Moet je even aan Puma vragen, maar misschien heeft ie em al vernietigd toen ie weer nuchter en bedaard was...quote:
Hij moest steeds aan Eric denken deze avond zei hij...alsof hij ineens bewust was hoe Eric zich wel niet had gevoeld toen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Net als Huub nu, die de breuk met Eric zooooo erg vond.![]()
Dat vonden een groot aantal van onze sympathieke oosterburen ook in 1939 tm 1945 toen ze o.a. 6 miljoen joden in gaskamers lieten douchen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:46 schreef tipsch het volgende:
De breuk met Eric vond hij op vriendschappelijk niveau altijd al erg, maar op spelniveau heeft hij het al dan niet terecht als noodzakelijk geacht om met hem te breken
Krijg ik nu geen snoepjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:47 schreef wolferl het volgende:
Het moet [COS #2010] zijn.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat vonden een groot aantal van onze sympathieke oosterburen ook in 1939 tm 1945 toen ze o.a. 6 miljoen joden in gaskamers lieten douchen.
die vonden we toen dom, toen wist ik nog niet wat voor dombo's daarna nog kwamen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:50 schreef bosb het volgende:
Ik mis Nena als ze er zo over praten..
Hier wordt ik toch wel een beetje misselijk van...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat vonden een groot aantal van onze sympathieke oosterburen ook in 1939 tm 1945 toen ze o.a. 6 miljoen joden in gaskamers lieten douchen.
Ik heb een lekkere Cote d'or reep.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:51 schreef BarryK het volgende:
[..]
Krijg ik nu geen snoepje![]()
Kan een mod 't even aanpassen ?![]()
Dude =>quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
tjoh, oetlulquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
hahaha...jah die heb ik 1 uur laten staan die werd 1100 keer bekeken en dacht toen van nee toch maar niet...was een beetje erg had me niet eens geschoren...Nowlive stuurde me wel een mail of ze een mochten hebben maar zag er van af....een foto hier plaatsen van 7 jaar gelee is nie erg van nu wel...beetje privacy is nie kwalijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moet je even aan Puma vragen, maar misschien heeft ie em al vernietigd toen ie weer nuchter en bedaard was...![]()
Volgens mij kan productie gewoon tekenen en zelf bepalen of ze de post wel of niet bezorgenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:52 schreef Tweek het volgende:
Ik vind dat kaarjtes idee sturen leuk maar, is er al eens nagedacht over aangetekende post?
Ik heb net de voorwaardes daarvoor nagelezen, en een meerderjarige huisgenoot kan het weigeren, maar geld dit ook voor de produktie? iig het kost 6,45 voor onder de 1 kg, dus als er een grote zooi steunbetuigingen/spel informatie dat huis in gegooid kan worden is dit misschien wel de manier. Voor een prijs die fracties lager ligt dan de we sturen allemaal een kaartjes actie. Nou ben ik zelf zondag weg voor een korte vakantie en kan dit niet opzetten, anders had ik het wel willen proberen. Lijkt me leuk. In ieder geval kan hier gemaild worden met tnt post of deze actie uberhaupt zin zou hebben.
Misschien het overwegen waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |