Prima plan, maar dan weet dat zootje idioten nog niet dat het onacceptabel is wat ze doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 04:14 schreef Prospera het volgende:
Huub en Lieke mogen wel verdwijnen, dan krijg je de trash die zichzelf vernietigd![]()
Ze gooien haar er echt niet uit, 2 kindjes en ventje Wilgo hebben nu vakantie in Suriname.quote:Op maandag 16 juli 2007 04:17 schreef cindy10 het volgende:
dat ging nog rap.....![]()
maar hoop echt dat er over enkele uren wat sanctie`s komen,en op zn minst 1 vertrek....(zal niet zeggen wie mn voorkeur heeft,maar bokito kan er zn bruid van maken)
Ja, hebben we goed gedaan, heh ?quote:Op maandag 16 juli 2007 04:17 schreef cindy10 het volgende:
dat ging nog rap.....![]()
maar hoop echt dat er over enkele uren wat sanctie`s komen,en op zn minst 1 vertrek....(zal niet zeggen wie mn voorkeur heeft,maar bokito kan er zn bruid van maken)
volgens mij word er pas wat doorbroken,als ze haar loslaten....ze domineert het hele progamma met die grote bek en haar uitlatingen over achterquote:Op maandag 16 juli 2007 04:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze gooien haar er echt niet uit, 2 kindjes en ventje Wilgo hebben nu vakantie in Suriname.
Ik hoop dat Huub of Brian mag gaan, dan doorbreek je weer wat.
uiteraard vrees,en verwacht ik dat natasia morgen mag blijven.....maar desondanks is het een mooie droom om de kooi te volgen zonder dat uitschot van de samenleving...quote:Op maandag 16 juli 2007 04:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, hebben we goed gedaan, heh ?
Maar ik denk inderdaad dat Natasia morgen lekker mag blijven, en dat ze een
standje krijgen dat ze Huub en Lieke niet goed genoeg hebben aangepakt.
Stelletje losers DGK_redactie, neem eindelijk eens verantwoordelijkheid !!!
Brian kan nooit de villa winnen, omdat het programma eind december stopt.quote:Op maandag 16 juli 2007 04:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Prima plan, maar dan weet dat zootje idioten nog niet dat het onacceptabel is wat ze doen.
En is toch ook harstikke zielig voor de buren........ wint Brian...... en als de wind een beetje lullig staat horen ze hem rappen...
Ow shipsquote:Op maandag 16 juli 2007 04:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Prospera, de COS moet trouwens 2042 zijn ......
is ook niet erg ..... ga er vandoor, welterusten iedereen.quote:
Op zich heb je eigenlijk wel een punt. Voor die hut moeten ze er 2 jaar zitten. Dat gaat dus never nooit niet gebeuren. Huub is de jackpot al kwijt, of bijna? Dus wat zit er voor hem nog in, behalve de eer. Lieke's jackpot gaat pas in in mei of juni ofzo? En houdt DGK het nog zolang vol?quote:Op maandag 16 juli 2007 04:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Brian kan nooit de villa winnen, omdat het programma eind december stopt.
als Huub weg is sterft het programma zowiezo een langzame dood.
En 3 weken later dit forum![]()
ik ga ook liggen,en zie morgen wel of er iets schokkends is gebeurd tijdens mn afwezigheid....(2/3 cossen is normaal,zelfs wel veel).quote:Op maandag 16 juli 2007 04:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
is ook niet erg ..... ga er vandoor, welterusten iedereen.
Over vijf-en-half uur mogelijk een mooie exit![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 04:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich heb je eigenlijk wel een punt. Voor die hut moeten ze er 2 jaar zitten. Dat gaat dus never nooit niet gebeuren. Huub is de jackpot al kwijt, of bijna? Dus wat zit er voor hem nog in, behalve de eer. Lieke's jackpot gaat pas in in mei of juni ofzo? En houdt DGK het nog zolang vol?
Fons van Westerlo zei heel duidelijk dat hij DGK een kans wilde geven tot eind december, omdat het verkocht moest worden door JDM.quote:Op maandag 16 juli 2007 04:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich heb je eigenlijk wel een punt. Voor die hut moeten ze er 2 jaar zitten. Dat gaat dus never nooit niet gebeuren. Huub is de jackpot al kwijt, of bijna? Dus wat zit er voor hem nog in, behalve de eer. Lieke's jackpot gaat pas in in mei of juni ofzo? En houdt DGK het nog zolang vol?
Mogge,quote:Op maandag 16 juli 2007 06:59 schreef milk-shake het volgende:
na een klamme warme nacht .....goedenmorgen![]()
Goedemorgen,quote:Op maandag 16 juli 2007 07:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
2040 it is
Natasia wilde eerst thuis zijn zonder de kindjus, om bij te komen, remember? Dit zou dus ideaal voor haar zijn, de kindjus zijn er niet, kan ze lekker bijkomen om vervolgens weer een goede fantastische moeder te zijn voor haar kindjus.quote:Op maandag 16 juli 2007 07:58 schreef pullup het volgende:
Morgen![]()
Ik vind het zielig voor Yairo en Cheyenne. Als Natasia eruit moet dan moeten ze hun vakantie in Suriname bij ome Wilgo onderbreken en weer bij de heks te gaan wonen![]()
Maar ik vind het nog net niet zielig genoeg om niet vurig te hopen dat die exit zodirect gewoon doorgaat.![]()
En Doeniks dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 08:04 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen. Uiteraard is het volkomen overbodig een samenvatting van gisteren te produceren want de filmpjes zijn door een ieder goed en in veel gevallen zelfs meerdere keren bekeken. Wat de banksessie van hedenmorgen 10 uur gaat opleveren blijft speculeren maar ik hoop op het volgende:
Natasia Blank: exit en gelijk in hechtenis nemen
Brian: gedwongen opname
Amanda: naar een opvoedingsgesticht
Nadia: TBS
Jaap: naar de peuterspeelzaal van Nijenrode
Huub: een privaat psychiater
Lieke: een jaarlang naar een SPA om uit te rusten en op krachten te komen.
Nu zullen jullie denken maar dan is DGK leeg, niets is minder waar we vullen deze op met nieuwe spelers uit de volgende groeperingen:
En Doenniks dan?
2 spelers uit de kringen Neo Nazi's (man en vrouw)
2 spelers Lonsdale jongeren (man en vrouw)
2 spelers uit de groepering moslim extremisten (man en vrouw ((met Burka)))
1 antiliaan en 1 molukker omdat deze laatste groep ook wel weer eens onder de aandacht gebracht mag worden
Ik kan jullie nu als verzekeren dat deze samenstelling voor voldoende multi culturele sensatie zal zorgen.
Ik wens jullie allen vandaag weer veel kijkgenot toe en mijn motto blijft geniet en huiver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die dient zo snel mogelijk vergeten te wordenquote:
Neem mij niet kwalijk dat ik een dermate opvallende persoonlijkheid vergeten ben. is inmiddels ook opgenomen in mijn verwachtingen.quote:
Dat is terror op de asielzoelkersquote:Op maandag 16 juli 2007 08:15 schreef DrsH het volgende:
[..]
Neem mij niet kwalijk dat ik een dermate opvallende persoonlijkheid vergeten ben. is inmiddels ook opgenomen in mijn verwachtingen.![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgenquote:Op maandag 16 juli 2007 08:15 schreef DrsH het volgende:
[..]
Neem mij niet kwalijk dat ik een dermate opvallende persoonlijkheid vergeten ben. is inmiddels ook opgenomen in mijn verwachtingen.![]()
![]()
![]()
![]()
Mogge BQ...quote:Op maandag 16 juli 2007 08:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Wat een prachtige pennenvrucht weer op deze stralende maandagmorgen.![]()
Loopt je klok wat voor misschien?quote:Op maandag 16 juli 2007 08:21 schreef FSR het volgende:
[..]
Mogge BQ...
Hier (010) is het niet stralend meer, maar regen en onweer
en is het al 10.00, ik ben nieuwschierig....
mogguh ik sluitjuh nietsjus uitquote:Op maandag 16 juli 2007 08:27 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Zal ik dan op de valreep nog een exit meemaken?
Zonnig 040, vanmiddag een nog zonniger 36060
zou de telegraaf er al iets over schrijven?quote:Op maandag 16 juli 2007 08:28 schreef NS het volgende:
Goedemorgen.
En, er staat helemaal niets over het gebeuren van gisteren op de site van Tien.![]()
Goeiemorgen,quote:Op maandag 16 juli 2007 08:27 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Zal ik dan op de valreep nog een exit meemaken?
Zonnig 040, vanmiddag een nog zonniger 36060
Dit stond er gisteren maar ze hebben het verwijderd.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:28 schreef NS het volgende:
Goedemorgen.
En, er staat helemaal niets over het gebeuren van gisteren op de site van Tien.![]()
Ik heb ook het vermoeden dat er weer een wassen neus waarschuwing komt en verder niets. Zo gaat het immers altijd. Weer een tonnetje van dat monopolygeld af en klaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:30 schreef beequeen het volgende:
Goeiemorgen,
Ijdele hoop, maar wie weet.
goeie vlucht en veel plezier in Italiê.![]()
Ga jij je koffers nu maar pakken anders mis je straks je vliegtuig nog. En voor alle duidelijkheid Blank komt niet naast Pim te liggen dus daar hoef je niet heen te gaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook het vermoeden dat er weer een wassen neus waarschuwing komt en verder niets. Zo gaat het immers altijd. Weer een tonnetje van dat monopolygeld af en klaar.
Maar een mens mag dromen, soms.
Vanochtend ben ik er tussen de bedrijven nog. Maar thanx, alvast en dat gaat ook zeker lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |