Arme jijquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:54 schreef Veulen het volgende:
Ik he morgen gewoon (telefoon)dienst. Je zal zien dat de eerste al om 9 uur aan de telefoon hangt. En vooral dat ze je alleen bellen als je nog lekker lgt te ronken of probeert te ronken![]()
Z"n hand schoot uit bij het rukken en nu zitten er dooie pixsels in z'n beeld.quote:
* Bong voelt zich geroepenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:54 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, heel raar, was heul duur en zo, net nieuw, en nu was er iets met z'n beeldscherm en kon ook niet meer opstarten of zo en nu zou er een gast die daar veel van weet naar kijken.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Z"n hand schoot uit bij het rukken en nu zitten er dooie pixsels in z'n beeld.![]()
Nee, maar die lieve mensen die de diensten in delen zorgen er voor dat je alles in de middag kan doen. Maar die stomme mobiele telefoonquote:
Dat zit er dik inquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Z"n hand schoot uit bij het rukken en nu zitten er dooie pixsels in z'n beeld.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:57 schreef TherAngelina het volgende:
Dat zit er dik in. Je wilt niet weten wat voor pr0n Ian allemaal op zijn compuer heeft staan
.
Als we maar genoeg baggeren gaat hij toch niet teruglezen hoorquote:
Je weet het nooitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als we maar genoeg baggeren gaat hij toch niet teruglezen hoor![]()
Oh geloof me, zelfs al baggerden we jaren door, Ian leest alles terugquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als we maar genoeg baggeren gaat hij toch niet teruglezen hoor![]()
Maar hij is zo schattig als ie boos isquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:03 schreef TherAngelina het volgende:
Oh geloof me, zelfs al baggerden we jaren door, Ian leest alles terug.
Dus maar lief doen hè? Anders wordt 'ie weer boos.
Thuis blijven en gewoon downloaden?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:05 schreef TherAngelina het volgende:
Ik ga morgen even nieuwe DVD's kaufen. Nog suggesties?
Hij ziet er wel sexy uit als hij kwaad is. Ik twijfel nu of ik zo'n foto moet plaatsen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar hij is zo schattig als ie boos is![]()
Doe zonder toestemming maar geen fotoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:07 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hij ziet er wel sexy uit als hij kwaad is. Ik twijfel u of ik zo'n foto moet plaatsen.
Want schattig is 'ie niet als 'ie boos is. Hij kan gemeen zijn, niet normaalllll meer
.
Klopt, maar dat gemene kantje van Ian kan ik wel warderen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:07 schreef TherAngelina het volgende:
Hij ziet er wel sexy uit als hij kwaad is. Ik twijfel nu of ik zo'n foto moet plaatsen.
Want schattig is 'ie niet als 'ie boos is. Hij kan gemeen zijn, niet normaalllll meer
.
Maar denk je eens in wat dat scheelt. 25 films en je kan een nieuwe pc kopenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:08 schreef TherAngelina het volgende:
Dat gaat niet lukken met dit oudje.
Zoals? Joah, gezien ik toch griep heb kan ik het erop gooien dat ik ijldequote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe zonder toestemming maar geen foto
Maar wel smeuige verhalen![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gemene kantje van Ian kan ik wel warderen.
Ik dacht ff dat hij tegen jou gemeen was geweestquote:
Be carefull what you ask for....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:49 schreef TherAngelina het volgende:
PC Eend, PM me eens
Ook!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat hij tegen jou gemeen was geweest
Ja! Maar het is soms mijn schuld. Maar soms ook heul niet!quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:22 schreef TherAngelina het volgende:
Ja! Maar het is soms mijn schuld. Maar soms ook heul niet!![]()
Stouterd.... soms danquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:22 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja! Maar het is soms mijn schuld. Maar soms ook heul niet!![]()
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:27 schreef TherAngelina het volgende:
Maak het engeltje / het akelige wijf eens trots!
Pfff veulenschilquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:30 schreef Veulen het volgende:
Er moeten er nog best veel in: nog minstens 15 denk ik.
Sexy hequote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:33 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een lieve avatar trouwens!
Mootsquote:
Altijd!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mootskan je me ff met de zweep geven
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |