quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geweldig toch... ik zie alleen maar voordelen
Rustig hierzo...quote:
Over "ons" brave FOK!kertjes valt toch niets te roddelen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Rustig hierzo...
Ik had toch wel een topic vol roddels verwacht![]()
Ik ben hier.quote:
Gert heeft een nieuwe vriendinquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:22 schreef Mike1964 het volgende:
Over "ons" brave FOK!kertjes valt toch niets te roddelen?![]()
Of heb jij nog een vette roddel?![]()
Tis lastig roddelen als iedereen kan meelezen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Rustig hierzo...
Ik had toch wel een topic vol roddels verwacht![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gert heeft een nieuwe vriendin
En het schijnt dat bepaalde dames daar heel jaloers over zijn
Maar je hebt het niet van mij
Dat had ik je in vertrouwen verteldquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gert heeft een nieuwe vriendin
En het schijnt dat bepaalde dames daar heel jaloers over zijn
Maar je hebt het niet van mij
Dat ben ik ook niet, er is immers geen reden tot jaloezie, maar in vertrouwen is in vertrouwenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo jaloers was aangelegd?
Was dit dan een serieuze roddel?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet, er is immers geen reden tot jaloezie, maar in vertrouwen is in vertrouwen
Maar ik ga wel... roddel rustig verder![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:08 schreef Mike1964 het volgende:
Iedereen plotseling een leven gekregen of zo?
Neuh... ik was de kid ff naar opa & oma brengen...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:08 schreef Mike1964 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:08 schreef Mike1964 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... ik was de kid ff naar opa & oma brengen...
Wil je een roos of een andere liefdes verklaring ?quote:
Neuh, ik heb vandaag al een roos van je gehad, en dat je van me houdt geloof ik zo welquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je een roos of een andere liefdes verklaring ?![]()
okquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik heb vandaag al een roos van je gehad, en dat je van me houdt geloof ik zo wel
Nee !!!!quote:
Dat is toch algemeen bekend? Valt dus niet in de categorie roddels volgens mij.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:20 schreef kleinzusje het volgende:
Roddels:
Ik ben gek op HiDiHo, Peter6000, Demins, Gert, Tuinfluiter en meer mannen![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend? Valt dus niet in de categorie roddels volgens mij.
Vertel !!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:30 schreef kleinzusje het volgende:
Leandra ik heb een leuke ervaring gehad met UPC, wil je hem horen ?
Moet ik dan m'n oren dicht doen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:30 schreef kleinzusje het volgende:
Leandra ik heb een leuke ervaring gehad met UPC, wil je hem horen ?
Okquote:
Dat is al van heel lang geledenquote:
Dat doe ik normaal ook, maar nu moest hij hangen omdat de tijd op was en ik lulde doorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:40 schreef Leandra het volgende:
OMG... jij blijft nog beleefd als er zo'n UPC verkoophoer belt........ ik al lang niet meer.
De laatste keer dat ze belden zat ik buiten en de kid nam binnen de telefoon op... brengt de foon naar buiten, zegt dat het UPC is, en ik neem de telefoon over en zeg gelijk: "Ja, wat nou weer??"
Aan de andere kant van de lijn bleef het stil... dus ik: ik had het tegen u hoor, u denkt toch niet dat ik tegen m'n kind zo praat??
Was een kort gesprekje... ook het laatste trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |