Speciaal voor jou moeten ze al om 10 uur op de bank in plaats van in de avond uren.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:27 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Zal ik dan op de valreep nog een exit meemaken?
Zonnig 040, vanmiddag een nog zonniger 36060
OOPS..... dan heb ik de tijd niet vooruitgekeken, maar de bewolking...quote:Op maandag 16 juli 2007 08:39 schreef beequeen het volgende:
Inmiddels lijkt het in 030 wel middernacht, donder en bliksem vliegt me om de oren.
Gezellig en dan bij Ill Pozzo op het terrasje zitten aan de Oude Gragquote:Op maandag 16 juli 2007 08:39 schreef beequeen het volgende:
Inmiddels lijkt het in 030 wel middernacht, donder en bliksem vliegt me om de oren.
Het regent hier pijpestelen.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:40 schreef mootie het volgende:
Daarom zit ik dus nooit achter mn pc zo vroeg......... zonnetje recht op het beeldscherm.![]()
Aha, jij kent Utreg dus.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:41 schreef DrsH het volgende:
[..]
Gezellig en dan bij Ill Pozzo op het terrasje zitten aan de Oude Grag
Wel eens van een Briefing gehoord???????quote:Op maandag 16 juli 2007 08:43 schreef FSR het volgende:
Beginnen ze in de huishouding ook steeds later.. ?
Jupz, elke morgen door me vrouw...quote:Op maandag 16 juli 2007 08:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
Wel eens van een Briefing gehoord???????
quote:
quote:
een exit van Natasja in de stromende regen...... (Please, for once..... make us happy)quote:Op maandag 16 juli 2007 08:45 schreef beequeen het volgende:
In Eemnes wordt het ook steeds donkerder, een mooi voorteken.![]()
Gelukkig heeft ze niet net extensions gekregen! Kan ze ook met hooi naar huisquote:Op maandag 16 juli 2007 08:47 schreef FSR het volgende:
[..]
een exit van Natasja in de stromende regen...... (Please, for once..... make us happy)
Net een krat bier gehaald, slingers opgehangen en de hapjes klaargemaakt. Heb de buren al geinformeerd voor geluidsoverlast voor het geval Natasia eruit moet.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:47 schreef FSR het volgende:
[..]
een exit van Natasja in de stromende regen...... (Please, for once..... make us happy)
denk het niet, ze zijn daar altijd later.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:47 schreef Carlaa het volgende:
grr.. ik ga om 11 uur op vacantie.. ik hoop dat 10 uur nu ook echt 10 uur is!
Ik wil dat mormel exit zien gaan!
Zou mooi zijn maar ik vrees het ergste. Zal wel weer een of andere duffe mededeling zijn omtrent het personeel.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:47 schreef Carlaa het volgende:
grr.. ik ga om 11 uur op vacantie.. ik hoop dat 10 uur nu ook echt 10 uur is!
Ik wil dat mormel exit zien gaan!
quote:Op maandag 16 juli 2007 08:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou mooi zijn maar ik vrees het ergste. Zal wel weer een of andere duffe mededeling zijn omtrent het personeel.
Daar hadden Lieke en Huub het gisteravond over.
Prettige vakantie.
quote van vol;quote:Op maandag 16 juli 2007 08:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Net een krat bier gehaald, slingers opgehangen en de hapjes klaargemaakt. Heb de buren al geinformeerd voor geluidsoverlast voor het geval Natasia eruit moet.
Koffer is allang gepakt, johquote:Op maandag 16 juli 2007 08:35 schreef DrsH het volgende:
Ga jij je koffers nu maar pakken anders mis je straks je vliegtuig nog. En voor alle duidelijkheid Blank komt niet naast Pim te liggen dus daar hoef je niet heen te gaan.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 08:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Net een krat bier gehaald, slingers opgehangen en de hapjes klaargemaakt. Heb de buren al geinformeerd voor geluidsoverlast voor het geval Natasia eruit moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |