Zo, nu hebben wij samen de fipo van dit topic.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
FIPEAUX!!!![]()
Oeh, ik moest snel zijn...
Net peuken gehaald![]()
Zonder IaN fipeaux kan zo'n SC niets worden...
Zie het als een soort van blessing.
![]()
Ja, dat zeg ik toch net.quote:
Kay.quote:Ik zal wel een wijziging aanvragen. En een slotje voor de mijne![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo, nu hebben wij samen de fipo van dit topic.![]()
Ian_nick is toch zeker een meisje he.quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:21 schreef doka het volgende:
Homo's
Schat, ik ben naar bed.quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ian_nick is toch zeker een meisje he.
O ja? Oequote:Op donderdag 12 juli 2007 04:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ian_nick is toch zeker een meisje he.
Sucky Sucky 5 dollar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schat, ik ben naar bed.
[afbeelding]
Me love you long tiiiiime!![]()
dezequote:
Best wel ja.quote:Op donderdag 12 juli 2007 05:07 schreef TherAngelina het volgende:
Super, die TT!
Geniale nick en FoBotekstquote:Op donderdag 12 juli 2007 06:24 schreef opgebaarde het volgende:
O__o Yvonne in dit topic [afbeelding]
Yvonne, ga je sebasser doodmaken?![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik had al een aantal mooie TR's geplaatst.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:44 schreef TherAngelina het volgende:
LPverhaal alleen niet met sex.
Zoiets grappigs te vertellen. Vandaag de IQtest toegestuurd gekregen, heb ik tyfusgoed op wiskunde gescoord en 'voldoende' op taal
![]()
![]()
. Terwijl het andersom zou moeten zijn want ik doe nooit iets verkeerd in de grammatica
. Ha-ha-ha
. Maar blijkbaar presteer ik dus goed op wiskunde als ik griep heb
. Terwijl ik dus echt, echt, écht geen wiskunde kan
.
Verder nog iets grappigs. Ik dacht ik ga vroeg m'n nest in, twee nachten niet geslapen, lig ik netjes twaalf uur heerlijk, slaap aan één stuk door tot vijf uur en kan dan verdomme heul niet meer slapen, lig maar te woelen en te woelen, val uiteindelijk half tien in slaap terwijl ik tien uur bij de dokter moet zijn
.
Kom vervolgens een kwartier te laat bij de dokter die me ook nog eens allemaal medicatie aan wil smeren maar ik heb alleen de pil meegenomen. Dan maar slapeloos en labiel
.
Hihi en oh, er viel net echt net geen drinken in mijn toetsenbord, OMFG, hahahaha.
Nou euh, ik ga even lopend boodschappen doen want m'n band is lek, hoe is jullie dag?
En nee, ik ben niet boos. Gek genoeg.
Zijn jullie allebei in de overgang of zo?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:03 schreef kleinzusje het volgende:
Mijn dag is werkelijkwaar fantastisch
Mn buurman besloot om 3.00 te stoppen met het slaan van zn vrouw. Meestal duurt dit spectakel tot 6.00 uur. Dus het was een echt kadootje.
Ook was ik blij dat hij niet even langs kwam om te zeggen dat hij me wilde neuken. Weer een enorme vooruitgang in zn helingsproces.
Om 9.00 uur begon mn buuf met stofzuigen, maar dat doet ze alleen als er bezoek komt, dus dat ik gelukkig niet zo vaak.
Mn ex wil me graag zien. Dit is ook voor mij een mooie opsteker omdat ik dan eindelijk weer eens een echt gesprek kan voeren met een man die gesprekken en lust vaak niet weet te schijden. Helaas mis ik dan wat streams, maar ach............... zijn ondergoed strijken en zn bed opmaken vind ik net zo spannend. Tis al fijn dat hij me slechts geestelijk mishandelt, daar mag ik heel trots op zijn. Anaal wil het tussen ons nog niet zo vlotten, maar daar ik kaal en strak ben is ook daar geen vuiltje aan de lucht.
Het jammere is wel dat de exotische plant op mn dakterras het niet doet. Dit is denk ik het gevolg van geen water geven.
Ook las ik in een folder dat de Laven nu gratis af te halen zijn bij de Blokker. Helaas staat mn fiets op slot en is het te ver lopen.
Verder ben ik erg blij en gelukkig
Soort van verliefd op het leven of zo, maar dan anders.
En ik heb een mail gekregen![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:09 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie allebei in de overgang of zo?
Geen touw aan vast te knopen...
Donderdag is mijn lievelingsdagquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Kleinzusje hoe oud ben je eigenlijk?
Volgens mij zijn ze gewoon een beetje donderdag-labiel!
Maar....quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Donderdag is mijn lievelingsdag.
Wat voel je dan zoal als je je een beetje zo voelt?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:22 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Absoluut niet hoor, ik voel me een beetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |