Jij zegt het...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:29 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
om je op je woord te vangen zeker!![]()
![]()
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer he, met lege handjes naar papa en mama moeten.
Wat mag niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 04:09 schreef Disana het volgende:
Ik heb trouwens gehoord dat het niet mag.
Boeien, TIEF OP!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 04:23 schreef Disana het volgende:
Vissen en met lege handen thuiskomen.
Yup, tuurlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 04:25 schreef Disana het volgende:
Het is natuurlijk wel dieptriest dat het zover gaat.
Kan me geen fuck schelenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 04:26 schreef Disana het volgende:
Pathetisch is een beter woord voor zulke dingen.
die f_cking verkoudheid van mij gaat gewoon niet over.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:22 schreef Veulen het volgende:
Hoi![]()
Moest Disana toch weer het laatste woord hebben vanacht... Raar wijf.
Uien... Ik zeg het je... Uienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:49 schreef debuurvrouw het volgende:
die f_cking verkoudheid van mij gaat gewoon niet over.ik word er schijtziek van...
![]()
uien wat?quote:
Vanavond een ui fijn snipperen met de hand. Gewoon in piepkleine stukjes snijden. Daar ga je lekker van huilen en snotteren komt alles lekker los (zakdoekjes bij de hand houdenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:
uien wat?
eten? snuiven? koken, prakken, pureren, gorchelen?
verklaar u nader...
Want ik klink nog steeds als Palma, en begin me nu toch zorgen te maken.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vanavond een ui fijn snipperen met de hand. Gewoon in piepkleine stukjes snijden. Daar ga je lekker van huilen en snotteren komt alles lekker los (zakdoekjes bij de hand houden). En daarna naast je bed zetten zodat je de hele nacht open blijft. Stroomt alles er lekker uit. Morgen is het echt de helft of meer minder.
Ik sweer er bij.
Beetje tijgerbalsem op je slapen wrijven helpt vaak bij hoofdpijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
dat heb ik al gedaan... maar m'n longen en m'n stem...
en neus is wel open maar heb toch koppijn achter m'n ogen...
![]()
thanks!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Beetje tijgerbalsem op je slapen wrijven helpt vaak bij hoofdpijn.
Me moeder liet ons vroeger altijd bessensap drinken bij keelpijn. Weet niet of dat wat is? Ik vond het altijd heeel goor.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
thanks!
heb geen bessensap, maar wel een bakje blauwe bessen![]()
was eigenlijk voor de taart die ik nog ga bakken maar daar koop ik dan wel nieuwe voor...![]()
ook geen idee! maar lekker is het wel..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet niet of dat net zo goed werkt
Ik lust trouwens helemaal geen bessen meer hierdoor![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
ook geen idee! maar lekker is het wel..![]()
jammer dat je geen bessen meer lust! ook geen aalbes of kruisbes?
die heb ik ook! (zelf in de tuin) wordt weer een supertaartje...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Gruwelijk vies gewoon. Doe mij maar een braam offe frambozen, mjam.
Lekkerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:06 schreef debuurvrouw het volgende:
die heb ik ook! (zelf in de tuin) wordt weer een supertaartje...![]()
Dit valt onder de categorie zelfkennis....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 04:27 schreef Disana het volgende:
In de oorlog had je ook van die mensen. Nou ja, mensen... vazallen en hielenlikkers.
Of je zegt gewoon: Ian is een NSB-erquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dit valt onder de categorie zelfkennis....
Het helpt inderdaad, alleen je slaapkamer meurt nog een week naar de uien..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vanavond een ui fijn snipperen met de hand. Gewoon in piepkleine stukjes snijden. Daar ga je lekker van huilen en snotteren komt alles lekker los (zakdoekjes bij de hand houden). En daarna naast je bed zetten zodat je de hele nacht open blijft. Stroomt alles er lekker uit. Morgen is het echt de helft of meer minder.
Ik sweer er bij.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon: Ian is een NSB-er![]()
overigens
Weet ik............ dat sloeg ook op die persoon!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:01 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik helemaal niet. Ik doelde op de ZELFkennis van de persoon die ik gequote had....
Kay...... gelukkig dat je je dat nu realiseertquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:31 schreef Soury het volgende:
Moots en Veulen Het spijt me echt en ik voel me rot dat ik zo reageerde. Ging er vanuit dat het een hoax verhaal was en sprong erop in... Ik zit er wel en beetje mee en hoop dat het uit de wereld is nu, ik vermaak me nogal vaak hier en wil echt niemand kwetsen ...
Dat deed ik gisteravond al hoor .. Maar ging echt rottig me nest inquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Kay...... gelukkig dat je je dat nu realiseert![]()
Ach...nog 4 posts en er is verder niemand (behalve zij die toevallig ff langshopten in DGK SC numero 158) die ooit iets van dit voorval te weten komt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat deed ik gisteravond al hoor .. Maar ging echt rottig me nest inDank je
![]()
Jap!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach...nog 4 posts en er is verder niemand (behalve zij die toevallig ff langshopten in DGK SC numero 158) die ooit iets van dit voorval te weten komt.![]()
[edit]![]()
Dit was honderden post geleden en ik vergeet nix.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach...nog 4 posts en er is verder niemand (behalve zij die toevallig ff langshopten in DGK SC numero 158) die ooit iets van dit voorval te weten komt.![]()
[edit]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |