quote:Op maandag 16 juli 2007 09:48 schreef grazygirl het volgende:
goedemorgen allen,
we zijn weer met een leuk aantal present.
mij benieuwen of we straks leuk verder streamen of er zo klaar mee zijn dat het een heel stuk minder wordt![]()
al dan wel niet zal stoppen![]()
het kan alle kanten opgaan, we zullen zien![]()
Betaal een euro en kijk zelf meequote:Op maandag 16 juli 2007 09:50 schreef Katewalker het volgende:
Het is wel passend weer..het onweert verschrikkelijk hier en de regen komt met bakken naar beneden..hoe is het weer boven de kooi?
Thanksquote:Op maandag 16 juli 2007 09:50 schreef akveor het volgende:
[..]
In even van haar ochtendlijke microfoonloze sessies heeft Herma aan Natasia verteld waar haar schoenen verstopt waren.
Grauw maar droog.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:50 schreef Katewalker het volgende:
Het is wel passend weer..het onweert verschrikkelijk hier en de regen komt met bakken naar beneden..hoe is het weer boven de kooi?
Ach, ze hebben geen idee hoe een miljonair zich kleedt.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:45 schreef Dementor het volgende:
Miljonairskleding
Net alsof een miljonair elke dag in een pak of shirt rondloopt.
Ik KAN wel streams kijken maar ik WIL het niet...ik heb geen zin in geschreeuw..bovendien kan ik die koppen niet meer zienquote:
En da's nou precies de reden waarom ze op moet rotten. Een beetje roepen dat ze onschendbaar is. Een moeder die meedoet aan een groepsaanranding. IPV dat ze d'r verstand gebruikt voert ze het stel hgyena's aan.... trek d'r BH uit... trek d'r BH uit..... Jawel deze dame is moeder van 2 kinderen waaronder een meisje.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:50 schreef blomst het volgende:
Als Natasja naar moet huis, dan zal ze ook nog trots zijn om de reden dat ze exit is.
gelukkig dat wij wel betalen om jullie op de hoogte te houdenquote:Op maandag 16 juli 2007 09:53 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik KAN wel streams kijken maar ik WIL het niet...ik heb geen zin in geschreeuw..bovendien kan ik die koppen niet meer zien![]()
Echt, die gehandicapten kunst evolueerd ok waar je bij staat...quote:Op maandag 16 juli 2007 09:52 schreef FSR het volgende:
Hmmm hier in (010) gaat het weer los met onweer....
Deze donderende wolken trekken richting de DGK... voorbode
[afbeelding]
minus 5 minutes and countingquote:Op maandag 16 juli 2007 09:53 schreef DrsH het volgende:
Blank: We have lift off we have lift off
arme kinderen, misschien maar goed dat ze op vakantie zijn als "mammie: thuis komtquote:Op maandag 16 juli 2007 09:54 schreef akveor het volgende:
[..]
En da's nou precies de reden waarom ze op moet rotten. Een beetje roepen dat ze onschendbaar is. Een moeder die meedoet aan een groepsaanranding. IPV dat ze d'r verstand gebruikt voert ze het stel hgyena's aan.... trek d'r BH uit... trek d'r BH uit..... Jawel deze dame is moeder van 2 kinderen waaronder een meisje.
Gelijk heb je, ik zit vol walging te kijken maar ik wil het moment van de exit niet missen (hopen, hopen)quote:Op maandag 16 juli 2007 09:53 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik KAN wel streams kijken maar ik WIL het niet...ik heb geen zin in geschreeuw..bovendien kan ik die koppen niet meer zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |