abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Babe woensdag 11 juli 2007 @ 21:00:16 #1
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51374113
Lieve DGK sub-forum gebruikert,

In dit topic bieden de moderators en die Blauwe u de mogelijkheid positieve en/of negatieve punten aan te kaarten over de inhoud van dit sub-forum. Let u er alstublieft op dat u bij uw klacht of mededeling duidelijk laat weten om welk topic of over welke gebruiker/moderator u het heeft.

Op die manier kunnen de moderators en die Blauwe u sneller en beter van dienst zijn.

De moderators en die Blauwe wensen u zeer waarschijnlijk een prettig verblijf op dit knusse sub-forum vol lieve gebruikerts!

XxX

=IaN

Dit topic is een vervolg op: [DGK FB # 9] Hulp is onderweg

[ Bericht 22% gewijzigd door Ian_Nick op 11-07-2007 21:06:59 ]
  Moderator woensdag 11 juli 2007 @ 21:03:19 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51374234
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  FOK!Babe woensdag 11 juli 2007 @ 21:05:38 #3
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51374341
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
Vervolg op: [DGK FB # 9] Hulp is onderweg
Ik was nog niet klaar, Blauwe
Geef me eensch een minuutje of 5 ofzo

Ik begin ook oud te worden

Let op het subtiele gebruik van het woord "ook"

En maak 'm eensch sticky

edit: Dat is 'ie dus nu

[ Bericht 13% gewijzigd door Ian_Nick op 11-07-2007 21:23:59 ]
pi_51374394
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_51374654
Avoone neemt users iets kwalijk wat ze zelf steeds doet. Ze vult de betekenis van mijn posting in als zijnde een sneer. Zonder te vragen of dat zo is. Vervolgens geeft zij een antwoord aan Disana wat ik zie als onder de gordel. Dat Disana iets meldt is niet aan mij om over te oordelen. Disana is een user , Avonne is een moderator. Als een mod aangeeft dat je hier niet users moet aanvallen, maar het zelf wel doet, vind ik dat zwak.

Wees de wijste in dat geval.

Tevens is mijn kritiek niet helder schijnt. Dat kan. Maar misschien is het een idee om dan duidelijkheid te vragen. Zonder eerst te reageren op mijn post en dan aan te geven: "Oh, misschien heb ik het niet begrepen".

Tevens wil ik melden dat ik voorkeur heb voor users, maar mijn kritiek en mening geef op postings. Ik sluit geen bondjes, neem het niet op voor een mod of user omdat ik hem leuk vind, maar ga af op wat ik lees.

Iedereen weet dat ik niet PM, iedereen weet dat ik integer met info omga, iedereen weet dat ik een liefde heb voor Peter, Demins en HiDiHo. Als deze users iets posten waar ik het niet mee eens ben ga ik er net zo hard tegen in.

Disana en BQueen waardeer ik om veel zaken, maar ook heb ik met zaken moeite. Dat staat totaal los van de persoon/ user achter de postings waar ik op reageer.

Ik heb in de FB niemand aangevallen, ben geen zeikerd en word zelf veelvuldig FB hoer, SC slet, COShoer, of MOdlikker/ Wannabee genoemd. Zie diverse topics.
Heeft iemand me ooit betrapt op het ingaan op deze opmerkingen ? Nee.
Ben ik heilig ? Nee
Geen ik mn mening ? Ja

Wat ik lastig vind is om het goed te verwoorden zonder namen te noemen. PM vind ik vaak niet oprecht.

Wil je weten waar ik echt mee zit ? Moet ik het spellen ?
Dan doe ik het hier. Maar dan wel met naam en toenaam.

En Gert, Ik waardeer je humor, maar die zoen opmerking in mijn reactie op Avonne maakt me verdrietig
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  Admin woensdag 11 juli 2007 @ 21:14:43 #6
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51374688
Teuveupeuh.

Zag ik gert nou zeggen dat ie zin had om Kleinzusje te kussen?!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:15:28 #7
166006 Polonium-120
the morning after
pi_51374719
op
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 21:15:46 #8
137949 Disana
pi_51374727
Die van mij kan dicht; deze was niet zichtbaar.
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 21:16:26 #9
137949 Disana
pi_51374746
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:59 schreef Gert het volgende:
quote:
[..]

Ach toe, Disana refereert zélf ook aan het sturen van PM's. Zo geheim is het feit dat er PM's gestuurd worden niet. Avonne zegt toch niets over de inhoud?
Het was avonne die over mijn prive PM's aan haar begon en iedereen een inkijkje gaf in haar vertaling van de inhoud. Not done in my book.
  Moderator woensdag 11 juli 2007 @ 21:18:00 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51374820
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:14 schreef yvonne het volgende:
Teuveupeuh.

Zag ik gert nou zeggen dat ie zin had om Kleinzusje te kussen?!
Zelfs jou.
Alles beter dan dit gezeik.

Oeps, nu neem het niet serieus.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_51374954
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Zelfs jou.
Alles beter dan dit gezeik.

Oeps, nu neem het niet serieus.
Dank je
Duidelijk
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:26:49 #12
166006 Polonium-120
the morning after
pi_51375160
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
Avoone neemt users iets kwalijk wat ze zelf steeds doet. Ze vult de betekenis van mijn posting in als zijnde een sneer. Zonder te vragen of dat zo is. Vervolgens geeft zij een antwoord aan Disana wat ik zie als onder de gordel. Dat Disana iets meldt is niet aan mij om over te oordelen. Disana is een user , Avonne is een moderator. Als een mod aangeeft dat je hier niet users moet aanvallen, maar het zelf wel doet, vind ik dat zwak.

Tevens is mijn kritiek niet helder schijnt. Dat kan. Maar misschien is het een idee om dan duidelijkheid te vragen. Zonder eerst te reageren op mijn post en dan aan te geven: "Oh, misschien heb ik het niet begrepen".

Tevens wil ik melden dat ik voorkeur heb voor users, maar mijn kritiek en mening geef op postings. Ik sluit geen bondjes, neem het niet op voor een mod of user omdat ik hem leuk vind, maar ga af op wat ik lees.

Iedereen weet dat ik niet PM, iedereen weet dat ik integer met info omga, iedereen weet dat ik een liefde heb voor Peter, Demins en HiDiHo. Als deze users iets posten waar ik het niet mee eens ben ga ik er net zo hard tegen in.

Disana en BQueen waardeer ik om veel zaken, maar ook heb ik met zaken moeite. Dat staat totaal los van de persoon/ user achter de postings waar ik op reageer.

Ik heb in de FB niemand aangevallen, ben geen zeikerd en word zelf veelvuldig FB hoer, SC slet, COShoer, of MOdlikker/ Wannabee genoemd. Zie diverse topics.
Ben ik heilig ? Nee
Geen ik mn mening ? Ja

Wat ik lastig vind is om het goed te verwoorden zonder namen te noemen. PM vind ik vaak niet oprecht.

En Gert, Ik waardeer je humor, maar die zoen opmerking in mijn reactie op Avonne maakt me verdrietig
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
  Admin woensdag 11 juli 2007 @ 21:34:09 #13
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51375418
Duidelijke uitleg Kleinzusje!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:39:34 #14
58921 Day
You can fly!
pi_51375654
KZ

En verder stel ik voor om even de boel de boel te laten. De gemoederen lopen iets te hoog op hier. Dus terugtrekken, hergroeperen en dan met frisse moed verder gaan.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 21:40:18 #15
137949 Disana
pi_51375688
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:13 schreef kleinzusje het volgende:

Ben ik heilig ? Nee
Geen ik mn mening ? Ja

Ik vind dat je het prima verwoordt.

En reken maar dat ik al heel lang geen PM gestuurd heb aan avonne.
pi_51376332
Ik vind pm trouwens heel prettig, ik zeg liever even iets prive tegen iemand wanneer ik ergens mee zit. Vind het overdreven omdat te doen waar iedereen bij is.
pi_51376860
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
Ik vind pm trouwens heel prettig, ik zeg liever even iets prive tegen iemand wanneer ik ergens mee zit. Vind het overdreven omdat te doen waar iedereen bij is.
Ik vind PM's ook prettig. Maar krijg ze nooit.
  FOK!Babe woensdag 11 juli 2007 @ 22:10:42 #18
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51376957
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:08 schreef Talitha het volgende:

[..]

Ik vind PM's ook prettig. Maar krijg ze nooit.
Now you're fucked
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:14:31 #19
2018 PC eend
relativist
pi_51377093
Ik vind het hier ouderwets gezellig worden, dat soort feedback mag ook wel eens gezegd worden
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:21:50 #20
6941 APK
Factual, I think.
pi_51377350
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:39 schreef Day het volgende:

En verder stel ik voor om even de boel de boel te laten. De gemoederen lopen iets te hoog op hier. Dus terugtrekken, hergroeperen en dan met frisse moed verder gaan.
Dit is een feedbacktopic, als avonne daar niet mee om kan gaan moet ze lekker typo's inTT's gaan verbeteren en van haar blauwe kleurtje gaan genieten en jou of Gert het woord laten doen ipv arrogante of ontwijkende antwoorden te geven.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_51377621
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Now you're fucked
Valt wel mee hoor. 3 stuks maar.

ff lezen
  donderdag 12 juli 2007 @ 04:21:00 #22
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_51384280
Mag deze dicht?
[SC # 197] Gaap

En wil iemand van deze [DGK SC] # 196 hai
Het nummer fiksen in 197?
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 04:21:34 #23
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_51384285
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 04:21 schreef Veulen het volgende:
Mag deze dicht?
[SC # 197] Gaap

En wil iemand van deze [DGK SC] # 196 hai
Het nummer fiksen in 197?
Ik had al een aantal mooie TR's geplaatst.
  donderdag 12 juli 2007 @ 21:36:31 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51408774
Deze kan op slot wegens te laat: COS # 1992 Deze COS begin ik Ja
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 juli 2007 @ 21:56:32 #25
58921 Day
You can fly!
pi_51409569
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:36 schreef Leandra het volgende:
Deze kan op slot wegens te laat: COS # 1992 Deze COS begin ik Ja
Done! Thx Leandra!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo