Ik vond jouw TT toch beterquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:43 schreef TherAngelina het volgende:
En ik maar denken dat iedereen te lui was om er één te openen.
Maar ik had toch het verkeerde nummer.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:45 schreef Veulen het volgende:
Ik ga lekker naar me bedje toe![]()
Dag mensen
Ian heeft toch al veel te veel naamtopic'squote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:54 schreef Sjakie01 het volgende:
Moet je nog steeds betalen voor die pauper streams die worden uitgezet als er ECHT iets gebeurd?
Kloon van APK??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ian heeft toch al veel te veel naamtopic's![]()
![]()
Roddelen over jezelf vind ik ook wel bijzonderquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:55 schreef TherAngelina het volgende:
Hahaha, alsof dat een 'roddel' is.
Beetje stof kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:53 schreef TherAngelina het volgende:
Ik zal beginnen dan... een roddel over mijzelf. Ik ben ontzettend smerig. Ik denk daardoor dat ik ook zo ziek ben nu. Ik sliep een paar nachten bij iemand en toen kwam ik thuis en was ik ineens ziek. Ik maak mijn kamer nooit schoon eigenlijk. Overal spinnenwebben (zonder spinnen gelukkig), kattenharen en vlekken. Mensen schrikken altijd als ze op mijn kamer komen want op mezelf ben ik schoon. Je kunt hier ook niet lopen.
Nu jullie!
Yo! Sjakie!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:06 schreef Sjakie01 het volgende:
Is die nieuwe gast Dennis nog wat?
Het zal wel met de opwarming van de aarde en de toenemende onweders te maken hebben.quote:
Fladdert er als een gek achteraanquote:
Op welk kanaal zit jij??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:07 schreef TherAngelina het volgende:
En datte we toffe jongens zijn dat willen we wetennnn.
Uitgemelkte grap. Alhoewel, grap?
Oh ja, ík ben wel schoon. Als ik de deur uitga danquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Beetje stof kan geen kwaad.
Maar wel goed douchen hoor.![]()
Ik ook niet, maar ik zeg toch, ligt aan het weer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
We hoeven het hier toch niet over DGK te hebben? Want dat volg ik niet![]()
Bongetje!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:10 schreef BONG4002 het volgende:
Hej WA leuk dat je hier weer eens langskomt
Met Bongetje is alles goedquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bongetje!Ik kom even gedag zeggen. Bij de volgende BB ben ik er weer bij, hoor.
Ook alles goed met jou?
Komt die er dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij de volgende BB ben ik er weer bij hoor.
Het was tyfusweer, ik liep midden in een wolkbreukquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zeg toch, ligt aan het weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |