Als dat zo is....als iemand van de redaktie die gesprekken heeft gevoerd met de bewoners na het gebeurde van gisteren....daar keihard heeft zitten lachen met Natasia....is dat onvoorstelbaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:26 schreef blomst het volgende:
Natasja: gered door de bel, dat hebben ze nodig, dat zegt genoeg.
Natasja heeft vetkeihard zitten lachen met haar, ze maakt zich echt niet druk
Stem: dames wil je aub niet over ons praten.
Ik denk dat er zo langzamerhand 2 verschillende DGK gaan ontstaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik het heb opgeslagen, ze wisten bij Tien niet hoe snel ze het moesten verwijderen.
Van tien.tv:
"Amanda is nog steeds razend op Lieke. Samen met haar vijf vrienden beraamt ze een plan om Lieke in de vijver te gooien, maar zover komt het niet. Lieke weet te ontsnappen en vlucht naar het kantoor. “Je moet gewoon niet aan mijn werk komen! Ik ben er al een half jaar mee bezig”, moppert Amanda na over haar nagelspullen. “Nou is mijn hele cursus naar de klote!”, gaat ze verder. Zal het haar lukken om Lieke alsnog terug te pakken?"
Ik verwacht dan gewoon weer een streamlock, daar zijn ze de laatste tijd nogal kwistig mee.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:26 schreef pullup het volgende:
Ze zullen wel beveiliging paraat moeten houden mocht die Natasia exit zijn want ik zie haar er makkelijk voor aan om Huub nog even een afscheidskadootje te willen geven.
Die tekst in bold, dat is bezijden de waarheid?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:26 schreef beequeen het volgende:
Het is maar goed dat ik het heb opgeslagen, ze wisten bij Tien niet hoe snel ze het moesten verwijderen.
Van tien.tv:
"Amanda is nog steeds razend op Lieke. Samen met haar vijf vrienden beraamt ze een plan om Lieke in de vijver te gooien, maar zover komt het niet. Lieke weet te ontsnappen en vlucht naar het kantoor. “Je moet gewoon niet aan mijn werk komen! Ik ben er al een half jaar mee bezig”, moppert Amanda na over haar nagelspullen. “Nou is mijn hele cursus naar de klote!”, gaat ze verder. Zal het haar lukken om Lieke alsnog terug te pakken?"
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk een mislukte operatie.
Al hangen ze bij mij op m'n knieën, no way dat ik er aan laat prutsen, ik rol ze wel op
Een exit zullen ze om die reden dan ook niet in het openbaar doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik verwacht dan gewoon weer een streamlock, daar zijn ze de laatste tijd nogal kwistig mee.
Daar begint het idd op te lijken ja.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:28 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk dat er zo langzamerhand 2 verschillende DGK gaan ontstaan.
Eentje voor de streams (met een hoop terror) en eentje voor op TV (met een hoop activiteiten, uitjes, misschien zelfs weekopdrachten).
nou de anderen huub, nena en satan kregen het toch ook voor de streams te horen?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Een exit zullen ze om die reden dan ook niet in het openbaar doen.
Zeker als Natasia exit gaat.
What else is new.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die tekst in bold, dat is bezijden de waarheid?
![]()
als dat zo is gebeurt er wat dat hoor ik van alle kantenquote:Op maandag 16 juli 2007 09:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Een exit zullen ze om die reden dan ook niet in het openbaar doen.
Zeker als Natasia exit gaat.
Het eerste, nietszeggende, berichtje van de dag op Tien.quote:Het is amper acht uur geweest, maar er is al leven in de Villa! Lieke loopt zich rustig aan te kleden terwijl de rest nog op één oor ligt. Als snel geeft ze Huub een dikke knuffel en sjokt richting de keuken. Probeert ze in alle vroegte en dus zonder getuigen al een terror-actie voor te bereiden? Nee, ze pakt van de tafel een tijdschrift en stapt netjes de fitnessruimte binnen. Lekker lezen tijdens het sporten... Dubbele ontspanning!
Lieke heeft achter aangegeven dat wat haar betreft Natasia er niet uit hoeftquote:Op maandag 16 juli 2007 09:31 schreef solara4 het volgende:
tzal wel weer iets met excuus zijn, moet huub laast ook, en dan is het weer opgelost.
Je moet er toch niet aan denken dat die 6 straks ook weer op straat moeten en mee gaan draaien in de maatschappij
Wat gaat er dan gebeuren?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:32 schreef Oma1 het volgende:
[..]
als dat zo is gebeurt er wat dat hoor ik van alle kanten
welke kanten? wie?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:32 schreef Oma1 het volgende:
[..]
als dat zo is gebeurt er wat dat hoor ik van alle kanten
Ja, maar dat waren toch wel andere situatie's in andere tijden.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou de anderen huub, nena en satan kregen het toch ook voor de streams te horen?
en wat dacht je van aan huub zijn gebroken vinger zittenquote:Op maandag 16 juli 2007 09:32 schreef petraa het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Zit hier al veel te vroeg klaar oor wat er om 10 uur komen gaat....
Kon er gewoon niet van slapen,heb de hele tijd dat beeld voor me van Lieke in paniek en Huub die machteloos probeert zich los te rukken bij Jaap.....En dan los komt en door Brian wordt neergehaald entoch probeert om bij Lieke te komen....
Wordt er iedere keer weer naar van.....
En dan kunnen mensen wel zeggen,niet kijken,maar dat vindt ik struisvogelpolitiek.....
Niemand had kunnen verwachten dat het zo uit de hand zou lopen dat die gekken echt een groepsaanranding zouden gaan uitvoeren,toch.....
Dan nog even mijn visie over die trap van Natasia naar Huub:
Die kwam naar mijn mening echt uit het niets,Huub viel haar niet aan,hij probeerde bij Lieke te komen,al struikelend en voor hij het wist had hij de vuist en een flinke trap van Tasia te pakken.....
Mijn idee hierover is:
Natasia en Brian exit
Jaap dubbele sanctie voor het belemmeren van bewegingsvrijheid
Amanda en Nadia dubbele sanctie voor het aanranden van Lieke
Dennix sanctie voor het meedoen en opjutten Eigenlijk vind ik dat ze alle 6 exit moeten,gewoon voor het feit dat ze meededen aan zo iets afschuwelijks....
Alleen al die opwinding die ze van te voren hadden om het hele plan,doodeng,als ik zie en hoor wat ze allemaal zeggen,Natasia die zegt dat ze helemaal opgewonden is,in haar vuisten slaand,Amanda die exact hetzelfde doet en ook helemaal opgefokt rondloopt..Doodeng om zo'n voorbereiding te zien,gadverdamme.....
Nee,als dit geen flink optreden wordt van de produktie, is voor mij het einde zoek en mag er in een land als Nederland dus gewoon van alles gebeuren zonder dat daar straf op staat...
Vond dit wel een goeie geformuleerde tekst van Essie4u van VOL
stom van lieke. Overigens hoort een redactie hierover te oordelen en niet een indivuele spelerquote:Op maandag 16 juli 2007 09:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieke heeft achter aangegeven dat wat haar betreft Natasia er niet uit hoeft.
(heeft Lieke niet gezegd, Cc verzint alvast een excuus voor de redactie om die slechte moeder te laten zitten)quote:Op maandag 16 juli 2007 09:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
stom van lieke. Overigens hoort een redactie hierover te oordelen en niet een indivuele speler
dat ook ja, maar die stem en die kwallerige kop van die meid gatverrrrrrrrrquote:Op maandag 16 juli 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
Dat woord ''schatje'' van Nada komt me mijn strot uit, net als Nada zelf.![]()
Nettte Nadia, die ooit iemand heeft bewerkt met glasscherven.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:36 schreef akveor het volgende:
Hier ziet u Nadia een jongedame die net twee weken in het huis zit en Huub en Lieke haat tot op het bot.
[afbeelding]
Ze hebben het er maar druk meequote:Op maandag 16 juli 2007 09:38 schreef schatje het volgende:
Bij VOL hebben ze trouwens ook de Party gemaild omdat Jaap er wekelijks een stukje in schrijft. En om die reden het blad vanaf nu boycotten.
Je vergeet Dennix, die moet zich nog aankleden. Dit neemt normaal gesproken zo'n anderhalf uur in beslag.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:39 schreef DrsH het volgende:
Reken er maar op dat het echt niet exact om 10 uur zal gebeuren Talpa kennende
en dan heb je het nog niet over haar en wenkbrauwen stylenquote:Op maandag 16 juli 2007 09:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je vergeet Dennix, die moet zich nog aankleden. Dit neemt normaal gesproken zo'n anderhalf uur in beslag.![]()
Toch kan ik ze geen ongelijk geven na het gebeuren van gisteren. Het ljikt overdreven maar ik snap het wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze hebben zowat het hele land gemaild. Tot zinlos geweld aan toe.
en daarna nog een haarspray sessie van een half uur ...quote:Op maandag 16 juli 2007 09:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je vergeet Dennix, die moet zich nog aankleden. Dit neemt normaal gesproken zo'n anderhalf uur in beslag.![]()
Misschien Natasia naar huis. Ze moeten in ieder geval in miljonairskleding op de bank.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:42 schreef fredfik het volgende:
wat gebeurt er dan om 10 uur??
De grote schoonmaak. Er worden 6 bewoners gewisseld voor 6 anderenquote:Op maandag 16 juli 2007 09:42 schreef fredfik het volgende:
wat gebeurt er dan om 10 uur??
Ik zei het vannacht ook, ik voel me nu zo van ik zat erbij en keek er naar maar deed niks. In principe ben je dan net zo erg.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch kan ik ze geen ongelijk geven na het gebeuren van gisteren. Het ljikt overdreven maar ik snap het wel.
Mooi, zouden we eigenlijk allemaal moeten doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:42 schreef petraa het volgende:
Ik heb ff een ander usericoontje genomen. Kijken of het helpt.
Ik vind deze ook erg mooi..het geeft goed aan waarom wij zo emotioneel reageerden....quote:Op maandag 16 juli 2007 09:32 schreef petraa het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Zit hier al veel te vroeg klaar oor wat er om 10 uur komen gaat....
Kon er gewoon niet van slapen,heb de hele tijd dat beeld voor me van Lieke in paniek en Huub die machteloos probeert zich los te rukken bij Jaap.....En dan los komt en door Brian wordt neergehaald entoch probeert om bij Lieke te komen....
Wordt er iedere keer weer naar van.....
En dan kunnen mensen wel zeggen,niet kijken,maar dat vindt ik struisvogelpolitiek.....
Niemand had kunnen verwachten dat het zo uit de hand zou lopen dat die gekken echt een groepsaanranding zouden gaan uitvoeren,toch.....
Dan nog even mijn visie over die trap van Natasia naar Huub:
Die kwam naar mijn mening echt uit het niets,Huub viel haar niet aan,hij probeerde bij Lieke te komen,al struikelend en voor hij het wist had hij de vuist en een flinke trap van Tasia te pakken.....
Mijn idee hierover is:
Natasia en Brian exit
Jaap dubbele sanctie voor het belemmeren van bewegingsvrijheid
Amanda en Nadia dubbele sanctie voor het aanranden van Lieke
Dennix sanctie voor het meedoen en opjutten
Eigenlijk vind ik dat ze alle 6 exit moeten,gewoon voor het feit dat ze meededen aan zo iets afschuwelijks....
Alleen al die opwinding die ze van te voren hadden om het hele plan,doodeng,als ik zie en hoor wat ze allemaal zeggen,Natasia die zegt dat ze helemaal opgewonden is,in haar vuisten slaand,Amanda die exact hetzelfde doet en ook helemaal opgefokt rondloopt..Doodeng om zo'n voorbereiding te zien,gadverdamme.....
Nee,als dit geen flink optreden wordt van de produktie, is voor mij het einde zoek en mag er in een land als Nederland dus gewoon van alles gebeuren zonder dat daar straf op staat...
Vond dit wel een goeie geformuleerde tekst van Essie4u van VOL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |