Is mannie al klaar?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:58 schreef CoT het volgende:
Lieke, schiet eens op
Ik hoop dat de beveiliging paraat staat. Reken er maar op dat eerst de pleuris uitbreekt.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:56 schreef STAP01 het volgende:
Wat zullen ze allemaal verontwaardigt reageren. (als er een exit voor tas komt)
Opvallend inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:59 schreef TiNo_Flo het volgende:
Er hangt een raar sfeertje in DGK. Bijna niemand zegt wat tegen elkaar.
Ik 'hoop' dat Tas beveiliging mee naar huis krijgt.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hoop dat de beveiliging paraat staat. Reken er maar op dat eerst de pleuris uitbreekt.
het zou wel het enige logische zijn, in ieder geval is natasia véél te ver gegaanquote:Op maandag 16 juli 2007 09:56 schreef Latz het volgende:
Ik heb toch sterk het gevoel dat er eindelijk iemand eruit word geflikkerd.
ZE MAG ZÓ DE STRAAT OPGESCHOPT WORDEN VAN MIJquote:Op maandag 16 juli 2007 10:00 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda zal haar haar nog wel moeten doen, zou leuk zijn als de stem omriep: niet nodig Amanda, je haar is toch niet meer te redden.
Ze zeggen helemaal niks tegen Lieke.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:00 schreef akveor het volgende:
Heeft Brian al goedemorgen tegen Lieke gezegd of is het bij Fuck you Bitch gebleven?
Op vol heeft nu 90% zeg maar deze avatar! Zou gaaf zijn als hier ook iedereen hem vandaag neemt.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:54 schreef beequeen het volgende:
Peet, ik heb je ava gejat, alleen maar voor vanochtend, ok?
Ik gok op een preekje.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:02 schreef Meganog het volgende:
Elke uitkomst anders dan een gezellig gezamelijk uitje zou mij verbazen.
En jij dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:03 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Op vol heeft nu 90% zeg maar deze avatar! Zou gaaf zijn als hier ook iedereen hem vandaag neemt.![]()
Het was gister niet eens echt lekker weer maar gewoon te warm.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:03 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
het gaat flink tejeer in 010![]()
Als het goed is heb ik hem nu ookquote:Op maandag 16 juli 2007 10:03 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Op vol heeft nu 90% zeg maar deze avatar! Zou gaaf zijn als hier ook iedereen hem vandaag neemt.![]()
of j de boufjee zet er weer een boedha bijquote:Op maandag 16 juli 2007 10:02 schreef cobain94 het volgende:
Ik denk dat emiel ratelband als verassing zo binnekomt om de boel wat op te fleuren..
niet te gelovenquote:Op maandag 16 juli 2007 08:40 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
was dit, samen met het geweld op lieke, haar exitschop?
Nog anderhalfuur en ze weten het.
goedemorgen
Je kan iemand niet naar huis sturen met een lege maag imeersquote:Op maandag 16 juli 2007 10:05 schreef CoT het volgende:
Gaan ze eerst uitgebreid ontbijten?
De berichtgeving op Tien gaat enkel over koetjes en kalfjes ... en over de doordringende blik van Dennisquote:Op maandag 16 juli 2007 10:04 schreef fredfik het volgende:
geloof me er gaat helemaal niemand uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |