Ik ken de DKG ook niet. Maar één zo'n ding is genoeg. Dus kom maar op met de nieuwe BB. Al de fuckertjes hebben inmiddels bij de DKG wel gezien waar je mee scoort, dus Hummie kom maar op.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar BB slaat toch meer aan bij mensen dan DGK denk ik
Pffffff zo moeten echt wat gaan verzinnen, want z=dat gezapige lijkt niemand meer na, na DGK...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te kijken naar mensen die elkaar zowat op leven en dood bestrijden, ik hou van de relatief gemoedelijke BB-sfeer.
Jij volgt een cursus Chinees?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pffffff zo moeten echt wat gaan verzinnen, want z=dat gezapige lijkt niemand meer na, na DGK...
De gemiddelde tv-kijker schrikt van DGK, denk ik. Die ziet liever BB.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:26 schreef PC eend het volgende:
Pffffff zo moeten echt wat gaan verzinnen, want z=dat gezapige lijkt niemand meer na, na DGK...
Jézus!!! Ga jij dat nog allemaal lezen en 'uitvogelen" ook??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
Is Ian Nick trouwens niet gewoon Versabommie?
Nee joh. Ik lees amper in dit subforum. Maar af en toe zie ik iets voorbijkomen in de nieuwe topics en ik vond zijn stijl overeenkomen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:29 schreef Coos het volgende:
Jézus!!! Ga jij dat nog allemaal lezen en 'uitvogelen" ook??![]()
Zou LekkerSimpel nog op vrije voeten zijn?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar af en toe zie ik iets voorbijkomen in de nieuwe topics en ik vond zijn stijl overeenkomen.
Heb je dat filmpje van hem gezien richting Jaap?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou LekkerSimpel nog op vrije voeten zijn?![]()
Ik dacht dat jij al naar bed was!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje van hem gezien richting Jaap?![]()
Ik weet het echt niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Permban? Of suggereer je dat LS Ian Nick is?
Dacht het nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
Is Ian Nick trouwens niet gewoon Versabommie?
Het zal wel niet aan de 'stimulerende middelen' zijn, anders hadden we hem wel gehoord.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:39 schreef Wickedangel het volgende:
Eendje! Word eens wakker! Of heb je weer aan de stimulerende middelen gezeten![]()
Wat denk je wel niet van me?! Ik, op bed?!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al naar bed was!!![]()
Maar nee. Stuur eens een link.![]()
Hij zit aan de downers WA.quote:
Heb ik allemaal geen verstand van. Ik weet wel dat hij met de nodige vertraging post.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:43 schreef Coos het volgende:
Hij zit aan de downers WA.
Hier hadden we het een uur geleden over.
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij zit aan de downers WA.
Hier hadden we het een uur geleden over.
Whatever.quote:
Dat msn en PM is niks voor mijquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb ik allemaal geen verstand van. Ik weet wel dat hij met de nodige vertraging post.
Ga je er al gelijk vanuit dat ik dat zelf niet kan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
OMFG, hoe kom je daar nou weer aan![]()
Stelletje mindfuckerquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:50 schreef PC eend het volgende:
Ga je er al gelijk vanuit dat ik dat zelf niet kan?![]()
![]()
Ik begin een engelfobie te krijgenquote:
Niet alleen door jouquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben ik toch nog ergens goed voor![]()
Het duurt meestal even voor de pilletjes werken eendjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stelletje mindfucker![]()
![]()
Ik word helemaal PARA![]()
Bommie is van APKquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:57 schreef Leandra het volgende:
Zo... de hele SC bijgelezen, OLH op m'n blote knietjes gedankt dat ik blind kan typen en dat het dus met drank op ook geen probleem is mijn FOK! username en wachtwoord in te voeren....
En al lezende ontdekt dat ik vrij weinig gemist heb.... en nee... Ian_Nick is geen kloon van APK
Play ED en dan wordt je het échtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stelletje mindfucker![]()
![]()
Ik word helemaal PARA![]()
Helpt het als je er meer neemt?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:57 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Het duurt meestal even voor de pilletjes werken eendje![]()
Hmmz.... Bommie is net weer vader geworden en APK is weer eens op vakantie???quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bommie is van APK
Nu word ik echt gek![]()
Begin jij me ook al te mindfuckenquote:
Ik? Bongetje? Neehoorquote:
Was het nog leuk in de kroeg?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:57 schreef Leandra het volgende:
Zo... de hele SC bijgelezen, OLH op m'n blote knietjes gedankt dat ik blind kan typen en dat het dus met drank op ook geen probleem is mijn FOK! username en wachtwoord in te voeren![]()
En al lezende ontdekt dat ik vrij weinig gemist heb.... en nee... Ian_Nick is geen kloon van APK
Ik ook (bijna) niet, maar iig truste en hopelijk tot snel weer ziens WAquote:
If het doesnt kill you it makes you strongerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd, geniet er nou maar van... it's the only kind of fuck you'll get
Het is tenslotte alweer GVD 04:07quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |