nu op de catwalk ons model "Mootie" in een uiterst fraaie gifgroene creatie dewelke volledig in overeenstemming is met haar gevoel.![]()
Vertel het eens meid, dan helpen wij zoeken...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:15 schreef petraa het volgende:
Ik ben het kwijt
Wat een schitterende entree....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat ben ik!Maar waar was ik ook alweer opgehouden?
![]()
Jappieeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Het word weer tijd voor een crash, zodat je ook niet meer kan terugzoekenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:15 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik ben al zo oud dat ik de oude tijden ben vergeten...![]()
In de categorie famous quotes: "ah...one more snore and she loves me again!"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:14 schreef PC eend het volgende:
Ik probeer de oude tijden juist te vergeten
Okquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bent de beste! Geef je creatieve 'geest' maar een kus als bedankje!![]()
Ik crash elke dag...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het word weer tijd voor een crash, zodat je ook niet meer kan terugzoeken![]()
Heb ik dat gezegdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
In de categorie famous quotes: "ah...one more snore and she loves me again!"![]()
Nope...maar ik vind het eik wel een leuk spelletje ter tijddoding ende vermaak....quote:
Ik heb heel veel redenen om aan te nemen dat "ze" een kloon is van een "hij" ....quote:
Heb je al een bepaalde 'hij' op het oog?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:21 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel redenen om aan te nemen dat "ze" een kloon is van een "hij" ....
Jij ook al...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:21 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel redenen om aan te nemen dat "ze" een kloon is van een "hij" ....
Leef je uit:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...maar ik vind het eik wel een leuk spelletje ter tijddoding ende vermaak....
wie o wie ?![]()
Ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je al een bepaalde 'hij' op het oog?![]()
quote:
Daar staat ie niet tussen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:23 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Leef je uit:
http://www.quotationspage.com/random.php3
Sorry, ik was even de weg kwijt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat een schitterende entree....![]()
na je fipo volgend op de op![]()
Zit ik me voor niks suf te snuiven... en ze loved me nog steeds nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...maar ik vind het eik wel een leuk spelletje ter tijddoding ende vermaak....
wie o wie ?![]()
Ik doe niet aan klonen bedoel ikquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:24 schreef Mike1964 het volgende:
Do not be awe struck by other people and try to copy them. Nobody can be you as efficiently as you can.
Heel goedquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:27 schreef TaIhitha het volgende:
[..]
Zit ik me voor niks suf te snuiven... en ze loved me nog steeds niet
Verkeerd accountquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:27 schreef TaIhitha het volgende:
[..]
Zit ik me voor niks suf te snuiven... en ze loved me nog steeds niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |