Oeh.. moeten ze in New York dan niet gewaarschuwd worden dat het bijna midderdacht is?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eten na middernacht is slecht![]()
Hebbie ook chips?
Lastige... zowel de open als gesloten topics zijn dan maximaal een week oud.... als je de datum opschuift naar meer of minder dagen dan blijft diezelfde verhouding ontstaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:56 schreef Veulen het volgende:
Even een technisch vraagje:
Weet iemand hoe je het aantal gesloten topic's in de index kan verminderen? Ik heb er nu van 1 week topic's er in staan. 3/4 daarvan is gesloten.
Dat is america, daar gaan ze toch al dood aan vet etenquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
Oeh.. moeten ze in New York dan niet gewaarschuwd worden dat het bijna midderdacht is?![]()
Geen truukjes daarvoor dus?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:59 schreef Leandra het volgende:
Lastige... zowel de open als gesloten topics zijn dan maximaal een week oud.... als je de datum opschuift naar meer of minder dagen dan blijft diezelfde verhouding ontstaan.
Het komt gewoon omdat de COSsen zo gruwelijk hard gaan![]()
Maakt niet uit,quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eten na middernacht is slecht![]()
Hebbie ook chips?
Ik deed op KNP zoeken bij googlequote:
Dag en doeiquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:09 schreef Leandra het volgende:
En ik ben er vandoor..... laters en truste voor strax![]()
![]()
Truste lieverdquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:09 schreef Leandra het volgende:
En ik ben er vandoor..... laters en truste voor strax![]()
![]()
die Tinypic tip ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:10 schreef Soury het volgende:
[afbeelding]
Whahahaha doet het bedankt KZ![]()
![]()
Mag ik ook komen ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben lekker vrij morgen ik heb een venijnige migraine gefakete:) Ik moet morgen 2 uur rijden en een pak kopen voor een bruiloft van een leuke jongen met het manisch depressieve meisje.
Voorts ben ik bezig met de planning van mijn verjaardag en dat is een heel gedoe want er is flinke haat en nijd onder mijn vriendengroepje lol
Ja maar volgens mij had ik die van de week al geprobeerdquote:
Ja hoor:) We gaan eerst gourmetten en dan stappen. Ik wilde eerst gaan paintballen, maar ik ken mezelf dan komt er ruzie want ik schiet gerust iemand op 1 meter afstand neer.quote:
Dat zal je de rest van je leven blijven achtervolgenquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Kan ik mijn topicgeschiedenis verwijderen?
Ik heb achteraf spijt in mijn posting in het "Post hier als je graag een golden shower wil" topic. Ik dacht dat het op een 17 karaats gouden douche ging.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Kan ik mijn topicgeschiedenis verwijderen?
Ik heb achteraf spijt in mijn posting in het "Post hier als je graag een golden shower wil" topic. Ik dacht dat het op een 17 karaats gouden douche ging.
Jij bent niet eens lid van gay.nl:)quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zal je de rest van je leven blijven achtervolgen![]()
*gaat het snel copy/pasten of Gay.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |