Ik was nog niet klaar, Blauwequote:
Het was avonne die over mijn prive PM's aan haar begon en iedereen een inkijkje gaf in haar vertaling van de inhoud. Not done in my book.quote:[..]
Ach toe, Disana refereert zélf ook aan het sturen van PM's. Zo geheim is het feit dat er PM's gestuurd worden niet. Avonne zegt toch niets over de inhoud?
Zelfs jou.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:14 schreef yvonne het volgende:
Teuveupeuh.
Zag ik gert nou zeggen dat ie zin had om Kleinzusje te kussen?!
Dank jequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Zelfs jou.![]()
![]()
![]()
Alles beter dan dit gezeik.
Oeps, nu neem het niet serieus.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
Avoone neemt users iets kwalijk wat ze zelf steeds doet. Ze vult de betekenis van mijn posting in als zijnde een sneer. Zonder te vragen of dat zo is. Vervolgens geeft zij een antwoord aan Disana wat ik zie als onder de gordel. Dat Disana iets meldt is niet aan mij om over te oordelen. Disana is een user , Avonne is een moderator. Als een mod aangeeft dat je hier niet users moet aanvallen, maar het zelf wel doet, vind ik dat zwak.
Wees de wijste in dat geval.
Tevens is mijn kritiek niet helder schijnt. Dat kan. Maar misschien is het een idee om dan duidelijkheid te vragen. Zonder eerst te reageren op mijn post en dan aan te geven: "Oh, misschien heb ik het niet begrepen".
Tevens wil ik melden dat ik voorkeur heb voor users, maar mijn kritiek en mening geef op postings. Ik sluit geen bondjes, neem het niet op voor een mod of user omdat ik hem leuk vind, maar ga af op wat ik lees.
Iedereen weet dat ik niet PM, iedereen weet dat ik integer met info omga, iedereen weet dat ik een liefde heb voor Peter, Demins en HiDiHo. Als deze users iets posten waar ik het niet mee eens ben ga ik er net zo hard tegen in.
Disana en BQueen waardeer ik om veel zaken, maar ook heb ik met zaken moeite. Dat staat totaal los van de persoon/ user achter de postings waar ik op reageer.
Ik heb in de FB niemand aangevallen, ben geen zeikerd en word zelf veelvuldig FB hoer, SC slet, COShoer, of MOdlikker/ Wannabee genoemd. Zie diverse topics.
Heeft iemand me ooit betrapt op het ingaan op deze opmerkingen ? Nee.
Ben ik heilig ? Nee
Geen ik mn mening ? Ja
Wat ik lastig vind is om het goed te verwoorden zonder namen te noemen. PM vind ik vaak niet oprecht.
Wil je weten waar ik echt mee zit ? Moet ik het spellen ?
Dan doe ik het hier. Maar dan wel met naam en toenaam.
En Gert, Ik waardeer je humor, maar die zoen opmerking in mijn reactie op Avonne maakt me verdrietig
Ik vind dat je het prima verwoordt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
Avoone neemt users iets kwalijk wat ze zelf steeds doet. Ze vult de betekenis van mijn posting in als zijnde een sneer. Zonder te vragen of dat zo is. Vervolgens geeft zij een antwoord aan Disana wat ik zie als onder de gordel. Dat Disana iets meldt is niet aan mij om over te oordelen. Disana is een user , Avonne is een moderator. Als een mod aangeeft dat je hier niet users moet aanvallen, maar het zelf wel doet, vind ik dat zwak.
Wees de wijste in dat geval.
Tevens is mijn kritiek niet helder schijnt. Dat kan. Maar misschien is het een idee om dan duidelijkheid te vragen. Zonder eerst te reageren op mijn post en dan aan te geven: "Oh, misschien heb ik het niet begrepen".
Tevens wil ik melden dat ik voorkeur heb voor users, maar mijn kritiek en mening geef op postings. Ik sluit geen bondjes, neem het niet op voor een mod of user omdat ik hem leuk vind, maar ga af op wat ik lees.
Iedereen weet dat ik niet PM, iedereen weet dat ik integer met info omga, iedereen weet dat ik een liefde heb voor Peter, Demins en HiDiHo. Als deze users iets posten waar ik het niet mee eens ben ga ik er net zo hard tegen in.
Disana en BQueen waardeer ik om veel zaken, maar ook heb ik met zaken moeite. Dat staat totaal los van de persoon/ user achter de postings waar ik op reageer.
Ik heb in de FB niemand aangevallen, ben geen zeikerd en word zelf veelvuldig FB hoer, SC slet, COShoer, of MOdlikker/ Wannabee genoemd. Zie diverse topics.
Heeft iemand me ooit betrapt op het ingaan op deze opmerkingen ? Nee.
Ben ik heilig ? Nee
Geen ik mn mening ? Ja
Wat ik lastig vind is om het goed te verwoorden zonder namen te noemen. PM vind ik vaak niet oprecht.
Wil je weten waar ik echt mee zit ? Moet ik het spellen ?
Dan doe ik het hier. Maar dan wel met naam en toenaam.
En Gert, Ik waardeer je humor, maar die zoen opmerking in mijn reactie op Avonne maakt me verdrietig
Ik vind PM's ook prettig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
Ik vind pm trouwens heel prettig, ik zeg liever even iets prive tegen iemand wanneer ik ergens mee zit. Vind het overdreven omdat te doen waar iedereen bij is.
Now you're fuckedquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind PM's ook prettig.Maar krijg ze nooit.
![]()
Dit is een feedbacktopic, als avonne daar niet mee om kan gaan moet ze lekker typo's inTT's gaan verbeteren en van haar blauwe kleurtje gaan genieten en jou of Gert het woord laten doen ipv arrogante of ontwijkende antwoorden te geven.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:39 schreef Day het volgende:
En verder stel ik voor om even de boel de boel te laten. De gemoederen lopen iets te hoog op hier. Dus terugtrekken, hergroeperen en dan met frisse moed verder gaan.
Ik had al een aantal mooie TR's geplaatst.quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:21 schreef Veulen het volgende:
Mag deze dicht?
[SC # 197] Gaap
En wil iemand van deze [DGK SC] # 196 hai
Het nummer fiksen in 197?
Done! Thx Leandra!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:36 schreef Leandra het volgende:
Deze kan op slot wegens te laat: COS # 1992 Deze COS begin ik Ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |