Mootie...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:08 schreef Haunter het volgende:
Waar gaat deze stemming over? (Schakel net in en heb geen zin om die topics door te lezen)
Hah deze is zoo afgezaagd.. Maar ja als je een klasieker wil kan je hem krijgenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mjah.....is ook leuk hoor daar niet van [afbeelding] ... ..maar kvind ut toch net ff leuker als het quotes van scenes uit klassiekers zijn.![]()
Begin je nu al gelijk logs te plaatsenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Hah deze is zoo afgezaagd.. Maar ja als je een klasieker wil kan je hem krijgen
Is that a gun in your pocket or are you pleased to see me
Huh?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Begin je nu al gelijk logs te plaatsen![]()
![]()
Was jij dat niet dan, aan wie ik mezelf zat te showen op de webcamquote:
Ehm nee... dat was ik, maar je bent een lekker ding hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was jij dat niet dan, aan wie ik mezelf zat te showen op de webcam![]()
![]()
![]()
Ondanks mijn pacifistische inslag zou ik in dit geval toch moeten kiezen voor optie 1......quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Hah deze is zoo afgezaagd.. Maar ja als je een klasieker wil kan je hem krijgen
Is that a gun in your pocket or are you pleased to see me
There you go....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was jij dat niet dan, aan wie ik mezelf zat te showen op de webcam![]()
![]()
![]()
Vergeet mijn AK47 niet hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm nee... dat was ik, maar je bent een lekker ding hoor
Koosnaampjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, is dat je AK 47![]()
Ik dacht dat je blij was dat ik je zag![]()
Het is een conservatieve eend, die heeft nog MSN 4.0quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kun beter ff upgraden naar windows messenger...![]()
Eensch!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kun beter ff upgraden naar windows messenger...![]()
Speciaal mijn hoerenpakje aangetrokken voor de gelegenheid.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mootie.....ze was eerst in een gifgroene pestbui..maar is nadien helemaal opgeklaard.
![]()
Daar werd je vrolijker van??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Speciaal mijn hoerenpakje aangetrokken voor de gelegenheid.![]()
Als t werkt, dan werkt hetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Virtueel hoerig, thuis in een ouwe fleecetrui en spijkerbroek.
Jij kan gewoon niet normaal doen. Echt niet he.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:12 schreef Veulen het volgende:
Hallo![]()
Soury![]()
En wat te fuck heeft Disana nou weer dat ze fok admin gaat zitten spammen![]()
Huh dat gaat niet goedquote:
Ja deze welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:31 schreef Soury het volgende:
Moots en Veulen Het spijt me echt en ik voel me rot dat ik zo reageerde. Ging er vanuit dat het een hoax verhaal was en sprong erop in... Ik zit er wel en beetje mee en hoop dat het uit de wereld is nu, ik vermaak me nogal vaak hier en wil echt niemand kwetsen ...
Have fun kroegtijgerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
Het is weer duidelijk: hier mis ik ook nix.....
Tijd om m'n (sociale) verplichtingen na te komen dus [afbeelding]
Gelijk heb je meidquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
Het is weer duidelijk: hier mis ik ook nix.....
Tijd om m'n (sociale) verplichtingen na te komen dus [afbeelding]
Weet ik je kreeg eenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:33 schreef Soury het volgende:
Huh dat gaat niet goedff wachten
Ja deze wel
Ben ik vergeven ?quote:
Echt heel nuttig, ga je nog serieus antwoord geven op de vraag offe wat?quote:
Rot meidquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Echt heel nuttig, ga je nog serieus antwoord geven op de vraag offe wat?
Tuurlijk joh... Ik kan helemaal niet lang boos blijvenquote:
Wat hebbie dan gedaan, heb geen zin om terug te lezen. Maar ben wel schiewnierig.quote:
Ik hoop dat je het over Disana had en niet over mij?quote:
Was er een beetje ziek vanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tuurlijk joh... Ik kan helemaal niet lang boos blijven![]()
Hoi petraaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
Wat hebbie dan gedaan, heb geen zin om terug te lezen. Maar ben wel schiewnierig.![]()
Suffiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:43 schreef Soury het volgende:
Was er een beetje ziek van
Ohhhh maar dat is niets nieuws dusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoi petraa![]()
Soury was gewoon een beetje dom![]()
Sorry lees maar terug : )quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat hebbie dan gedaan, heb geen zin om terug te lezen. Maar ben wel schiewnierig.![]()
Het aangewezen topic omdat te vragen is: [DGK] Vraag het een Streamerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:47 schreef W-A het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe het in mekaar steekt met die boetes ?
Verkeerde topic totaal OFFTOPICquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:47 schreef W-A het volgende:
quote:
Vergissen is menselijk!!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry lees maar terug : )
Neuh hoor ik was opstandig en vervelend op het verkeerde moment... Vegissen is lelijk als iemand een serieus onderwerp aanroept
Dit kost je honderd euries .. Ik PM me bankrekeningnummer welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:47 schreef W-A het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |