Dat doen ze niet, ze gebruiken liever de doofpot. Dat daar nog ruimte in zit, die pot moet al tot de rand gevuld zijn momenteel...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:01 schreef blessed19 het volgende:
dacht dat ze d'r al eruit was gegooid?
Fysiek geweld is nog niet eerder verzwegen hoor, mevrouw sugar. Je kunt wel alles op Huub gooien, maar die heeft hier niets mee te maken. Nadia heeft regels overtreden en als de anderen tonnen straf hebben gekregen, moet zij dat ook krijgen. Ik vraag me af waarom Nadia wordt beschermd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:03 schreef Sug4r het volgende:
Er wordt heel veel verzwegen in de Gouden Kooi dus waarom dit niet, omdat het over Huubje gaat?![]()
Ik noem bijvoorbeeld een Natasia die d'r lelijke lange nagels in Nadia's gezicht zette waar ik geen straf voor heb gezien.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Fysiek geweld is nog niet eerder verzwegen hoor, mevrouw sugar. Je kunt wel alles op Huub gooien, maar die heeft hier niets mee te maken. Nadia heeft regels overtreden en als de anderen tonnen straf hebben gekregen, moet zij dat ook krijgen. Ik vraag me af waarom Nadia wordt beschermd.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:16 schreef absolution het volgende:
Nadia heeft het ook zelf toegegeven. Ik kan me herinneren dat Huub dat ook eens heeft gedaan. Een uur later stond hij buiten de kooi
Daar heb je gelijk aan idd. Was ook schandalig. Maar die was begrijpelijk, want dan hadden ze Natasia eruit moeten zetten. Ze heeft een officiele waarschuwing en bij een volgende overtreding betekent dat een exit. Ik snap alleen niet dat ze Nadia nu willen beschermen. Waarom??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik noem bijvoorbeeld een Natasia die d'r lelijke lange nagels in Nadia's gezicht zette waar ik geen straf voor heb gezien.....
Geen idee... JIJ vindt het toch zo'n goed programmaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Nadia heeft Huub geslagen en naar het schijnt later ook Lieke geslagen. Huub wordt naar achter gestuurd. Als hij even later terug komt, praat hij er met Jaap over en zegt opeens dat Nadia hem geduwd heeft. Aan de hints is duidelijkte merken dat hij van de redactie niet mag zegggen dat ze geslagen heeft. Heel vreemd allemaal. Een nieuw dieptepunt. Waarom mag Nadia geen 100.000 boete krijgen? Waarom moet dit verzwegen worden. Zeer vreemd.
Of moet Nadia gewoon exit?
Ik keek samen met een goeie vriend. Hij is door dit soort dingen afgehaaktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:43 schreef k_i_m het volgende:
Ach, hou toch op. DGK heeft allang geen regels meer. Het heeft geen zin.
wanneer is orecies de klap? want het was mij geeneens opgevallen eigenlijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:40 schreef BsJanssen het volgende:
Hier is de klap wel te zien, en ook het geduw en getrek van Huub in de spiegel. Hij weet precies waar de camera's niet kunnen komen...
Heftige rellen tussen Huub en Nadia in de slaapkamer
Ik heb het zelfs in slowmotion herhaaldquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wanneer is orecies de klap? want het was mij geeneens opgevallen eigenlijk
Voor de goede orde.... duwen en trekken mag....slaan niet!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:40 schreef BsJanssen het volgende:
Hier is de klap wel te zien, en ook het geduw en getrek van Huub in de spiegel. Hij weet precies waar de camera's niet kunnen komen...
ach....je meent hetquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:48 schreef Verbal het volgende:
Ik had die Huub zijn noten tot aan zijn huig getrapt als ik haar was. Onvoorstelbaar wat een lui
V.
Ze willen Nadia er niet uitzetten, terwijl ze natuurlijk meteen eruit zou moetem vliegen. Wat een asociaal wijf. Eerst de hele avond zeggen dat ze met Huub gaat neuken... dan daagt Huub haar een beetje uit en gaat ze slaan. Ze leek even normaal, maar is volgens mij nog gestoorden dan die anderen allemaal bij elkaar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:44 schreef Desii het volgende:
Na het incident komt Huub terug en vertelt tegen Jaap.... dat hij niet geslagen is door Nadia, maar geduwd... daarbij kijken ze elkaar veelbetekenend aan en Jaap zegt.. ja, ja geduwd.
M.a.w.: alles wordt weer weggemoffeld
Jeemig de peemig kan die verselijke Nadia niet geruimd worden of bij het grof vuil, wat een sekreet zeg. Nix begint dan ook in actie te komen, zijn ziekte(anti huub syndroom) speelt dan op, misschien kan die ook geruimd worden of, als er nog een plekje over is ook bij het grof vuil. Beetje aanstampen moet het geen probleem zijn....lijkt mij.......quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:40 schreef BsJanssen het volgende:
Heftige rellen tussen Huub en Nadia in de slaapkamer
Ik heb geen idee. Ik zit op mijn werk, heb het geluid van dat fragment zacht gezet, zie -zoals gewoonlijk- een stel randdebielen tegen elkaar schreeuwen en Huub die wel een keer of 20 aan iemands slipje staat te rukken. Als ik een vrouw was had ik die creep twee stilettohakken in zijn oogkassen gejenst. Maar zij zal ook wel wat hebben gedaan, zonder twijfel. Het zijn allemaal geschifte types, en hoe jullie het voor elkaar krijgen daar nog een bepaalde voorkeur voor iemand (of is het iets) uit te destilleren is mij een volslagen raadsel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:14 schreef riri het volgende:
[..]
ach....je meent het
wat deed Nadia naar Huub?...of ben je dat vergeten
Ze zal de opvolgster van Natasja wel zijn als die vertrekt (ooit). Tja, dan moet je even "ingewerkt" worden laten we maar zeggen...quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze willen Nadia er niet uitzetten, terwijl ze natuurlijk meteen eruit zou moetem vliegen. Wat een asociaal wijf. Eerst de hele avond zeggen dat ze met Huub gaat neuken... dan daagt Huub haar een beetje uit en gaat ze slaan. Ze leek even normaal, maar is volgens mij nog gestoorden dan die anderen allemaal bij elkaar.
"Als ik een vrouw was had ik die creep twee stilettohakken in zijn oogkassen gejenst."quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik zit op mijn werk, heb het geluid van dat fragment zacht gezet, zie -zoals gewoonlijk- een stel randdebielen tegen elkaar schreeuwen en Huub die wel een keer of 20 aan iemands slipje staat te rukken. Als ik een vrouw was had ik die creep twee stilettohakken in zijn oogkassen gejenst. Maar zij zal ook wel wat hebben gedaan, zonder twijfel. Het zijn allemaal geschifte types, en hoe jullie het voor elkaar krijgen daar nog een bepaalde voorkeur voor iemand (of is het iets) uit te destilleren is mij een volslagen raadsel.
V.
nou, idd, ik klik eens een filmpje aanquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:48 schreef Verbal het volgende:
Ik had die Huub zijn noten tot aan zijn huig getrapt als ik haar was. Onvoorstelbaar wat een lui
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |