Slaap je al ??? Watjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:08 schreef Mike1964 het volgende:
Iedereen plotseling een leven gekregen of zo?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op die leeftijd valt het allemaal niet meer mee hè
Hij is toch maar 2 jaar ouder dan jij? Denk ik tenminste, uitgaande van z'n nick.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op die leeftijd valt het allemaal niet meer mee hè
Veel plezier, hou het netjes en post een verslagjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
Op deze leeftijd overigens ook niet......... en ik heb nog verplichtingen vanavond, dus ik ben ff douchen, wat leuks aantrekken en m'n haar een beetje in model brengen....
Ja... daarom mag ik het zeggenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij is toch maar 2 jaar ouder dan jij? Denk ik tenminste, uitgaande van z'n nick.
Ik kom zo nog wel weer ff terug voor ik richting kroeg ga... we gaan toch pas stappen als de kroeg dicht is, dus ik hoef er niet al te zijn ofzoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Veel plezier, hou het netjes en post een verslagje![]()
Okquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... daarom mag ik het zeggen
[..]
Ik kom zo nog wel weer ff terug voor ik richting kroeg ga... we gaan toch pas stappen als de kroeg dicht is, dus ik hoef er niet al te zijn ofzo
Neequote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:08 schreef Mike1964 het volgende:
Iedereen plotseling een leven gekregen of zo?
Hoeft niet. Heb je 'm al opnieuw opgestart.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:33 schreef Prospera het volgende:
Heb een virus op mn pc geloof ik, allemaal schermpjes die flikkeren en mn muis doet het af enn toe ook niet
Bijna... zit ff een laatste sigaret te roken voor ik op m'n ATB stapquote:Op zondag 24 juni 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
Zit iedereen in de kroeg ofzo dat het zo stil is?
Zuip zequote:Op zondag 24 juni 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
En toedeledokie.... ik ben richting [afbeelding]
Hoi petraaquote:Op zondag 24 juni 2007 00:52 schreef petraa het volgende:
Hoi verveel me dood
Ey het is geluktquote:Op zondag 24 juni 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoeft niet. Heb je 'm al opnieuw opgestart.
Of je ww niet kwijtraken of mij mailen.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:15 schreef Prospera het volgende:
Ik krijg volgende maand een nieuwe provider, hoe zit dat met het emailadres wat je moest invoeren om een account op FOK te krijgen??
Zo ben ik ook mijn vorige account kwijtgeraakt.
Een emailtje, als je je wachtwoord kwijt bent komt dan terecht in een niet bestaand emailadres.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |