Sinds wanneer moeten we op figuranten wachten?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:42 schreef Fast_Eddy het volgende:
[..]
en daarna nog een haarspray sessie van een half uur ...
Wat is Mooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 16 juli 2007 09:45 schreef DrsH het volgende:
Mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een heel plausibel excuus, in de ogen van achter dan.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:36 schreef mootie het volgende:
(heeft Lieke niet gezegd, Cc verzint alvast een excuus voor de redactie om die slechte moeder te laten zitten)
![]()
Nog niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:48 schreef Katewalker het volgende:
Staat er al op de tien-site dat de poll is begonnen?
Dus als Natasia mag blijven, graaft de redactie haar eigen graf?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze hebben zowat het hele land gemaild. Tot zinloos geweld aan toe.
Werk zequote:Op maandag 16 juli 2007 09:49 schreef pullup het volgende:
Ik ga er vandoor en verwacht van middag een COS of 10 met alleen maar berichten in de trant van
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
te kunnen lezen
![]()
![]()
In even van haar ochtendlijke microfoonloze sessies heeft Herma aan Natasia verteld waar haar schoenen verstopt waren.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:45 schreef schatje het volgende:
Is er Herma er eigenlijk wel? Die zou toch op het matje worden geroepen? Ik weet alleen niet meer de reden. ik dacht iets met schoenen.
Dat op zeker! Jaap kon het, dan kan Lieke het ook, want ze houden zoooooooooo veel van mama tasiaquote:Op maandag 16 juli 2007 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een heel plausibel excuus, in de ogen van achter dan.
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:48 schreef grazygirl het volgende:
goedemorgen allen,
we zijn weer met een leuk aantal present.
mij benieuwen of we straks leuk verder streamen of er zo klaar mee zijn dat het een heel stuk minder wordt![]()
al dan wel niet zal stoppen![]()
het kan alle kanten opgaan, we zullen zien![]()
Betaal een euro en kijk zelf meequote:Op maandag 16 juli 2007 09:50 schreef Katewalker het volgende:
Het is wel passend weer..het onweert verschrikkelijk hier en de regen komt met bakken naar beneden..hoe is het weer boven de kooi?
Thanksquote:Op maandag 16 juli 2007 09:50 schreef akveor het volgende:
[..]
In even van haar ochtendlijke microfoonloze sessies heeft Herma aan Natasia verteld waar haar schoenen verstopt waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |