Stelletje mindfuckerquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:50 schreef PC eend het volgende:
Ga je er al gelijk vanuit dat ik dat zelf niet kan?![]()
![]()
Ik begin een engelfobie te krijgenquote:
Niet alleen door jouquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben ik toch nog ergens goed voor![]()
Het duurt meestal even voor de pilletjes werken eendjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stelletje mindfucker![]()
![]()
Ik word helemaal PARA![]()
Bommie is van APKquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:57 schreef Leandra het volgende:
Zo... de hele SC bijgelezen, OLH op m'n blote knietjes gedankt dat ik blind kan typen en dat het dus met drank op ook geen probleem is mijn FOK! username en wachtwoord in te voeren....
En al lezende ontdekt dat ik vrij weinig gemist heb.... en nee... Ian_Nick is geen kloon van APK
Play ED en dan wordt je het échtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stelletje mindfucker![]()
![]()
Ik word helemaal PARA![]()
Helpt het als je er meer neemt?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:57 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Het duurt meestal even voor de pilletjes werken eendje![]()
Hmmz.... Bommie is net weer vader geworden en APK is weer eens op vakantie???quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bommie is van APK
Nu word ik echt gek![]()
Begin jij me ook al te mindfuckenquote:
Ik? Bongetje? Neehoorquote:
Was het nog leuk in de kroeg?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:57 schreef Leandra het volgende:
Zo... de hele SC bijgelezen, OLH op m'n blote knietjes gedankt dat ik blind kan typen en dat het dus met drank op ook geen probleem is mijn FOK! username en wachtwoord in te voeren![]()
En al lezende ontdekt dat ik vrij weinig gemist heb.... en nee... Ian_Nick is geen kloon van APK
Ik ook (bijna) niet, maar iig truste en hopelijk tot snel weer ziens WAquote:
If het doesnt kill you it makes you strongerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd, geniet er nou maar van... it's the only kind of fuck you'll get
Het is tenslotte alweer GVD 04:07quote:
Het was saai, we verveelden ons stierlijk, werden daardoor vervelend, maar na sluit werd het toch nog gezellig (toen we besloten hadden morgen de kroeg vroeg dicht te gooien en daarna op stap te gaanquote:
If the going gets tough, the tough get going go shoppingquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
If het doenst kill you it makes you stronger![]()
Bommie wordt elk jaar vaderquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz.... Bommie is net weer vader geworden en APK is weer eens op vakantie???
Vaderschapsverlof??![]()
Idd eend... je had al lang in je nest moeten liggenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is tenslotte alweer GVD 04:07![]()
![]()
Nog bedankt voor de euveuteur![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nóg meer???![]()
M'n collega wil niet meer![]()
Je bent heel wakker, ik ga slapenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zegt ie.... "vaderschapsverlof" klinkt natuurlijk wel heel soft voor APK hè
Dan moet ie onderhand wel een heel elftal bij elkaar hebbenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zegt ie.... "vaderschapsverlof" klinkt natuurlijk wel heel soft voor APK hè
Nog een jonge god afgewezen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was saai, we verveelden ons stierlijk, werden daardoor vervelend, maar na sluit werd het toch nog gezellig (toen we besloten hadden morgen de kroeg vroeg dicht te gooien en daarna op stap te gaan)
Goeie TT, ik geloof dat ik daat moet zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:28 schreef Leandra het volgende:
Day? Kun je de nieuwe FB ff sticky maken? Thnx
[DGK FB # 9] Hulp is onderweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |