Dat doen ze niet, ze gebruiken liever de doofpot. Dat daar nog ruimte in zit, die pot moet al tot de rand gevuld zijn momenteel...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:01 schreef blessed19 het volgende:
dacht dat ze d'r al eruit was gegooid?
Fysiek geweld is nog niet eerder verzwegen hoor, mevrouw sugar. Je kunt wel alles op Huub gooien, maar die heeft hier niets mee te maken. Nadia heeft regels overtreden en als de anderen tonnen straf hebben gekregen, moet zij dat ook krijgen. Ik vraag me af waarom Nadia wordt beschermd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:03 schreef Sug4r het volgende:
Er wordt heel veel verzwegen in de Gouden Kooi dus waarom dit niet, omdat het over Huubje gaat?![]()
Ik noem bijvoorbeeld een Natasia die d'r lelijke lange nagels in Nadia's gezicht zette waar ik geen straf voor heb gezien.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Fysiek geweld is nog niet eerder verzwegen hoor, mevrouw sugar. Je kunt wel alles op Huub gooien, maar die heeft hier niets mee te maken. Nadia heeft regels overtreden en als de anderen tonnen straf hebben gekregen, moet zij dat ook krijgen. Ik vraag me af waarom Nadia wordt beschermd.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:16 schreef absolution het volgende:
Nadia heeft het ook zelf toegegeven. Ik kan me herinneren dat Huub dat ook eens heeft gedaan. Een uur later stond hij buiten de kooi
Daar heb je gelijk aan idd. Was ook schandalig. Maar die was begrijpelijk, want dan hadden ze Natasia eruit moeten zetten. Ze heeft een officiele waarschuwing en bij een volgende overtreding betekent dat een exit. Ik snap alleen niet dat ze Nadia nu willen beschermen. Waarom??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik noem bijvoorbeeld een Natasia die d'r lelijke lange nagels in Nadia's gezicht zette waar ik geen straf voor heb gezien.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |