Ik was nog niet klaar, Blauwequote:
Het was avonne die over mijn prive PM's aan haar begon en iedereen een inkijkje gaf in haar vertaling van de inhoud. Not done in my book.quote:[..]
Ach toe, Disana refereert zélf ook aan het sturen van PM's. Zo geheim is het feit dat er PM's gestuurd worden niet. Avonne zegt toch niets over de inhoud?
Zelfs jou.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:14 schreef yvonne het volgende:
Teuveupeuh.
Zag ik gert nou zeggen dat ie zin had om Kleinzusje te kussen?!
Dank jequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Zelfs jou.![]()
![]()
![]()
Alles beter dan dit gezeik.
Oeps, nu neem het niet serieus.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
Avoone neemt users iets kwalijk wat ze zelf steeds doet. Ze vult de betekenis van mijn posting in als zijnde een sneer. Zonder te vragen of dat zo is. Vervolgens geeft zij een antwoord aan Disana wat ik zie als onder de gordel. Dat Disana iets meldt is niet aan mij om over te oordelen. Disana is een user , Avonne is een moderator. Als een mod aangeeft dat je hier niet users moet aanvallen, maar het zelf wel doet, vind ik dat zwak.
Wees de wijste in dat geval.
Tevens is mijn kritiek niet helder schijnt. Dat kan. Maar misschien is het een idee om dan duidelijkheid te vragen. Zonder eerst te reageren op mijn post en dan aan te geven: "Oh, misschien heb ik het niet begrepen".
Tevens wil ik melden dat ik voorkeur heb voor users, maar mijn kritiek en mening geef op postings. Ik sluit geen bondjes, neem het niet op voor een mod of user omdat ik hem leuk vind, maar ga af op wat ik lees.
Iedereen weet dat ik niet PM, iedereen weet dat ik integer met info omga, iedereen weet dat ik een liefde heb voor Peter, Demins en HiDiHo. Als deze users iets posten waar ik het niet mee eens ben ga ik er net zo hard tegen in.
Disana en BQueen waardeer ik om veel zaken, maar ook heb ik met zaken moeite. Dat staat totaal los van de persoon/ user achter de postings waar ik op reageer.
Ik heb in de FB niemand aangevallen, ben geen zeikerd en word zelf veelvuldig FB hoer, SC slet, COShoer, of MOdlikker/ Wannabee genoemd. Zie diverse topics.
Heeft iemand me ooit betrapt op het ingaan op deze opmerkingen ? Nee.
Ben ik heilig ? Nee
Geen ik mn mening ? Ja
Wat ik lastig vind is om het goed te verwoorden zonder namen te noemen. PM vind ik vaak niet oprecht.
Wil je weten waar ik echt mee zit ? Moet ik het spellen ?
Dan doe ik het hier. Maar dan wel met naam en toenaam.
En Gert, Ik waardeer je humor, maar die zoen opmerking in mijn reactie op Avonne maakt me verdrietig
Ik vind dat je het prima verwoordt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
Avoone neemt users iets kwalijk wat ze zelf steeds doet. Ze vult de betekenis van mijn posting in als zijnde een sneer. Zonder te vragen of dat zo is. Vervolgens geeft zij een antwoord aan Disana wat ik zie als onder de gordel. Dat Disana iets meldt is niet aan mij om over te oordelen. Disana is een user , Avonne is een moderator. Als een mod aangeeft dat je hier niet users moet aanvallen, maar het zelf wel doet, vind ik dat zwak.
Wees de wijste in dat geval.
Tevens is mijn kritiek niet helder schijnt. Dat kan. Maar misschien is het een idee om dan duidelijkheid te vragen. Zonder eerst te reageren op mijn post en dan aan te geven: "Oh, misschien heb ik het niet begrepen".
Tevens wil ik melden dat ik voorkeur heb voor users, maar mijn kritiek en mening geef op postings. Ik sluit geen bondjes, neem het niet op voor een mod of user omdat ik hem leuk vind, maar ga af op wat ik lees.
Iedereen weet dat ik niet PM, iedereen weet dat ik integer met info omga, iedereen weet dat ik een liefde heb voor Peter, Demins en HiDiHo. Als deze users iets posten waar ik het niet mee eens ben ga ik er net zo hard tegen in.
Disana en BQueen waardeer ik om veel zaken, maar ook heb ik met zaken moeite. Dat staat totaal los van de persoon/ user achter de postings waar ik op reageer.
Ik heb in de FB niemand aangevallen, ben geen zeikerd en word zelf veelvuldig FB hoer, SC slet, COShoer, of MOdlikker/ Wannabee genoemd. Zie diverse topics.
Heeft iemand me ooit betrapt op het ingaan op deze opmerkingen ? Nee.
Ben ik heilig ? Nee
Geen ik mn mening ? Ja
Wat ik lastig vind is om het goed te verwoorden zonder namen te noemen. PM vind ik vaak niet oprecht.
Wil je weten waar ik echt mee zit ? Moet ik het spellen ?
Dan doe ik het hier. Maar dan wel met naam en toenaam.
En Gert, Ik waardeer je humor, maar die zoen opmerking in mijn reactie op Avonne maakt me verdrietig
Ik vind PM's ook prettig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
Ik vind pm trouwens heel prettig, ik zeg liever even iets prive tegen iemand wanneer ik ergens mee zit. Vind het overdreven omdat te doen waar iedereen bij is.
Now you're fuckedquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind PM's ook prettig.Maar krijg ze nooit.
![]()
Dit is een feedbacktopic, als avonne daar niet mee om kan gaan moet ze lekker typo's inTT's gaan verbeteren en van haar blauwe kleurtje gaan genieten en jou of Gert het woord laten doen ipv arrogante of ontwijkende antwoorden te geven.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:39 schreef Day het volgende:
En verder stel ik voor om even de boel de boel te laten. De gemoederen lopen iets te hoog op hier. Dus terugtrekken, hergroeperen en dan met frisse moed verder gaan.
Ik had al een aantal mooie TR's geplaatst.quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:21 schreef Veulen het volgende:
Mag deze dicht?
[SC # 197] Gaap
En wil iemand van deze [DGK SC] # 196 hai
Het nummer fiksen in 197?
Done! Thx Leandra!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:36 schreef Leandra het volgende:
Deze kan op slot wegens te laat: COS # 1992 Deze COS begin ik Ja
Ze zijn al dicht!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
Deze: {COS 2007 niuewe dieptepunt niveau
en deze: [COS #2008] Huub laat zich weer kennen?
kunnen dicht wegens te laat/dubbel/3 COSsen tegelijk enz
Ban aanvraag voor mij, de zoveelste al van hem, maar hij begint nu ook te dreigen......quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:34 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Kijk teringlijer...een post terug zeik je nog dat je aangevallen word omdat je pro brian..bent...lekker belangrijk in mijn geval iedereen zijn keuze.ook al denk jij anders .maar nu fuck je gewoon persoonlijk met me.
echt Fok als jullie deze gozer niet een IP ban meer geven weet ik het ook niet meer..moeten we gaan dreigen..uitvinden waar die zak woont en een schop onder zijn typhus hol geven ben het nu een beetje zat stomme KUTEEND.
fuck of FOK FORUM MOTHERFUCKER
blijf niet eeuwig netjes Fok sorry...![]()
hij is gewoon een beetje para brother.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ban aanvraag voor mij, de zoveelste al van hem, maar hij begint nu ook te dreigen......
Ik maak één (vriendschappelijke) offtopic opmerking in een COS-reeks vol geouwehoer en dan ga je mij iets verwijtenquote:
Vroeger toen alles nog kek was mocht dit niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:06 schreef PumaStreamer het volgende:
Avonne..geef die gozer toch is een ban...damm
Eén?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik maak één (vriendschappelijke) offtopic opmerking in een COS-reeks vol geouwehoer en dan ga je mij iets verwijten
Het valt niet op hoor.![]()
ik ben met noten en deleten nog maar bij 01.01quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vroeger toen alles nog kek was mocht dit niet.
En al helemaal niet de hele fucking tijd.
Versterking nodig?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:10 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ben met noten en deleten nog maar bij 01.01
Men is sneller dan het licht en ik op mijn step met mijn bezem er achteraan.
Vet, joh... echt knalluh![]()
Ik maar 1 keerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Eén?
Je hebt wel meer gepost, maar wat erger is, is dat IEDEREEN 3 maal gewaarschuwd is niet meer op elkaar in te hakken.
Dus dat geldt ook voor jou.
Je lult uit je nek.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:08 schreef avonne het volgende:
Eén?
Je hebt wel meer gepost, maar wat erger is, is dat IEDEREEN 3 maal gewaarschuwd is niet meer op elkaar in te hakken.
moet ik terug gaan zoeken om bewijs te vinden?quote:
Jij loopt altijd weg van een weerwoord dat hout snijdt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
[..]
moet ik terug gaan zoeken om bewijs te vinden?
Nou, leuk grapje dan. Ik vond het niet grappig. Zeker niet omdat er al 3 keer was gewaarschuwd elkaar niet meer lastig te vallen.
Ik ga nu pauzeren. Misschien zelfs wel naar bed
En jij komt altijd op gezeik af als een vlieg op strontquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij loopt altijd weg van een weerwoord dat hout snijdt.
ik viel hem niet lastig en zo werd het ook niet door hem opgevat!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
Nou, leuk grapje dan. Ik vond het niet grappig. Zeker niet omdat er al 3 keer was gewaarschuwd elkaar niet meer lastig te vallen.
Als eerder is het iedereen verboden onder de bruggen van de Seine te slapen, maar is het nog steeds wrang dat the have's het kennelijk vrijstaat om iedere belediging te uiten en de rest niets mag zeggen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Eén?
Slaap wel en geniet van je rust.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:33 schreef avonne het volgende:
Dames en heren,
Hierbij deel ik U mede dat ik wegens prive-omstandigheden 5 uur slaap nodig heb en 24 uur niet aanwezig zal zijn.
That's life. My life.
Laterzzzzzzz
Nee, Gert en Day hebben morgen sociale verplichtingen, Avonne is er pas morgenavond na 22:00 uur, ikzelf weer 's nachts. Gelukkig hebben we SHE bereid gevonden het forum in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:14 schreef voyeur het volgende:
[..]
Slaap wel en geniet van je rust.
Ik begreep dat juist jij zou zorgen dat er overdag veel meer moderatie zou zijn, dus het is goed dat je op tijd naar bed gaat, maar een heel etmaal afwezig is wewl zorgelijk.
Vanmorgen was je er inderdaad vroeg bij. Gaan jDay en Gert dat morgenochtend overnemen of zijn we weer modloos als altijd overdag?
Oeh, feest!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:23 schreef Day het volgende:
Gelukkig hebben we SHE bereid gevonden het forum in de gaten te houden.
Day heeft de laatste weken steeds sociale verplichtingen of andere redenen om niet naar hetr DGK topic te kijkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:23 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Gert en Day hebben morgen sociale verplichtingen, Avonne is er pas morgenavond na 22:00 uur, ikzelf weer 's nachts. Gelukkig hebben we SHE bereid gevonden het forum in de gaten te houden.
En Voyeur.... die is er nog steeds.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:09 schreef voyeur het volgende:
[..]
Day heeft de laatste weken steeds sociale verplichtingen of andere redenen om niet naar hetr DGK topic te kijkenVolgens mij is Day, die immer in de derde persoon enkelvoud over zich zelf schrijft eigenlijk geen moderator meer.
Gert wiebelt tussen een te bannen hangjongere en zijn gewone hopeloze idolate zelf en Avonne is als zo vaak in retraite. Of ze nu dagenlang nadenkt over wat posts of gewoon gaat pitten is niet zo relvevant voor de moderatie.
Wie weet is SHE het grote licht en wordt dit plots een alleraardigst subforum. Je weet maar nooit, soms overstijgen mensen zichzelf
De enige die nog een beetje sympathie kan opwekken bij me is Lieke.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:18 schreef Sebasser het volgende:
SHE mod toch ook in ONZ?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:51 schreef SHE het volgende:
[..]
De enige die nog een beetje sympathie kan opwekken bij me is Lieke.
donequote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:47 schreef Leandra het volgende:
Deze kan dicht wegens dubbel / te laat: [COS # 2013] hier verder.
Eén offtopicquote:
Ik probeerde er eigenlijk een zwaaitopic van te maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Eén offtopicdan? Beviel wel vorige keer.
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:21 schreef mootie het volgende:
[COS#2021] Nu zeit wellekome
Kan iemand even de spelfout uit de tt halen?![]()
Tuurlijk, vroggert.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:21 schreef mootie het volgende:
[COS#2021] Nu zijt wellekome
Kan iemand even de spelfout uit de tt halen?![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 01:16 schreef Talitha het volgende:
Slotje graag op deze: [DGK SC # 202] Pyamaparty!
En kan de H op de juiste plaats gezet worden in dit kekke naamtopic? Gooi er ook maar een hekje in.![]()
[DGK SC 202] We zien door het bos Talitha niet meer
Link?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:30 schreef yvonne het volgende:
Beste vaste bewoners van de FOK! DGK.
Wat er gaande is in het huis is eigenlijk met geen pen te beschrijven, en roept veel emotie op, die emotie wordt ook geuit, prima.
Maar laten wij ons alsjeblieft niet verlagen tot hetzelfde bedenkelijke peil, oproepen om kinderen iets aan te gaan doen en andere ongein kunnen we en zullen we echt niet toestaan.
quote:
OK, was toch een topic van die OP-hatert.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
Deze kan dicht wegens net te laat/dubbel: [DGK SC#203] Ziek van de COS, kom hier lekker slowchatten
+ De enorme schat die iedereen helpt met streamproblemen, een fantastisch OP maakt in het hulp topic, de beste kwaliteit streams levert als alles het begeeft, zelfs problemen uitvecht met de media sinds vele BBs eerder zodat er nu meer streams mogelijk zijn, zorgt dat Talpa geen cent binnen hoeft te krijgen, WD en de tour op zn streams zet als de streams saai zijn, nooit users persoonlijk aanvalt en geen patser is die daar mee te koop loopt.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, was toch een topic van die OP-hatert.
Ik zal het nooit meer doen, je bent me toch altijd voorquote:Op zondag 15 juli 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
Deze kan dicht wegens net te laat/dubbel: [DGK SC#203] Ziek van de COS, kom hier lekker slowchatten
quote:Op maandag 16 juli 2007 04:29 schreef Prospera het volgende:
Modje, ik heb de nummering van mijn CoS fout![]()
Kan ie in 2042 worden veranderd?
Sommige users doen dat (ik doe het bij de SC ook) zodat in de AT ook gelijk duidelijk is in welk subforum het is...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:20 schreef Disana het volgende:
Sinds gisteren wordt er ineens 'DGK' voor 'COS' gezet. Is zomaar een observatie.
Mja. De COS TT geeft bij voorkeur een beetje aan wat er speelt, dus daar heb je veel breedte voor nodig dus zou ik het zelf niet doenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sommige users doen dat (ik doe het bij de SC ook) zodat in de AT ook gelijk duidelijk is in welk subforum het is...
Danny..quote:Op maandag 16 juli 2007 17:15 schreef Nostalgist het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/79235#3774106
T'is cynisch bedoeld, toch zeker ???
Er is al een 'negatief' topic geopend met veelal vrij flauwe reacties. Mag een neutraal topic er nog bij?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:43 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat je beter een apart topic kunt openen hierover.
Ik zal hem er iig op attenderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |