Prima plan, maar dan weet dat zootje idioten nog niet dat het onacceptabel is wat ze doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 04:14 schreef Prospera het volgende:
Huub en Lieke mogen wel verdwijnen, dan krijg je de trash die zichzelf vernietigd![]()
Ze gooien haar er echt niet uit, 2 kindjes en ventje Wilgo hebben nu vakantie in Suriname.quote:Op maandag 16 juli 2007 04:17 schreef cindy10 het volgende:
dat ging nog rap.....![]()
maar hoop echt dat er over enkele uren wat sanctie`s komen,en op zn minst 1 vertrek....(zal niet zeggen wie mn voorkeur heeft,maar bokito kan er zn bruid van maken)
Ja, hebben we goed gedaan, heh ?quote:Op maandag 16 juli 2007 04:17 schreef cindy10 het volgende:
dat ging nog rap.....![]()
maar hoop echt dat er over enkele uren wat sanctie`s komen,en op zn minst 1 vertrek....(zal niet zeggen wie mn voorkeur heeft,maar bokito kan er zn bruid van maken)
volgens mij word er pas wat doorbroken,als ze haar loslaten....ze domineert het hele progamma met die grote bek en haar uitlatingen over achterquote:Op maandag 16 juli 2007 04:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze gooien haar er echt niet uit, 2 kindjes en ventje Wilgo hebben nu vakantie in Suriname.
Ik hoop dat Huub of Brian mag gaan, dan doorbreek je weer wat.
uiteraard vrees,en verwacht ik dat natasia morgen mag blijven.....maar desondanks is het een mooie droom om de kooi te volgen zonder dat uitschot van de samenleving...quote:Op maandag 16 juli 2007 04:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, hebben we goed gedaan, heh ?
Maar ik denk inderdaad dat Natasia morgen lekker mag blijven, en dat ze een
standje krijgen dat ze Huub en Lieke niet goed genoeg hebben aangepakt.
Stelletje losers DGK_redactie, neem eindelijk eens verantwoordelijkheid !!!
Brian kan nooit de villa winnen, omdat het programma eind december stopt.quote:Op maandag 16 juli 2007 04:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Prima plan, maar dan weet dat zootje idioten nog niet dat het onacceptabel is wat ze doen.
En is toch ook harstikke zielig voor de buren........ wint Brian...... en als de wind een beetje lullig staat horen ze hem rappen...
Ow shipsquote:Op maandag 16 juli 2007 04:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Prospera, de COS moet trouwens 2042 zijn ......
is ook niet erg ..... ga er vandoor, welterusten iedereen.quote:
Op zich heb je eigenlijk wel een punt. Voor die hut moeten ze er 2 jaar zitten. Dat gaat dus never nooit niet gebeuren. Huub is de jackpot al kwijt, of bijna? Dus wat zit er voor hem nog in, behalve de eer. Lieke's jackpot gaat pas in in mei of juni ofzo? En houdt DGK het nog zolang vol?quote:Op maandag 16 juli 2007 04:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Brian kan nooit de villa winnen, omdat het programma eind december stopt.
als Huub weg is sterft het programma zowiezo een langzame dood.
En 3 weken later dit forum![]()
ik ga ook liggen,en zie morgen wel of er iets schokkends is gebeurd tijdens mn afwezigheid....(2/3 cossen is normaal,zelfs wel veel).quote:Op maandag 16 juli 2007 04:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
is ook niet erg ..... ga er vandoor, welterusten iedereen.
Over vijf-en-half uur mogelijk een mooie exit![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 04:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich heb je eigenlijk wel een punt. Voor die hut moeten ze er 2 jaar zitten. Dat gaat dus never nooit niet gebeuren. Huub is de jackpot al kwijt, of bijna? Dus wat zit er voor hem nog in, behalve de eer. Lieke's jackpot gaat pas in in mei of juni ofzo? En houdt DGK het nog zolang vol?
Fons van Westerlo zei heel duidelijk dat hij DGK een kans wilde geven tot eind december, omdat het verkocht moest worden door JDM.quote:Op maandag 16 juli 2007 04:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich heb je eigenlijk wel een punt. Voor die hut moeten ze er 2 jaar zitten. Dat gaat dus never nooit niet gebeuren. Huub is de jackpot al kwijt, of bijna? Dus wat zit er voor hem nog in, behalve de eer. Lieke's jackpot gaat pas in in mei of juni ofzo? En houdt DGK het nog zolang vol?
Mogge,quote:Op maandag 16 juli 2007 06:59 schreef milk-shake het volgende:
na een klamme warme nacht .....goedenmorgen![]()
Goedemorgen,quote:Op maandag 16 juli 2007 07:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
2040 it is
Natasia wilde eerst thuis zijn zonder de kindjus, om bij te komen, remember? Dit zou dus ideaal voor haar zijn, de kindjus zijn er niet, kan ze lekker bijkomen om vervolgens weer een goede fantastische moeder te zijn voor haar kindjus.quote:Op maandag 16 juli 2007 07:58 schreef pullup het volgende:
Morgen![]()
Ik vind het zielig voor Yairo en Cheyenne. Als Natasia eruit moet dan moeten ze hun vakantie in Suriname bij ome Wilgo onderbreken en weer bij de heks te gaan wonen![]()
Maar ik vind het nog net niet zielig genoeg om niet vurig te hopen dat die exit zodirect gewoon doorgaat.![]()
En Doeniks dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 08:04 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen. Uiteraard is het volkomen overbodig een samenvatting van gisteren te produceren want de filmpjes zijn door een ieder goed en in veel gevallen zelfs meerdere keren bekeken. Wat de banksessie van hedenmorgen 10 uur gaat opleveren blijft speculeren maar ik hoop op het volgende:
Natasia Blank: exit en gelijk in hechtenis nemen
Brian: gedwongen opname
Amanda: naar een opvoedingsgesticht
Nadia: TBS
Jaap: naar de peuterspeelzaal van Nijenrode
Huub: een privaat psychiater
Lieke: een jaarlang naar een SPA om uit te rusten en op krachten te komen.
Nu zullen jullie denken maar dan is DGK leeg, niets is minder waar we vullen deze op met nieuwe spelers uit de volgende groeperingen:
En Doenniks dan?
2 spelers uit de kringen Neo Nazi's (man en vrouw)
2 spelers Lonsdale jongeren (man en vrouw)
2 spelers uit de groepering moslim extremisten (man en vrouw ((met Burka)))
1 antiliaan en 1 molukker omdat deze laatste groep ook wel weer eens onder de aandacht gebracht mag worden
Ik kan jullie nu als verzekeren dat deze samenstelling voor voldoende multi culturele sensatie zal zorgen.
Ik wens jullie allen vandaag weer veel kijkgenot toe en mijn motto blijft geniet en huiver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die dient zo snel mogelijk vergeten te wordenquote:
Neem mij niet kwalijk dat ik een dermate opvallende persoonlijkheid vergeten ben. is inmiddels ook opgenomen in mijn verwachtingen.quote:
Dat is terror op de asielzoelkersquote:Op maandag 16 juli 2007 08:15 schreef DrsH het volgende:
[..]
Neem mij niet kwalijk dat ik een dermate opvallende persoonlijkheid vergeten ben. is inmiddels ook opgenomen in mijn verwachtingen.![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgenquote:Op maandag 16 juli 2007 08:15 schreef DrsH het volgende:
[..]
Neem mij niet kwalijk dat ik een dermate opvallende persoonlijkheid vergeten ben. is inmiddels ook opgenomen in mijn verwachtingen.![]()
![]()
![]()
![]()
Mogge BQ...quote:Op maandag 16 juli 2007 08:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Wat een prachtige pennenvrucht weer op deze stralende maandagmorgen.![]()
Loopt je klok wat voor misschien?quote:Op maandag 16 juli 2007 08:21 schreef FSR het volgende:
[..]
Mogge BQ...
Hier (010) is het niet stralend meer, maar regen en onweer
en is het al 10.00, ik ben nieuwschierig....
mogguh ik sluitjuh nietsjus uitquote:Op maandag 16 juli 2007 08:27 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Zal ik dan op de valreep nog een exit meemaken?
Zonnig 040, vanmiddag een nog zonniger 36060
zou de telegraaf er al iets over schrijven?quote:Op maandag 16 juli 2007 08:28 schreef NS het volgende:
Goedemorgen.
En, er staat helemaal niets over het gebeuren van gisteren op de site van Tien.![]()
Goeiemorgen,quote:Op maandag 16 juli 2007 08:27 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Dit stond er gisteren maar ze hebben het verwijderd.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:28 schreef NS het volgende:
Goedemorgen.
En, er staat helemaal niets over het gebeuren van gisteren op de site van Tien.![]()
Ik heb ook het vermoeden dat er weer een wassen neus waarschuwing komt en verder niets. Zo gaat het immers altijd. Weer een tonnetje van dat monopolygeld af en klaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:30 schreef beequeen het volgende:
Goeiemorgen,
Ijdele hoop, maar wie weet.
goeie vlucht en veel plezier in Italiê.![]()
Ga jij je koffers nu maar pakken anders mis je straks je vliegtuig nog. En voor alle duidelijkheid Blank komt niet naast Pim te liggen dus daar hoef je niet heen te gaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook het vermoeden dat er weer een wassen neus waarschuwing komt en verder niets. Zo gaat het immers altijd. Weer een tonnetje van dat monopolygeld af en klaar.
Maar een mens mag dromen, soms.
Vanochtend ben ik er tussen de bedrijven nog. Maar thanx, alvast en dat gaat ook zeker lukken.
Speciaal voor jou moeten ze al om 10 uur op de bank in plaats van in de avond uren.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:27 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
OOPS..... dan heb ik de tijd niet vooruitgekeken, maar de bewolking...quote:Op maandag 16 juli 2007 08:39 schreef beequeen het volgende:
Inmiddels lijkt het in 030 wel middernacht, donder en bliksem vliegt me om de oren.
Gezellig en dan bij Ill Pozzo op het terrasje zitten aan de Oude Gragquote:Op maandag 16 juli 2007 08:39 schreef beequeen het volgende:
Inmiddels lijkt het in 030 wel middernacht, donder en bliksem vliegt me om de oren.
Het regent hier pijpestelen.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:40 schreef mootie het volgende:
Daarom zit ik dus nooit achter mn pc zo vroeg......... zonnetje recht op het beeldscherm.![]()
Aha, jij kent Utreg dus.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:41 schreef DrsH het volgende:
[..]
Gezellig en dan bij Ill Pozzo op het terrasje zitten aan de Oude Grag
Wel eens van een Briefing gehoord???????quote:Op maandag 16 juli 2007 08:43 schreef FSR het volgende:
Beginnen ze in de huishouding ook steeds later.. ?
Jupz, elke morgen door me vrouw...quote:Op maandag 16 juli 2007 08:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
Wel eens van een Briefing gehoord???????
quote:
quote:
een exit van Natasja in de stromende regen...... (Please, for once..... make us happy)quote:Op maandag 16 juli 2007 08:45 schreef beequeen het volgende:
In Eemnes wordt het ook steeds donkerder, een mooi voorteken.![]()
Gelukkig heeft ze niet net extensions gekregen! Kan ze ook met hooi naar huisquote:Op maandag 16 juli 2007 08:47 schreef FSR het volgende:
[..]
een exit van Natasja in de stromende regen...... (Please, for once..... make us happy)
Net een krat bier gehaald, slingers opgehangen en de hapjes klaargemaakt. Heb de buren al geinformeerd voor geluidsoverlast voor het geval Natasia eruit moet.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:47 schreef FSR het volgende:
[..]
een exit van Natasja in de stromende regen...... (Please, for once..... make us happy)
denk het niet, ze zijn daar altijd later.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:47 schreef Carlaa het volgende:
grr.. ik ga om 11 uur op vacantie.. ik hoop dat 10 uur nu ook echt 10 uur is!
Ik wil dat mormel exit zien gaan!
Zou mooi zijn maar ik vrees het ergste. Zal wel weer een of andere duffe mededeling zijn omtrent het personeel.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:47 schreef Carlaa het volgende:
grr.. ik ga om 11 uur op vacantie.. ik hoop dat 10 uur nu ook echt 10 uur is!
Ik wil dat mormel exit zien gaan!
quote:Op maandag 16 juli 2007 08:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou mooi zijn maar ik vrees het ergste. Zal wel weer een of andere duffe mededeling zijn omtrent het personeel.
Daar hadden Lieke en Huub het gisteravond over.
Prettige vakantie.
quote van vol;quote:Op maandag 16 juli 2007 08:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Net een krat bier gehaald, slingers opgehangen en de hapjes klaargemaakt. Heb de buren al geinformeerd voor geluidsoverlast voor het geval Natasia eruit moet.
Koffer is allang gepakt, johquote:Op maandag 16 juli 2007 08:35 schreef DrsH het volgende:
Ga jij je koffers nu maar pakken anders mis je straks je vliegtuig nog. En voor alle duidelijkheid Blank komt niet naast Pim te liggen dus daar hoef je niet heen te gaan.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 08:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Net een krat bier gehaald, slingers opgehangen en de hapjes klaargemaakt. Heb de buren al geinformeerd voor geluidsoverlast voor het geval Natasia eruit moet.
quote:Op maandag 16 juli 2007 08:52 schreef mootie het volgende:
[..]
quote van vol;
ik ben helemaal over me toeren van wat ik allemaal gezien heb zou dat nou allemaal echt zijn.hier moeten we wat aan doen kunnen we niet greenpeace bellen.me buurman liep ook al te huilen dit kan zo niet doorgaan.
liep net buiten en de halve straat liep al te schreeuwen hier moeten we wat aan doen.mischien kunnen we een vliegtuig huren met een spandoek of zo iets dergelijk.IK BEN ZO BOOS
Deze post uit de vorige COS vond ik hier mooi bij aansluiten.![]()
Verrot zijn ze al dus dat kan aardig kloppen. Ik zag net Nada en ik hoor een douche.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Koffer is allang gepakt, joh. Niet te vol, want er moet meer mee terug dan heen.
Provesano is redelijk in de buurt, maar ik pas toch maar voor een bezoekje.
Zijn de bewoners al wakker en in een zenuwachtige staat (van ontbinding) ?
* HiDiHo zoekt alvast feest muziek op voor onder de streamsquote:Op maandag 16 juli 2007 08:52 schreef mootie het volgende:
[..]
quote van vol;
ik ben helemaal over me toeren van wat ik allemaal gezien heb zou dat nou allemaal echt zijn.hier moeten we wat aan doen kunnen we niet greenpeace bellen.me buurman liep ook al te huilen dit kan zo niet doorgaan.
liep net buiten en de halve straat liep al te schreeuwen hier moeten we wat aan doen.mischien kunnen we een vliegtuig huren met een spandoek of zo iets dergelijk.IK BEN ZO BOOS
Ik kom niet meer bij.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:52 schreef mootie het volgende:
[..]
quote van vol;
ik zeg : ziekenbezoek aan Palmaquote:Op maandag 16 juli 2007 08:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou mooi zijn maar ik vrees het ergste. Zal wel weer een of andere duffe mededeling zijn omtrent het personeel.
Prettige vakantie.
hoe kunnen we die uitzettenquote:Op maandag 16 juli 2007 08:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
* HiDiHo zoekt alvast feest muziek op voor onder de streams![]()
onee he, dat zou ook zomaar kunnen, en tien maar gniffelen dat al die streamers klaarzitten.quote:
Dat zal dan dat " hele leuke uitje " van Natasia zijnquote:
zonder pluquote:Op maandag 16 juli 2007 08:47 schreef FSR het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2007 08:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2007 08:52 schreef mootie het volgende:
[..]
quote van vol;
met spatie, maar eerst nog maar eens zien of het wel feest wordt.quote:
Ik heb dat 3 keer voor Rob uit BB5 gedaan, en daar van heb ik geleerdquote:Op maandag 16 juli 2007 08:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2007 08:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verrot zijn ze al dus dat kan aardig kloppen. Ik zag net Nada en ik hoor een douche.
Mooi stukje ik denk dat jij nog een betere kans bij de PARTY maakt als Jaap want die zijn gek op dit soort inhoudelijke teksten Gauw solliciteren dan blijf je Japio voor CV niet nodig neem je stukje maar mee. Fokkiing Hell Ik ken mezelf nietquote:Op maandag 16 juli 2007 09:03 schreef Lieve het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Ik lees dat Natasia exit zou gaan? Maar wat heeft ze volgens jullie dan gedaan dan? Huub schoppen, slaan, bijten, krabben, verrot schelden, bespugen is een bewonersrecht! Vergis je niet, dat staat in het contract. Daar doe je het immers voor.
Wat Lieke aangaat... die heeft zelfs een door achter opgelegde naam gekregen. Daar heeft De Boor zelf voor gezorgd. Vandaag gaan ze.... dagje pijnbankje spelen.
En tot slot denk ik dat er een fantastische verrassing voor de zes op het programma staat! Misschien wel een dagje onbeperkt shoppen op kosten van de productie? Ze hebben immers goed hun best gedaan? En het is Huub verhuisdag! Huub gaat vanaf vandaag bij de visjes wonen met zijn voetjes in een bak beton op de bodem van de vijver. Leuk hé? Fantastische plannen van de producente mevrouw De Boor de directrice. Want om Huub nu in het huis van de zes te laten wonen? Terwijl ze al vanaf dag 1 van dat joch af wil?
Ik ben hier zelf 99 % zeker vanquote:Op maandag 16 juli 2007 08:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Prettige vakantie.
Alles wat ze in haar klauwen kan krijgen, als er 1 hebberd is......quote:Op maandag 16 juli 2007 09:13 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
tas vertrekt in het blauw.
Mocht Natasja straks de kooi uitmoeten, wat zou ze allemaal meenemen, naast haar eigen spullen?
Ik hoorde Natasja zeggen: Berg je dan maar.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:16 schreef blomst het volgende:
Natasja fluistert er weer aardig op los tegen Nadia.
kunnen jullie het horen?
zou die heks bang worden?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde Natasja zeggen: Berg je dan maar.
Voor een preek hoeven de bewoners niet in nette kleren, dat word niet op de streams uitgezonden.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:15 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik ben hier zelf 99 % zeker van![]()
Op de hele Tien site wordt er geen woord over gerept, linken naar het filmpje worden binnen 2 seconden verwijderd.
Je zal zien, dit komt dus straks ook niet in de reguliere uitzending..........dus tja....10.00 uur, hoe willen ze Natasia gaan bannen als ze het zelf angstvallig geheim houden.........Natatsia bannen zonder zelf gezichts verlies te leiden ???......Dat doen ze nooit.
Dit wordt gewoon een dikke vette doofpot.........met als gevolg dat de terror gewoon door mag gaan.
![]()
droge mond, zwetende handen, vlakke ademhaliing.........de spanning stijgtquote:
Eenschquote:Op maandag 16 juli 2007 09:18 schreef schatje het volgende:
Het mooiste zou zijn als Natasia vertrekt en Brian een boete krijgt voor beentje uitsteken zodat Huub valt.
Het zal echter wel weer een algemeen praatje worden van is dat de kant die we willen opgaan enzo.
Als ik lieke zou zijn en deze muts komt er met de rest op zo`n makkelijke manier van af.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verrot zijn ze al dus dat kan aardig kloppen. Ik zag net Nada en ik hoor een douche.
hoogmoed komt voor den valquote:Op maandag 16 juli 2007 09:19 schreef petraa het volgende:
Natas denkt dat de grote baas himself komt om hun toe te spreken. Ik HOOP dat het gewoon een EXIT is voor die takketrol
En de baas komt zeker om Huub en Lieke af te blaffen....... het is namelijk allemaal hun schuld.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:19 schreef petraa het volgende:
Natas denkt dat de grote baas himself komt om hun toe te spreken. Ik HOOP dat het gewoon een EXIT is voor die takketrol
Wat ben jij er vroeg bij Moots en nog nakend ook ga je es aankleden.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:20 schreef mootie het volgende:
[..]
En de baas komt zeker om Huub en Lieke af te blaffen....... het is namelijk allemaal hun schuld.![]()
Daar is Lieke te beschaafd voor.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:19 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Als ik lieke zou zijn en deze muts komt er met de rest op zo`n makkelijke manier van af.
Dan zou ik dagelijks de douche in stormen en ze geheel naakt en met ( hoe ze dat zelf zegt ) hangbuik en al de douche uitsleuren..........dat levert hele leuke beelden op Flens![]()
ja doe ff een feestjurk aanquote:Op maandag 16 juli 2007 09:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat ben jij er vroeg bij Moots en nog nakend ook ga je es aankleden.![]()
Op de Tien site hoef je niet te kijken, die reppen met geen woord over wat er gister is gebeurd.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:21 schreef Katewalker het volgende:
Goedemorgen..ze moeten dus om 10.00 uur verzamelen op de bank..netjes aangekleed nog wel..okeee...maar waarom?
Waarschijnlijk niet voor een stemmig of een filmpje..daar lijkt me het tijdstip niet naar..het is al gisteravond bekend gemaakt..dus de bewoners zijn gewaarschuwd.
Het zal mi gaan over de gebeurtenissen van de afgelopen dagen. Ik heb de streams niet aan, heb ook niet op de tiensite gekeken en ik weet niet of ik dat nog ga doen. Ik lees hier wel wat er gebeuren gaat. Het gaat mij er niet om dat Natasia exit moet..dat is aan hun..(niet dat ik dat erg zal vinden, het zal iig een statement zijn naar de groep) ik wil dat er iets gedaan wordt aan het escaleren van het groepsgedrag. Het beramen van een plan door een hecht groepje om iemand een loer te draaien is heel wat anders dan 6 mensen die elkaar volledig opfokken om iemand fysiek aan te pakken. Een groep van 6 mensen die als hyena's, aasgieren, dolgedraaide gekken springen op 2 mensen is waanzinnig.
Ik zal er geen traan om laten als het programma stopt..maar dat zal niet gebeuren want dan kan John het niet meer verkopen...
Ze moeten iig het groepsaanvallen verbieden..net zo iets als een samenscholingsverbod maar dan betreffende het conflict....1 op 1..laat maar zien wat je in je eentje waard bent..
![]()
Je hoeft dus echt niet op boetes of eeen exit te rekenen.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Op de Tien site hoef je niet te kijken, die reppen met geen woord over wat er gister is gebeurd.
dan moet ze lekker naar huis gaanquote:Op maandag 16 juli 2007 09:23 schreef ericahysterica het volgende:
nada: ik kan die stem niet meer horen (over lieke
Moots heeft het warm en niet geslapen, dus wat dufjes.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat ben jij er vroeg bij Moots en nog nakend ook ga je es aankleden.![]()
Gek dat heb ik nou met Nadaquote:Op maandag 16 juli 2007 09:23 schreef ericahysterica het volgende:
nada: ik kan die stem niet meer horen (over lieke
Dat hoop ik ook. Net als toen Amanda terug kwam van Jensen vol verhalen hoe ze iedereen adrem de mond snoerde. Tot de uitzending kwamquote:Op maandag 16 juli 2007 09:20 schreef ericahysterica het volgende:
hoogmoed komt voor den val
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:23 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen.
't Is toch te zot voor woorden dat ik de wekker zet om de wannabees op de bank te zien zitten.
Ik hoop dat het het waard zal worden.
Met "dit komt dus straks ook niet in de reguliere uitzending".......... bedoel ik het filmpje.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Voor een preek hoeven de bewoners niet in nette kleren, dat word niet op de streams uitgezonden.
Die nette kleren zijn voor de uitzending.
Juist. Het feit dat ze allemaal netjes aangekleed moeten zijn betekent dat er even een stukje TV gemaakt moet worden. Dus geen exit of boetes, maar een uitje oid, waarschijnlijk gezellig met zijn allen.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:24 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Met "dit komt dus straks ook niet in de reguliere uitzending".......... bedoel ik het filmpje.
Dus ik verwacht ook geen preek zo......sterker ik verwacht niets.
En nette kleding ?, dat kan vanalles zijn...........van curcus tot uitje, van ....tot...
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik doe mijn prinsessenpakje aan als er een exit komt![]()
Ik vind het werkelijk een mislukte operatie.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:21 schreef petraa het volgende:
Zo die krengen hangen echt.
Het format is toch al verkocht? Aan de VS, als ik me niet vergis.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:21 schreef Katewalker het volgende:
Ik zal er geen traan om laten als het programma stopt..maar dat zal niet gebeuren want dan kan John het niet meer verkopen...
Het is maar goed dat ik het heb opgeslagen, ze wisten bij Tien niet hoe snel ze het moesten verwijderen.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Op de Tien site hoef je niet te kijken, die reppen met geen woord over wat er gister is gebeurd.
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk een mislukte operatie.
Al hangen ze bij mij op m'n knieën, no way dat ik er aan laat prutsen, ik rol ze wel op
ja die gaat flippenquote:Op maandag 16 juli 2007 09:26 schreef pullup het volgende:
Ze zullen wel beveiliging paraat moeten houden mocht die Natasia exit zijn want ik zie haar er makkelijk voor aan om Huub nog even een afscheidskadootje te willen geven.
Als dat zo is....als iemand van de redaktie die gesprekken heeft gevoerd met de bewoners na het gebeurde van gisteren....daar keihard heeft zitten lachen met Natasia....is dat onvoorstelbaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:26 schreef blomst het volgende:
Natasja: gered door de bel, dat hebben ze nodig, dat zegt genoeg.
Natasja heeft vetkeihard zitten lachen met haar, ze maakt zich echt niet druk
Stem: dames wil je aub niet over ons praten.
Ik denk dat er zo langzamerhand 2 verschillende DGK gaan ontstaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik het heb opgeslagen, ze wisten bij Tien niet hoe snel ze het moesten verwijderen.
Van tien.tv:
"Amanda is nog steeds razend op Lieke. Samen met haar vijf vrienden beraamt ze een plan om Lieke in de vijver te gooien, maar zover komt het niet. Lieke weet te ontsnappen en vlucht naar het kantoor. “Je moet gewoon niet aan mijn werk komen! Ik ben er al een half jaar mee bezig”, moppert Amanda na over haar nagelspullen. “Nou is mijn hele cursus naar de klote!”, gaat ze verder. Zal het haar lukken om Lieke alsnog terug te pakken?"
Ik verwacht dan gewoon weer een streamlock, daar zijn ze de laatste tijd nogal kwistig mee.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:26 schreef pullup het volgende:
Ze zullen wel beveiliging paraat moeten houden mocht die Natasia exit zijn want ik zie haar er makkelijk voor aan om Huub nog even een afscheidskadootje te willen geven.
Die tekst in bold, dat is bezijden de waarheid?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:26 schreef beequeen het volgende:
Het is maar goed dat ik het heb opgeslagen, ze wisten bij Tien niet hoe snel ze het moesten verwijderen.
Van tien.tv:
"Amanda is nog steeds razend op Lieke. Samen met haar vijf vrienden beraamt ze een plan om Lieke in de vijver te gooien, maar zover komt het niet. Lieke weet te ontsnappen en vlucht naar het kantoor. “Je moet gewoon niet aan mijn werk komen! Ik ben er al een half jaar mee bezig”, moppert Amanda na over haar nagelspullen. “Nou is mijn hele cursus naar de klote!”, gaat ze verder. Zal het haar lukken om Lieke alsnog terug te pakken?"
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk een mislukte operatie.
Al hangen ze bij mij op m'n knieën, no way dat ik er aan laat prutsen, ik rol ze wel op
Een exit zullen ze om die reden dan ook niet in het openbaar doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik verwacht dan gewoon weer een streamlock, daar zijn ze de laatste tijd nogal kwistig mee.
Daar begint het idd op te lijken ja.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:28 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk dat er zo langzamerhand 2 verschillende DGK gaan ontstaan.
Eentje voor de streams (met een hoop terror) en eentje voor op TV (met een hoop activiteiten, uitjes, misschien zelfs weekopdrachten).
nou de anderen huub, nena en satan kregen het toch ook voor de streams te horen?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Een exit zullen ze om die reden dan ook niet in het openbaar doen.
Zeker als Natasia exit gaat.
What else is new.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die tekst in bold, dat is bezijden de waarheid?
![]()
als dat zo is gebeurt er wat dat hoor ik van alle kantenquote:Op maandag 16 juli 2007 09:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Een exit zullen ze om die reden dan ook niet in het openbaar doen.
Zeker als Natasia exit gaat.
Het eerste, nietszeggende, berichtje van de dag op Tien.quote:Het is amper acht uur geweest, maar er is al leven in de Villa! Lieke loopt zich rustig aan te kleden terwijl de rest nog op één oor ligt. Als snel geeft ze Huub een dikke knuffel en sjokt richting de keuken. Probeert ze in alle vroegte en dus zonder getuigen al een terror-actie voor te bereiden? Nee, ze pakt van de tafel een tijdschrift en stapt netjes de fitnessruimte binnen. Lekker lezen tijdens het sporten... Dubbele ontspanning!
Lieke heeft achter aangegeven dat wat haar betreft Natasia er niet uit hoeftquote:Op maandag 16 juli 2007 09:31 schreef solara4 het volgende:
tzal wel weer iets met excuus zijn, moet huub laast ook, en dan is het weer opgelost.
Je moet er toch niet aan denken dat die 6 straks ook weer op straat moeten en mee gaan draaien in de maatschappij
Wat gaat er dan gebeuren?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:32 schreef Oma1 het volgende:
[..]
als dat zo is gebeurt er wat dat hoor ik van alle kanten
welke kanten? wie?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:32 schreef Oma1 het volgende:
[..]
als dat zo is gebeurt er wat dat hoor ik van alle kanten
Ja, maar dat waren toch wel andere situatie's in andere tijden.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou de anderen huub, nena en satan kregen het toch ook voor de streams te horen?
en wat dacht je van aan huub zijn gebroken vinger zittenquote:Op maandag 16 juli 2007 09:32 schreef petraa het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Zit hier al veel te vroeg klaar oor wat er om 10 uur komen gaat....
Kon er gewoon niet van slapen,heb de hele tijd dat beeld voor me van Lieke in paniek en Huub die machteloos probeert zich los te rukken bij Jaap.....En dan los komt en door Brian wordt neergehaald entoch probeert om bij Lieke te komen....
Wordt er iedere keer weer naar van.....
En dan kunnen mensen wel zeggen,niet kijken,maar dat vindt ik struisvogelpolitiek.....
Niemand had kunnen verwachten dat het zo uit de hand zou lopen dat die gekken echt een groepsaanranding zouden gaan uitvoeren,toch.....
Dan nog even mijn visie over die trap van Natasia naar Huub:
Die kwam naar mijn mening echt uit het niets,Huub viel haar niet aan,hij probeerde bij Lieke te komen,al struikelend en voor hij het wist had hij de vuist en een flinke trap van Tasia te pakken.....
Mijn idee hierover is:
Natasia en Brian exit
Jaap dubbele sanctie voor het belemmeren van bewegingsvrijheid
Amanda en Nadia dubbele sanctie voor het aanranden van Lieke
Dennix sanctie voor het meedoen en opjutten Eigenlijk vind ik dat ze alle 6 exit moeten,gewoon voor het feit dat ze meededen aan zo iets afschuwelijks....
Alleen al die opwinding die ze van te voren hadden om het hele plan,doodeng,als ik zie en hoor wat ze allemaal zeggen,Natasia die zegt dat ze helemaal opgewonden is,in haar vuisten slaand,Amanda die exact hetzelfde doet en ook helemaal opgefokt rondloopt..Doodeng om zo'n voorbereiding te zien,gadverdamme.....
Nee,als dit geen flink optreden wordt van de produktie, is voor mij het einde zoek en mag er in een land als Nederland dus gewoon van alles gebeuren zonder dat daar straf op staat...
Vond dit wel een goeie geformuleerde tekst van Essie4u van VOL
stom van lieke. Overigens hoort een redactie hierover te oordelen en niet een indivuele spelerquote:Op maandag 16 juli 2007 09:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieke heeft achter aangegeven dat wat haar betreft Natasia er niet uit hoeft.
(heeft Lieke niet gezegd, Cc verzint alvast een excuus voor de redactie om die slechte moeder te laten zitten)quote:Op maandag 16 juli 2007 09:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
stom van lieke. Overigens hoort een redactie hierover te oordelen en niet een indivuele speler
dat ook ja, maar die stem en die kwallerige kop van die meid gatverrrrrrrrrquote:Op maandag 16 juli 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
Dat woord ''schatje'' van Nada komt me mijn strot uit, net als Nada zelf.![]()
Nettte Nadia, die ooit iemand heeft bewerkt met glasscherven.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:36 schreef akveor het volgende:
Hier ziet u Nadia een jongedame die net twee weken in het huis zit en Huub en Lieke haat tot op het bot.
[afbeelding]
Ze hebben het er maar druk meequote:Op maandag 16 juli 2007 09:38 schreef schatje het volgende:
Bij VOL hebben ze trouwens ook de Party gemaild omdat Jaap er wekelijks een stukje in schrijft. En om die reden het blad vanaf nu boycotten.
Je vergeet Dennix, die moet zich nog aankleden. Dit neemt normaal gesproken zo'n anderhalf uur in beslag.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:39 schreef DrsH het volgende:
Reken er maar op dat het echt niet exact om 10 uur zal gebeuren Talpa kennende
en dan heb je het nog niet over haar en wenkbrauwen stylenquote:Op maandag 16 juli 2007 09:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je vergeet Dennix, die moet zich nog aankleden. Dit neemt normaal gesproken zo'n anderhalf uur in beslag.![]()
Toch kan ik ze geen ongelijk geven na het gebeuren van gisteren. Het ljikt overdreven maar ik snap het wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze hebben zowat het hele land gemaild. Tot zinlos geweld aan toe.
en daarna nog een haarspray sessie van een half uur ...quote:Op maandag 16 juli 2007 09:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je vergeet Dennix, die moet zich nog aankleden. Dit neemt normaal gesproken zo'n anderhalf uur in beslag.![]()
Misschien Natasia naar huis. Ze moeten in ieder geval in miljonairskleding op de bank.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:42 schreef fredfik het volgende:
wat gebeurt er dan om 10 uur??
De grote schoonmaak. Er worden 6 bewoners gewisseld voor 6 anderenquote:Op maandag 16 juli 2007 09:42 schreef fredfik het volgende:
wat gebeurt er dan om 10 uur??
Ik zei het vannacht ook, ik voel me nu zo van ik zat erbij en keek er naar maar deed niks. In principe ben je dan net zo erg.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch kan ik ze geen ongelijk geven na het gebeuren van gisteren. Het ljikt overdreven maar ik snap het wel.
Mooi, zouden we eigenlijk allemaal moeten doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:42 schreef petraa het volgende:
Ik heb ff een ander usericoontje genomen. Kijken of het helpt.
Ik vind deze ook erg mooi..het geeft goed aan waarom wij zo emotioneel reageerden....quote:Op maandag 16 juli 2007 09:32 schreef petraa het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Zit hier al veel te vroeg klaar oor wat er om 10 uur komen gaat....
Kon er gewoon niet van slapen,heb de hele tijd dat beeld voor me van Lieke in paniek en Huub die machteloos probeert zich los te rukken bij Jaap.....En dan los komt en door Brian wordt neergehaald entoch probeert om bij Lieke te komen....
Wordt er iedere keer weer naar van.....
En dan kunnen mensen wel zeggen,niet kijken,maar dat vindt ik struisvogelpolitiek.....
Niemand had kunnen verwachten dat het zo uit de hand zou lopen dat die gekken echt een groepsaanranding zouden gaan uitvoeren,toch.....
Dan nog even mijn visie over die trap van Natasia naar Huub:
Die kwam naar mijn mening echt uit het niets,Huub viel haar niet aan,hij probeerde bij Lieke te komen,al struikelend en voor hij het wist had hij de vuist en een flinke trap van Tasia te pakken.....
Mijn idee hierover is:
Natasia en Brian exit
Jaap dubbele sanctie voor het belemmeren van bewegingsvrijheid
Amanda en Nadia dubbele sanctie voor het aanranden van Lieke
Dennix sanctie voor het meedoen en opjutten
Eigenlijk vind ik dat ze alle 6 exit moeten,gewoon voor het feit dat ze meededen aan zo iets afschuwelijks....
Alleen al die opwinding die ze van te voren hadden om het hele plan,doodeng,als ik zie en hoor wat ze allemaal zeggen,Natasia die zegt dat ze helemaal opgewonden is,in haar vuisten slaand,Amanda die exact hetzelfde doet en ook helemaal opgefokt rondloopt..Doodeng om zo'n voorbereiding te zien,gadverdamme.....
Nee,als dit geen flink optreden wordt van de produktie, is voor mij het einde zoek en mag er in een land als Nederland dus gewoon van alles gebeuren zonder dat daar straf op staat...
Vond dit wel een goeie geformuleerde tekst van Essie4u van VOL
Sinds wanneer moeten we op figuranten wachten?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:42 schreef Fast_Eddy het volgende:
[..]
en daarna nog een haarspray sessie van een half uur ...
Wat is Mooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 16 juli 2007 09:45 schreef DrsH het volgende:
Mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een heel plausibel excuus, in de ogen van achter dan.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:36 schreef mootie het volgende:
(heeft Lieke niet gezegd, Cc verzint alvast een excuus voor de redactie om die slechte moeder te laten zitten)
![]()
Nog niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:48 schreef Katewalker het volgende:
Staat er al op de tien-site dat de poll is begonnen?
Dus als Natasia mag blijven, graaft de redactie haar eigen graf?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze hebben zowat het hele land gemaild. Tot zinloos geweld aan toe.
Werk zequote:Op maandag 16 juli 2007 09:49 schreef pullup het volgende:
Ik ga er vandoor en verwacht van middag een COS of 10 met alleen maar berichten in de trant van
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
te kunnen lezen
![]()
![]()
In even van haar ochtendlijke microfoonloze sessies heeft Herma aan Natasia verteld waar haar schoenen verstopt waren.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:45 schreef schatje het volgende:
Is er Herma er eigenlijk wel? Die zou toch op het matje worden geroepen? Ik weet alleen niet meer de reden. ik dacht iets met schoenen.
Dat op zeker! Jaap kon het, dan kan Lieke het ook, want ze houden zoooooooooo veel van mama tasiaquote:Op maandag 16 juli 2007 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een heel plausibel excuus, in de ogen van achter dan.
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:48 schreef grazygirl het volgende:
goedemorgen allen,
we zijn weer met een leuk aantal present.
mij benieuwen of we straks leuk verder streamen of er zo klaar mee zijn dat het een heel stuk minder wordt![]()
al dan wel niet zal stoppen![]()
het kan alle kanten opgaan, we zullen zien![]()
Betaal een euro en kijk zelf meequote:Op maandag 16 juli 2007 09:50 schreef Katewalker het volgende:
Het is wel passend weer..het onweert verschrikkelijk hier en de regen komt met bakken naar beneden..hoe is het weer boven de kooi?
Thanksquote:Op maandag 16 juli 2007 09:50 schreef akveor het volgende:
[..]
In even van haar ochtendlijke microfoonloze sessies heeft Herma aan Natasia verteld waar haar schoenen verstopt waren.
Grauw maar droog.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:50 schreef Katewalker het volgende:
Het is wel passend weer..het onweert verschrikkelijk hier en de regen komt met bakken naar beneden..hoe is het weer boven de kooi?
Ach, ze hebben geen idee hoe een miljonair zich kleedt.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:45 schreef Dementor het volgende:
Miljonairskleding
Net alsof een miljonair elke dag in een pak of shirt rondloopt.
Ik KAN wel streams kijken maar ik WIL het niet...ik heb geen zin in geschreeuw..bovendien kan ik die koppen niet meer zienquote:
En da's nou precies de reden waarom ze op moet rotten. Een beetje roepen dat ze onschendbaar is. Een moeder die meedoet aan een groepsaanranding. IPV dat ze d'r verstand gebruikt voert ze het stel hgyena's aan.... trek d'r BH uit... trek d'r BH uit..... Jawel deze dame is moeder van 2 kinderen waaronder een meisje.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:50 schreef blomst het volgende:
Als Natasja naar moet huis, dan zal ze ook nog trots zijn om de reden dat ze exit is.
gelukkig dat wij wel betalen om jullie op de hoogte te houdenquote:Op maandag 16 juli 2007 09:53 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik KAN wel streams kijken maar ik WIL het niet...ik heb geen zin in geschreeuw..bovendien kan ik die koppen niet meer zien![]()
Echt, die gehandicapten kunst evolueerd ok waar je bij staat...quote:Op maandag 16 juli 2007 09:52 schreef FSR het volgende:
Hmmm hier in (010) gaat het weer los met onweer....
Deze donderende wolken trekken richting de DGK... voorbode
[afbeelding]
minus 5 minutes and countingquote:Op maandag 16 juli 2007 09:53 schreef DrsH het volgende:
Blank: We have lift off we have lift off
arme kinderen, misschien maar goed dat ze op vakantie zijn als "mammie: thuis komtquote:Op maandag 16 juli 2007 09:54 schreef akveor het volgende:
[..]
En da's nou precies de reden waarom ze op moet rotten. Een beetje roepen dat ze onschendbaar is. Een moeder die meedoet aan een groepsaanranding. IPV dat ze d'r verstand gebruikt voert ze het stel hgyena's aan.... trek d'r BH uit... trek d'r BH uit..... Jawel deze dame is moeder van 2 kinderen waaronder een meisje.
Gelijk heb je, ik zit vol walging te kijken maar ik wil het moment van de exit niet missen (hopen, hopen)quote:Op maandag 16 juli 2007 09:53 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik KAN wel streams kijken maar ik WIL het niet...ik heb geen zin in geschreeuw..bovendien kan ik die koppen niet meer zien![]()
ja dan kan er eerst nog wat negatieve pers overheen gaan voordat de kids er weer zijnquote:Op maandag 16 juli 2007 09:55 schreef grazygirl het volgende:
[..]
arme kinderen, misschien maar goed dat ze op vakantie zijn als "mammie: thuis komt![]()
Als hetzelfde bij Yenna zou gebeuren, staat Tas om het hardst te schreeuwen :"Trek d'r bh uit".quote:Op maandag 16 juli 2007 09:54 schreef akveor het volgende:
[..]
En da's nou precies de reden waarom ze op moet rotten. Een beetje roepen dat ze onschendbaar is. Een moeder die meedoet aan een groepsaanranding. IPV dat ze d'r verstand gebruikt voert ze het stel hgyena's aan.... trek d'r BH uit... trek d'r BH uit..... Jawel deze dame is moeder van 2 kinderen waaronder een meisje.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op maandag 16 juli 2007 09:56 schreef grazygirl het volgende:
ja hoor het gebuffer gaat al beginnen hier![]()
Is mannie al klaar?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:58 schreef CoT het volgende:
Lieke, schiet eens op
Ik hoop dat de beveiliging paraat staat. Reken er maar op dat eerst de pleuris uitbreekt.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:56 schreef STAP01 het volgende:
Wat zullen ze allemaal verontwaardigt reageren. (als er een exit voor tas komt)
Opvallend inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:59 schreef TiNo_Flo het volgende:
Er hangt een raar sfeertje in DGK. Bijna niemand zegt wat tegen elkaar.
Ik 'hoop' dat Tas beveiliging mee naar huis krijgt.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hoop dat de beveiliging paraat staat. Reken er maar op dat eerst de pleuris uitbreekt.
het zou wel het enige logische zijn, in ieder geval is natasia véél te ver gegaanquote:Op maandag 16 juli 2007 09:56 schreef Latz het volgende:
Ik heb toch sterk het gevoel dat er eindelijk iemand eruit word geflikkerd.
ZE MAG ZÓ DE STRAAT OPGESCHOPT WORDEN VAN MIJquote:Op maandag 16 juli 2007 10:00 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda zal haar haar nog wel moeten doen, zou leuk zijn als de stem omriep: niet nodig Amanda, je haar is toch niet meer te redden.
Ze zeggen helemaal niks tegen Lieke.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:00 schreef akveor het volgende:
Heeft Brian al goedemorgen tegen Lieke gezegd of is het bij Fuck you Bitch gebleven?
Op vol heeft nu 90% zeg maar deze avatar! Zou gaaf zijn als hier ook iedereen hem vandaag neemt.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:54 schreef beequeen het volgende:
Peet, ik heb je ava gejat, alleen maar voor vanochtend, ok?
Ik gok op een preekje.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:02 schreef Meganog het volgende:
Elke uitkomst anders dan een gezellig gezamelijk uitje zou mij verbazen.
En jij dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:03 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Op vol heeft nu 90% zeg maar deze avatar! Zou gaaf zijn als hier ook iedereen hem vandaag neemt.![]()
Het was gister niet eens echt lekker weer maar gewoon te warm.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:03 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
het gaat flink tejeer in 010![]()
Als het goed is heb ik hem nu ookquote:Op maandag 16 juli 2007 10:03 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Op vol heeft nu 90% zeg maar deze avatar! Zou gaaf zijn als hier ook iedereen hem vandaag neemt.![]()
of j de boufjee zet er weer een boedha bijquote:Op maandag 16 juli 2007 10:02 schreef cobain94 het volgende:
Ik denk dat emiel ratelband als verassing zo binnekomt om de boel wat op te fleuren..
niet te gelovenquote:Op maandag 16 juli 2007 08:40 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
was dit, samen met het geweld op lieke, haar exitschop?
Nog anderhalfuur en ze weten het.
goedemorgen
Je kan iemand niet naar huis sturen met een lege maag imeersquote:Op maandag 16 juli 2007 10:05 schreef CoT het volgende:
Gaan ze eerst uitgebreid ontbijten?
De berichtgeving op Tien gaat enkel over koetjes en kalfjes ... en over de doordringende blik van Dennisquote:Op maandag 16 juli 2007 10:04 schreef fredfik het volgende:
geloof me er gaat helemaal niemand uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |