Boeit me geen fuck,quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben altijd binnen![]()
Ik snap echt niet waar je het over hebt
Hoeveel dan?? En hoe hoog ben je dan??quote:
Ian!! Die die die die ene noemt me vetzak!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boeit me geen fuck,
Niet inkakken, Eendt...
Ik wil het wetenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boeit me geen fuck,
Niet inkakken, Eendt...
De status die APK geniet op Fok?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wil het weten
Coos weet jij wat een APK status is
Een soort van algemene waarschuwing dat ie zijn pillen niet heeft ingenomen??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wil het weten
Coos weet jij wat een APK status is
WIE GODVERDOMME!?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ian!! Die die die die ene noemt me vetzak!![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:47 schreef Coos het volgende:
Een soort van algemene waarschuwing dat ie zijn pillen niet heeft ingenomen??![]()
Mensen die over de stijl van APK's posts vallen zijn fucking kudtnewbies.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:43 schreef mootie het volgende:
[..]
De status die APK geniet op Fok?![]()
Al weet ik niet of hij een speciale status heeft.
Ik zit aan de vitamine C, dus dat zal het wel niet zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Een soort van algemene waarschuwing dat ie zijn pillen niet heeft ingenomen??![]()
You 're the man tonight.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen die over de stijl van APK's posts vallen zijn fucking kudtnewbies.
Dus Coos is een fuckin kutnewbie, hmmm interessantquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen die over de stijl van APK's posts vallen zijn fucking kudtnewbies.
Vergeet de vitamine D niet.. dat heb je met zo'n laag veren hard nodig, en de vitamine E om je huid soepel te houdenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit aan de vitamine C, dus dat zal het wel niet zijn
En ik maar denken dat je van vitamine E een grote lul krijgtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
en de vitamine E om je huid soepel te houden
Coos is een oldbie die zijn fucking tengels thuis moet houden?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus Coos is een fuckin kutnewbie, hmmm interessant![]()
Dit gaat hem niet worden denk ikquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Coos is een oldbie die zijn fucking tengels thuis moet houden?![]()
![]()
Wie typt er dan voor me??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Coos is een oldbie die zijn fucking tengels thuis moet houden?![]()
![]()
Dat kan wel... vitamine E zit in pindakaas, en ik kan me voorstellen dat je lul er wel groot van wordt als je hem met pindakaas insmeert en iemand anders die er dan aflikt...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:58 schreef Coos het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je van vitamine E een grote lul krijgt![]()
Tief dan op verdomme...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Wie typt er dan voor me??![]()
De nachtzuster is aan het werk!![]()
Goor wijf.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
en ik kan me voorstellen dat je lul er wel groot van wordt als je hem met pindakaas insmeert en iemand anders die er dan aflikt...
Vergeet jij ook je medicijnen niet!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tief dan op verdomme...
Oningelezengrafoldbie!![]()
Ja ik vond het idd ook heel ranzig klinken... maar gelukkig heb ik altijd smeuïge pindakaas in huis...quote:
Ken jij de nachtzusterquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Wie typt er dan voor me??![]()
De nachtzuster is aan het werk!![]()
Ik heb m'n eigen nachtzuster.quote:
Toch vrij veel zo lijkt het, lees maar terugquote:
Ja, anders weet je toch op het laatst niet meer op welke harde stukjes je nu zit te knabbelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
maar gelukkig heb ik altijd smeuïge pindakaas in huis...
Zonder stukjes noot![]()
Valt wel op hè van zo'n blaag.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch vrij veel zo lijkt het, lees maar terug![]()
Ik doe maar wat hè...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch vrij veel zo lijkt het, lees maar terug![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, volgens mij hadden hij en zijn alter gewoon even overleg met 'achter'![]()
Ik ben inderdaad een wakker mens.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:26 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
jij bent wel vaak nog laat wakker!
En ik niet meer.....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:26 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
jij bent wel vaak nog laat wakker!
om je op je woord te vangen zeker!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, meer in het algemeen. Bij mij moet je vroeg opstaan, zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |