Ik ben hier zelf 99 % zeker vanquote:Op maandag 16 juli 2007 08:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou mooi zijn maar ik vrees het ergste. Zal wel weer een of andere duffe mededeling zijn omtrent het personeel.
Daar hadden Lieke en Huub het gisteravond over.
Prettige vakantie.
Alles wat ze in haar klauwen kan krijgen, als er 1 hebberd is......quote:Op maandag 16 juli 2007 09:13 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
tas vertrekt in het blauw.
Mocht Natasja straks de kooi uitmoeten, wat zou ze allemaal meenemen, naast haar eigen spullen?
Ik hoorde Natasja zeggen: Berg je dan maar.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:16 schreef blomst het volgende:
Natasja fluistert er weer aardig op los tegen Nadia.
kunnen jullie het horen?
zou die heks bang worden?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde Natasja zeggen: Berg je dan maar.
Voor een preek hoeven de bewoners niet in nette kleren, dat word niet op de streams uitgezonden.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:15 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik ben hier zelf 99 % zeker van![]()
Op de hele Tien site wordt er geen woord over gerept, linken naar het filmpje worden binnen 2 seconden verwijderd.
Je zal zien, dit komt dus straks ook niet in de reguliere uitzending..........dus tja....10.00 uur, hoe willen ze Natasia gaan bannen als ze het zelf angstvallig geheim houden.........Natatsia bannen zonder zelf gezichts verlies te leiden ???......Dat doen ze nooit.
Dit wordt gewoon een dikke vette doofpot.........met als gevolg dat de terror gewoon door mag gaan.
![]()
droge mond, zwetende handen, vlakke ademhaliing.........de spanning stijgtquote:
Eenschquote:Op maandag 16 juli 2007 09:18 schreef schatje het volgende:
Het mooiste zou zijn als Natasia vertrekt en Brian een boete krijgt voor beentje uitsteken zodat Huub valt.
Het zal echter wel weer een algemeen praatje worden van is dat de kant die we willen opgaan enzo.
Als ik lieke zou zijn en deze muts komt er met de rest op zo`n makkelijke manier van af.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verrot zijn ze al dus dat kan aardig kloppen. Ik zag net Nada en ik hoor een douche.
hoogmoed komt voor den valquote:Op maandag 16 juli 2007 09:19 schreef petraa het volgende:
Natas denkt dat de grote baas himself komt om hun toe te spreken. Ik HOOP dat het gewoon een EXIT is voor die takketrol
En de baas komt zeker om Huub en Lieke af te blaffen....... het is namelijk allemaal hun schuld.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:19 schreef petraa het volgende:
Natas denkt dat de grote baas himself komt om hun toe te spreken. Ik HOOP dat het gewoon een EXIT is voor die takketrol
Wat ben jij er vroeg bij Moots en nog nakend ook ga je es aankleden.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:20 schreef mootie het volgende:
[..]
En de baas komt zeker om Huub en Lieke af te blaffen....... het is namelijk allemaal hun schuld.![]()
Daar is Lieke te beschaafd voor.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:19 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Als ik lieke zou zijn en deze muts komt er met de rest op zo`n makkelijke manier van af.
Dan zou ik dagelijks de douche in stormen en ze geheel naakt en met ( hoe ze dat zelf zegt ) hangbuik en al de douche uitsleuren..........dat levert hele leuke beelden op Flens![]()
ja doe ff een feestjurk aanquote:Op maandag 16 juli 2007 09:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat ben jij er vroeg bij Moots en nog nakend ook ga je es aankleden.![]()
Op de Tien site hoef je niet te kijken, die reppen met geen woord over wat er gister is gebeurd.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:21 schreef Katewalker het volgende:
Goedemorgen..ze moeten dus om 10.00 uur verzamelen op de bank..netjes aangekleed nog wel..okeee...maar waarom?
Waarschijnlijk niet voor een stemmig of een filmpje..daar lijkt me het tijdstip niet naar..het is al gisteravond bekend gemaakt..dus de bewoners zijn gewaarschuwd.
Het zal mi gaan over de gebeurtenissen van de afgelopen dagen. Ik heb de streams niet aan, heb ook niet op de tiensite gekeken en ik weet niet of ik dat nog ga doen. Ik lees hier wel wat er gebeuren gaat. Het gaat mij er niet om dat Natasia exit moet..dat is aan hun..(niet dat ik dat erg zal vinden, het zal iig een statement zijn naar de groep) ik wil dat er iets gedaan wordt aan het escaleren van het groepsgedrag. Het beramen van een plan door een hecht groepje om iemand een loer te draaien is heel wat anders dan 6 mensen die elkaar volledig opfokken om iemand fysiek aan te pakken. Een groep van 6 mensen die als hyena's, aasgieren, dolgedraaide gekken springen op 2 mensen is waanzinnig.
Ik zal er geen traan om laten als het programma stopt..maar dat zal niet gebeuren want dan kan John het niet meer verkopen...
Ze moeten iig het groepsaanvallen verbieden..net zo iets als een samenscholingsverbod maar dan betreffende het conflict....1 op 1..laat maar zien wat je in je eentje waard bent..
![]()
Je hoeft dus echt niet op boetes of eeen exit te rekenen.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Op de Tien site hoef je niet te kijken, die reppen met geen woord over wat er gister is gebeurd.
dan moet ze lekker naar huis gaanquote:Op maandag 16 juli 2007 09:23 schreef ericahysterica het volgende:
nada: ik kan die stem niet meer horen (over lieke
Moots heeft het warm en niet geslapen, dus wat dufjes.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat ben jij er vroeg bij Moots en nog nakend ook ga je es aankleden.![]()
Gek dat heb ik nou met Nadaquote:Op maandag 16 juli 2007 09:23 schreef ericahysterica het volgende:
nada: ik kan die stem niet meer horen (over lieke
Dat hoop ik ook. Net als toen Amanda terug kwam van Jensen vol verhalen hoe ze iedereen adrem de mond snoerde. Tot de uitzending kwamquote:Op maandag 16 juli 2007 09:20 schreef ericahysterica het volgende:
hoogmoed komt voor den val
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:23 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen.
't Is toch te zot voor woorden dat ik de wekker zet om de wannabees op de bank te zien zitten.
Ik hoop dat het het waard zal worden.
Met "dit komt dus straks ook niet in de reguliere uitzending".......... bedoel ik het filmpje.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Voor een preek hoeven de bewoners niet in nette kleren, dat word niet op de streams uitgezonden.
Die nette kleren zijn voor de uitzending.
Juist. Het feit dat ze allemaal netjes aangekleed moeten zijn betekent dat er even een stukje TV gemaakt moet worden. Dus geen exit of boetes, maar een uitje oid, waarschijnlijk gezellig met zijn allen.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:24 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Met "dit komt dus straks ook niet in de reguliere uitzending".......... bedoel ik het filmpje.
Dus ik verwacht ook geen preek zo......sterker ik verwacht niets.
En nette kleding ?, dat kan vanalles zijn...........van curcus tot uitje, van ....tot...
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik doe mijn prinsessenpakje aan als er een exit komt![]()
Ik vind het werkelijk een mislukte operatie.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:21 schreef petraa het volgende:
Zo die krengen hangen echt.
Het format is toch al verkocht? Aan de VS, als ik me niet vergis.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:21 schreef Katewalker het volgende:
Ik zal er geen traan om laten als het programma stopt..maar dat zal niet gebeuren want dan kan John het niet meer verkopen...
Het is maar goed dat ik het heb opgeslagen, ze wisten bij Tien niet hoe snel ze het moesten verwijderen.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Op de Tien site hoef je niet te kijken, die reppen met geen woord over wat er gister is gebeurd.
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk een mislukte operatie.
Al hangen ze bij mij op m'n knieën, no way dat ik er aan laat prutsen, ik rol ze wel op
ja die gaat flippenquote:Op maandag 16 juli 2007 09:26 schreef pullup het volgende:
Ze zullen wel beveiliging paraat moeten houden mocht die Natasia exit zijn want ik zie haar er makkelijk voor aan om Huub nog even een afscheidskadootje te willen geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |