Dus nu wordt het door mij geopende topic een kwaliteitstopique??quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
FIPEAUX!!!![]()
Oeh, ik moest snel zijn...
Net peuken gehaald![]()
Zonder IaN fipeaux kan zo'n SC niets worden...
Zie het als een soort van blessing.
![]()
Zonder handjes??quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
teeveepee
* probeert ballon op te blazen
sletquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
teeveepee
* probeert ballon op te blazen
Waar is Demins?? Gevlucht naar een buitenland zonder internet??quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:08 schreef kleinzusje het volgende:
Trouwens
Ik wil even een ode aan Demins brengen voor 24.00 uur
Ook al is hij er niet![]()
Lijkt me welquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus nu wordt het door mij geopende topic een kwaliteitstopique??![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar is Demins?? Gevlucht naar een buitenland zonder internet??![]()
quote:
Dat maakt hier niet uit hoor... een paar jaar geleden kreeg ik van T-mobile zo'n verschrikkelijke paarse opblaasbare "hoera" en toen ik beneden kwam op m'n verjaardag zat die gewoon op het raamquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
en gelukt!![]()
had ik echt hendig sjieke slingers met 6 erop, staat het maar op één kant.![]()
die moeten dus langs de muur ofzo, anders zit je tegen zo een witte achterkant aan te kijken...![]()
yup!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
Hoe lang geleden al?? 6 jaar??
Je moet ook gewoon midden in de nacht bevallen... dan hebben ze niets anders om hun aandacht aan te bestedenquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
yup!
ik zie de voorpagina van de spits nog zo voor me...na 15 dagen "over datum" te zijn zette de bevalling ineens heel vlot door.. de mister mistte dit feit volkomen en las rustig de krant...
![]()
Je komt wel mooi op tijd om naar bed gestuurd te worden kutnewbiepubertjequote:Op woensdag 11 juli 2007 23:32 schreef Ravii het volgende:
Ben ik gemist?
*Kijkt eens naar de foto wand*quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:18 schreef Leandra het volgende:
Je moet ook gewoon midden in de nacht bevallen... dan hebben ze niets anders om hun aandacht aan te besteden![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je komt wel mooi op tijd om naar bed gestuurd te worden kutnewbiepubertje![]()
Tijd om jou ouders te bellenquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:39 schreef Ravii het volgende:
![]()
Die puber van jouw mag dan misschien braaf luisteren maar mij krijg je echt niet het bed in voor 3 uur![]()
Die puber van mij is dan ook morgenochtend om 8 uur alweer onderweg naar z'n baantjequote:Op woensdag 11 juli 2007 23:39 schreef Ravii het volgende:
[..]
![]()
Die puber van jou mag dan misschien braaf luisteren maar mij krijg je echt niet het bed in voor 3 uur![]()
Ik neem aan dat dat tegen die kutnewbiepuber was?!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Trusten.
quote:
Die heeft er zin inquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die puber van mij is dan ook morgenochtend om 8 uur alweer onderweg naar z'n baantje
Is KNP niet wat ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat tegen die kutnewbiepuber was?!
Die vermaakt zich daar idd altijd uitstekendquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:46 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ze slapen al!
ik word boos als je ze wakker belt!
[..]
Die heeft er zin in![]()
!
Mwah... voor wat later is die wel aardig, maar ik denk dat ik het nu nog even voluit blijf schrijven....quote:
Ha vandaar dat je hier zit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:46 schreef Ravii het volgende:
Ze slapen al!
ik word boos als je ze wakker belt!
okquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... voor wat later is die wel aardig, maar ik denk dat ik het nu nog even voluit blijf schrijven....
De mijne ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
Mijn ouders slapen ook al
Nop!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ha vandaar dat je hier zit.
Je zit zeker in het donker in je pyjama achter je pc?
Eten na middernacht is slechtquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:50 schreef Ravii het volgende:
Nop!
Licht aan, muziek aan, en zometeen ff beneden wat eten![]()
Oeh.. moeten ze in New York dan niet gewaarschuwd worden dat het bijna midderdacht is?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eten na middernacht is slecht![]()
Hebbie ook chips?
Lastige... zowel de open als gesloten topics zijn dan maximaal een week oud.... als je de datum opschuift naar meer of minder dagen dan blijft diezelfde verhouding ontstaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:56 schreef Veulen het volgende:
Even een technisch vraagje:
Weet iemand hoe je het aantal gesloten topic's in de index kan verminderen? Ik heb er nu van 1 week topic's er in staan. 3/4 daarvan is gesloten.
Dat is america, daar gaan ze toch al dood aan vet etenquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
Oeh.. moeten ze in New York dan niet gewaarschuwd worden dat het bijna midderdacht is?![]()
Geen truukjes daarvoor dus?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:59 schreef Leandra het volgende:
Lastige... zowel de open als gesloten topics zijn dan maximaal een week oud.... als je de datum opschuift naar meer of minder dagen dan blijft diezelfde verhouding ontstaan.
Het komt gewoon omdat de COSsen zo gruwelijk hard gaan![]()
Maakt niet uit,quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eten na middernacht is slecht![]()
Hebbie ook chips?
Ik deed op KNP zoeken bij googlequote:
Dag en doeiquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:09 schreef Leandra het volgende:
En ik ben er vandoor..... laters en truste voor strax![]()
![]()
Truste lieverdquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:09 schreef Leandra het volgende:
En ik ben er vandoor..... laters en truste voor strax![]()
![]()
die Tinypic tip ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:10 schreef Soury het volgende:
[afbeelding]
Whahahaha doet het bedankt KZ![]()
![]()
Mag ik ook komen ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben lekker vrij morgen ik heb een venijnige migraine gefakete:) Ik moet morgen 2 uur rijden en een pak kopen voor een bruiloft van een leuke jongen met het manisch depressieve meisje.
Voorts ben ik bezig met de planning van mijn verjaardag en dat is een heel gedoe want er is flinke haat en nijd onder mijn vriendengroepje lol
Ja maar volgens mij had ik die van de week al geprobeerdquote:
Ja hoor:) We gaan eerst gourmetten en dan stappen. Ik wilde eerst gaan paintballen, maar ik ken mezelf dan komt er ruzie want ik schiet gerust iemand op 1 meter afstand neer.quote:
Dat zal je de rest van je leven blijven achtervolgenquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Kan ik mijn topicgeschiedenis verwijderen?
Ik heb achteraf spijt in mijn posting in het "Post hier als je graag een golden shower wil" topic. Ik dacht dat het op een 17 karaats gouden douche ging.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Kan ik mijn topicgeschiedenis verwijderen?
Ik heb achteraf spijt in mijn posting in het "Post hier als je graag een golden shower wil" topic. Ik dacht dat het op een 17 karaats gouden douche ging.
Jij bent niet eens lid van gay.nl:)quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zal je de rest van je leven blijven achtervolgen![]()
*gaat het snel copy/pasten of Gay.nl
Ik kan vast zo een accountje aanmakenquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jij bent niet eens lid van gay.nl:)
Ik heb zin om van alles te vertellen vanavond, maar dan leuke lieve niet ranzige verhalen.
Leukquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja hoor:) We gaan eerst gourmetten en dan stappen. Ik wilde eerst gaan paintballen, maar ik ken mezelf dan komt er ruzie want ik schiet gerust iemand op 1 meter afstand neer.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij had ik die van de week al geprobeerd, maar het werkt prima
![]()
Ik vier het in rotterdam! Je kan blijven slapen, hou je van een sandwhich of doe je liever solo?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Leuk
Maar vier je het in Leiden ?
Dan moet ik wel blijven slapen ok ?
Ianquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:39 schreef Ian_Nick het volgende:
LP Zeit?
Beter dat ik die fucking vorpal bunny niet te pakken kreeg!
Ben ik ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ian![]()
Ik was al bang dat je naar bed was![]()
WTF!quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Mootie zit je jezelf af te trekken?
Huh mootie was toch een mannelijke homo?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mootie is een vrouwelijke kikker, schat![]()
Dat trekt een beetje "kut" af...
[afbeelding]
Neuh, Mootie is een vrouwelijk hetero.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Huh mootie was toch een mannelijke homo?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Het was echt zo'n culturele homo, museumpje hier, artfilm daar..met allemaal van die artsy fartsy vrienden.
"Heb je La Male Educacion gezien? Geweldig hoe de paradox in die....." ZzZzzZzzZzzZ
staat op der FoBoquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neuh, Mootie is een vrouwelijk hetero.![]()
Voor zover ik weet![]()
Ondertitel bedoel je?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:49 schreef Sev het volgende:
Vorige week een avatar, nu wil ik tekst er boven. Wie wijst me de weg?
Veulen is volgens mij ook een homo hoor...quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh wat erg. Zo dacht ik ook al dat Blomst en Veulen homo's waren.
Huhquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben ik ook![]()
Maar zoals ik al zei gooide een fucking konijn roet in het eten![]()
Ian vroeg naar bed = Ian gaat ps2 final fantasy spelenquote:
Bi eerlijk gezegdquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Veulen is volgens mij ook een homo hoor...![]()
Maar dan in vrouwelijke vorm.
quote:
Dat heb je met konijnen. Je kan ze beter nadoen dan dat je ze moet hebbenquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ian vroeg naar bed = Ian gaat ps2 final fantasy spelen![]()
Ik moet een of ander gigantisch konijn deaudt maken maar hij tieft 'm steeds![]()
Door de stress had ik een peuk nodig en ging ik even kijken hoe het in de SC was.![]()
Ik geloof dat ik Berserk moet castenquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat heb je met konijnen. Je kan ze beter nadoen dan dat je ze moet hebben![]()
goed hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:50 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb laatst mn fiets op slot gezet
*ramt Ravii heel hard voor zijn bek.quote:
En toen!?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:50 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb laatst mn fiets op slot gezet
Eerlijk hoor, niet zo boos aubquote:
Yepquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ondertitel bedoel je?
Waar ik Wodka Cumshot heb staan?
O hijquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*ramt Ravii heel hard voor zijn bek.
Weg met die huilie-huilie-ik-wil-deaudt-maar-ook-weer-niet-echt-muziek uit deze kekke SC![]()
Ik had het over LoveProfusion, de tofste, meest valse relnicht van dit hele subforum![]()
Eitjequote:
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eitje![]()
Klik op WIJZIG PROFIEL
Daar zie je ONDERTITEL staan met bij jou een leeg vak.
Vul daar iets keks in.
Voer onderaan diezelfde pagina je wachtwoord in en druk op WIJZIGEN
![]()
Heb je het weer eens voor elkaar?quote:
Wat ik zei: Eerlijk en dat het me verbaasd dat je het zo op het forum gekletterd.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh god..vriendje belt, vanuit de skihut of all places en dat hij me dalijk terubelt want hij heeft me toch wat meegemaakt..hmm
Zonder dat ik het verdoerie wildequote:
Ik zie allemaal newbiesquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eendt, hou jij ze in het gareel?
Ik ga dat konijn slachten![]()
Jemig, een heel verhaalquote:
En nu staat ie al 4 maanden op slot?quote:
Godzijdank!quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig, een heel verhaal
Toen bleef mn sleuteltje even in het slotje vast zitten
Ik in paniek
Hevige paniek
Dacht aan autos, pijpen, uitgaan
Maar kon geen kant op
Dus
Even mn buurman gevraagt te helpen
Die was net zn vrouw aan het slaan, dus dat kwam niet gelegen
Toen maar even naar de buurvrouw gegaan
gelukkig kwam die net de krant halen en had een spuitbus
dus alles is goed gekomen
Okee, ik intrepeteerde het even anders.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:09 schreef Soury het volgende:
Wat ik zei: Eerlijk en dat het me verbaasd dat je het zo op het forum gekletterd.![]()
Nou een eerlijk antdwoord terug
ik weet het eerder dan je familliequote:Op donderdag 12 juli 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee, ik intrepeteerde het even anders.
Het heeft geen zin om er niet eerlijk over te zijn. De halve wereld weet het (behalve dan misschien me familie). EN ik heb er ook nooit echt een geheim van gemaakt. Vandaar dat Ian het bv ook wist.
Nou ja lekker belangrijk maar ineens zo'n post dan denk ik van tjaquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om er niet eerlijk over te zijn. De halve wereld weet het (behalve dan misschien me familie). EN ik heb er ook nooit echt een geheim van gemaakt. Vandaar dat Ian het bv ook wist.
Volgens mij heeft ze een oogje op je, alleen is zij niet zo eerlijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ben je echt nog maar 15quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:15 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik weet het eerder dan je famillie!
ik voel me gevleid![]()
![]()
Ik doe toch er toch ook niet moeilijk over dat ik pedo benquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja lekker belangrijk maar ineens zo'n post dan denk ik van tja![]()
Ik val onder die andere helft van de wereldquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze een oogje op je, alleen is zij niet zo eerlijk![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik doe toch er toch ook niet moeilijk over dat ik pedo ben![]()
Zou je wel moeten doenquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik doe toch er toch ook niet moeilijk over dat ik pedo ben![]()
Je bent zo wijsquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:18 schreef Ravii het volgende:
[..]
Zou je wel moeten doen
Beertje van me
[afbeelding]
Je zit op het andere halfrondquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik val onder die andere helft van de wereld![]()
LP Noemde mij in het lijstje van homo's Ian noemde me een vrouwelijke homo... Ik zetten het enkelt even recht.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:16 schreef Soury het volgende:
Nou ja lekker belangrijk maar ineens zo'n post dan denk ik van tja![]()
Ben jij echt 15?quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:18 schreef Ravii het volgende:
[..]
Zou je wel moeten doen
Beertje van me
[afbeelding]
Ik praat gewoon meestal niet met me familiequote:Op donderdag 12 juli 2007 01:15 schreef Ravii het volgende:
ik weet het eerder dan je famillie!
ik voel me gevleid![]()
![]()
Ja de onwetende zijde, en morgen om deze tijd nietquote:
Jaquote:
* Ravii voelt zich niet meer gevleid!quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:[..]
Ik praat gewoon meestal niet met me familie![]()
Kan je niet gewoon weer iemand gaan schofferenquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de onwetende zijde, en morgen om deze tijd niet![]()
Dat klopt niet helemaal maar over 12 uur wel ofzo ach weet ik veel
Dat was nog mildquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:24 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ja
Ik doe me ouder voor zodat ik geen slachttoffer word!
[..]
* Ravii voelt zich niet meer gevleid!
Ik wacht op mijn vriendinquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon weer iemand gaan schofferen![]()
Er zijn wel eens regelbevestigende uitzonderingen natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar binnenkort komt er dus pussy on pussy actie?
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er zijn wel eens regelbevestigende uitzonderingen natuurlijk
Ik heb eelt op mijn ziel gekregen sinds ik hier post.quote:
Jazeker mar niet op die manierquote:
pics dusquote:
Ik typ gewoon met me vingersquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb eelt op mijn ziel gekregen sinds ik hier post.![]()
Is er een mogenlijkheid voor een regelbevestigend uitzonderlijk trio?quote:
Lijkt me een vreemde combiequote:Op donderdag 12 juli 2007 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is er een mogenlijkheid voor een regelbevestigend uitzonderlijk trio?![]()
2 vrouwen + 1 eend.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is er een mogenlijkheid voor een regelbevestigend uitzonderlijk trio?![]()
Die newbies worden met de dag brutalerquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:34 schreef Ravii het volgende:
[..]
2 vrouwen + 1 eend.
Eerst..![]()
Erna ..![]()
Daarna![]()
En nu!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die newbies worden met de dag brutaler
Daar mag je heul niet over mee praten: dat is een 16+ onderwerpquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:34 schreef Ravii het volgende:
2 vrouwen + 1 eend.
Eerst..![]()
Erna ..![]()
Daarna![]()
En nu!
Moet snel een kinderslot opquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die newbies worden met de dag brutaler
ik liet alleen maar hoe ik reageerdequote:Op donderdag 12 juli 2007 01:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar mag je heul niet over mee praten: dat is een 16+ onderwerp![]()
Dat zei LPquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:40 schreef mootie het volgende:
Ik ga even een uurtje weg....... en spontaan ben ik een homoseksuele kerel?![]()
Stoute eendquote:
Of we zetten een ballenbak in de OP ofzoquote:
Hooii mootsquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:40 schreef mootie het volgende:
Ik ga even een uurtje weg....... en spontaan ben ik een homoseksuele kerel?![]()
Maak niet uit wat je bent....quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:40 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat het komt door dat jurkje, dat brengt de vrouwelijke vormen niet genoeg naar vorenquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:40 schreef mootie het volgende:
Ik had net een lekker nestje in de kast gebouwd...... lekkere handdoeken met wasverzachter enzo...quote:
daar ben ik minstens al 6 jaar niet meer ingeweestquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of we zetten een ballenbak in de OP ofzo
Ja maar dat geeft nietquote:
Goeie postquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt door dat jurkje, dat brengt de vrouwelijke vormen niet genoeg naar voren![]()
Gaat slapen puberquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:46 schreef Ravii het volgende:
daar ben ik minstens al 6 jaar niet meer ingeweest
Btw, me hoofd word licht, het typen gaat moeilijk, en me ogen zijn zwaar.
maar ik wil niet slapen!
Ik moet meer teruglezen denk ikquote:
Zijn er wel meer van, vanwaar je interesse in ian?quote:
quote:
Hij is kekquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn er wel meer van, vanwaar je interesse in ian?
Ravii ook aquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn er wel meer van, vanwaar je interesse in ian?
Jij ook straksquote:
Op dierenmishandeling staat geen doodstrafquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:53 schreef Veulen het volgende:
Iemand noemt eend een newby... Volgens mij word dat de doodstraf.
Oeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Veulert lees je ditquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:54 schreef Ravii het volgende:
[..]
Jij ook straks!
[..]
Op dierenmishandeling staat geen doodstraf!
Klopt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:54 schreef Ravii het volgende:
Jij ook straks!
[..]
Ik ga hem vernietigenquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:53 schreef Veulen het volgende:
Iemand noemt eend een newby... Volgens mij word dat de doodstraf.
Op mensen mishandelen ook nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:54 schreef Ravii het volgende:
Goedzo, ik heb de chips al tevoorschijn gehaald...quote:
Ik laat me niet opstoken... feest gaat niet doorquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Goedzo, ik heb de chips al tevoorschijn gehaald...![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:07 schreef PC eend het volgende:
Ik laat me niet opstoken... feest gaat niet door
Ligt dat aan mij, of is iedereen naar bed?quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je bent saai aan het worden eendje.
Dat ligt aan jou ja dat iedereen naar bed isquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:22 schreef PC eend het volgende:
Ligt dat aan mij, of is iedereen naar bed?
OMFG wat haal ik nu weer aanquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:24 schreef kleinzusje het volgende:
Eend
Dus misschien ligt het wel aan jouquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou ja dat iedereen naar bed is![]()
Dagenlang zitten ze vol speet te baggeren, en dan zit ik hier is lang... Gaan ze allemaal vroeg naar bed![]()
Maar je wou gewoon even mijn naam zeggen?quote:
Mijn aanwezigheid hier alleen al is onvoldoende begrijp ikquote:
Ik wil steeds je naam noemenquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar je wou gewoon even mijn naam zeggen?![]()
Of had je misschien weer zo een leuk plaatje voor me?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:41 schreef PC eend het volgende:
Mijn aanwezigheid hier alleen al is onvoldoende begrijp ik![]()
Ik wil jouquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik wil steeds je naam noemen
maar houd me in![]()
Plaatjes vind ik zo vreselijk
Maar als je wilt, plaats ik iets liefs voor je
Geef maar aan wat je wilt en ik schenk het je
quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als ik een koe kan brandmerken kan ik ook wel een klein jochie merken hoor.
En varkens castreren is niet moeilijk dus kleine jongetjes vast ook niet.
Maar schatquote:
quote:
Het stond er toch duidelijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar schat
Ik ben de zus die je nooit gewild hebt/ had/ wil
Ik heb me al tijden voor je voeten geworpen
maar werd steeds genegeerd
Wat rest mij ?
Hoe wil je me ?quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik wil steeds je naam noemen
maar houd me in![]()
Plaatjes vind ik zo vreselijk
Maar als je wilt, plaats ik iets liefs voor je
Geef maar aan wat je wilt en ik schenk het je
Ok, sorry................quote:
Truste en geniet ze ...quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:19 schreef kleinzusje het volgende:
Truste lieve Fokkertjes
Ik ga pitten
ff een banaantje er in proppen
en dan![]()
Vakantie![]()
![]()
Ik wist niet dat je van fruit hieldquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ok, sorry................![]()
[afbeelding]
ik
Hoop dat je van af nu mn vriendje wilt zijn![]()
oopsquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je van fruit hield![]()
![]()
Yes pleasequote:Op donderdag 12 juli 2007 03:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben een homoseksuele man![]()
Knuffelen?![]()
Dat kan de beste overkomenquote:
Er stond eerst een COS post waar nu "oops" staatquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat kan de beste overkomen![]()
Mootie flirt met je: dat is wel belangrijk om even op te letten![]()
Ik snap er nog steeds geen fuck vanquote:
Ahaaquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er stond eerst een COS post waar nu "oops" staat![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds geen fuck van
quote:
quote:
Ze hebben niet genoeg aan onsquote:
Ja zonder Cindy word het niks hequote:Op donderdag 12 juli 2007 03:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga me bed maar weer in geloof ik...![]()
Ik wel...quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze hebben niet genoeg aan ons![]()
Waar is Thera?
quote:
Ga dakpannenschilderen topicquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja zonder Cindy word het niks he![]()
Ik kreeg wat woorden met haar in de COS en opeens is ze weg
Misschien is ze dat topic wat ik aangaf aan het lezen![]()
![]()
Ik ga niet teruglezen, ik vlucht voordat ze klaar is met haar research en ons hier komt stalkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja zonder Cindy word het niks he![]()
Ik kreeg wat woorden met haar in de COS en opeens is ze weg
Misschien is ze dat topic wat ik aangaf aan het lezen![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik wel vaker.... dat ik de verkeerde naam noem![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga niet teruglezen, ik vlucht voordat ze klaar is met haar research en ons hier komt stalken![]()
Je zoekt het op hequote:Op donderdag 12 juli 2007 03:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik wel vaker.... dat ik de verkeerde naam noem![]()
Angsthaasquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga niet teruglezen, ik vlucht voordat ze klaar is met haar research en ons hier komt stalken![]()
Doodknuppelenquote:
Ik ben niet bang voor Cindy.... maar wel voor jouquote:
Ik mag geen beesten dood meppen van me mamaquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:49 schreef Soury het volgende:
Doodknuppelen
We sturen Cindy wel door naar Duitslandquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Duh![]()
Jij niet dan!?
You should be...![]()
*tieft 'm
Getver denk krijg je op de kast maar je bent ook mild vanavondquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik mag geen beesten dood meppen van me mama![]()
Hoe heb je het met die pauw gedaan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik mag geen beesten dood meppen van me mama![]()
Met of zonder sigaretten?quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:50 schreef PC eend het volgende:
We sturen Cindy wel door naar Duitsland![]()
Die richting gaat ze al op... We pm_en wel ff het adres van Ianquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
We sturen Cindy wel door naar Duitsland![]()
Ik ben sufquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:51 schreef Soury het volgende:
Getver denk krijg je op de kast maar je bent ook mild vanavond![]()
Het ergste is om ze na de sex NIET te gevenquote:
Die heb ik niet gemept.quote:
Beetje zwakke martelwerktuigen hoor. Geef d'r is wat meer en beters meequote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:55 schreef Soury het volgende:
Het ergste is om ze na de sex NIET te geven![]()
Ik onderbreek je ff anders waren het er 5...quote:
Jij bent pure evilquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ergste is om ze na de sex NIET te geven![]()
Trustequote:Op donderdag 12 juli 2007 04:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik onderbreek je ff anders waren het er 5...
Truste ik stort in![]()
![]()
Truste Souryquote:Op donderdag 12 juli 2007 04:00 schreef Soury het volgende:
Ik onderbreek je ff anders waren het er 5...
Truste ik stort in![]()
![]()
Lekker zinvolquote:Op donderdag 12 juli 2007 04:01 schreef Sebasser het volgende:
tvp
Dat we dat nog mogen meemakenquote:
Oh, maar om toch wil ik het topic blijven volgen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lekker zinvol![]()
Hij is bijna vol man.
Okee, dat kan ik snappen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:02 schreef Sebasser het volgende:
Oh, maar om toch wil ik het topic blijven volgen.
neuh.quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee, dat kan ik snappen.
Wij zijn zo leuk![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die heb ik niet gemept.
Maar wel gedraait
Die ging volgens mij net naar bed. Hoewel ie dat ook al sinds 1 uur roeptquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Beetje zwakke martelwerktuigen hoor. Geef d'r is wat meer en beters mee![]()
ik roep het al vanaf half 9.quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die ging volgens mij net naar bed. Hoewel ie dat ook al sinds 1 uur roept![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |