Tijd om jou ouders te bellenquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:39 schreef Ravii het volgende:
![]()
Die puber van jouw mag dan misschien braaf luisteren maar mij krijg je echt niet het bed in voor 3 uur![]()
Die puber van mij is dan ook morgenochtend om 8 uur alweer onderweg naar z'n baantjequote:Op woensdag 11 juli 2007 23:39 schreef Ravii het volgende:
[..]
![]()
Die puber van jou mag dan misschien braaf luisteren maar mij krijg je echt niet het bed in voor 3 uur![]()
Ik neem aan dat dat tegen die kutnewbiepuber was?!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Trusten.
quote:
Die heeft er zin inquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die puber van mij is dan ook morgenochtend om 8 uur alweer onderweg naar z'n baantje
Is KNP niet wat ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat tegen die kutnewbiepuber was?!
Die vermaakt zich daar idd altijd uitstekendquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:46 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ze slapen al!
ik word boos als je ze wakker belt!
[..]
Die heeft er zin in![]()
!
Mwah... voor wat later is die wel aardig, maar ik denk dat ik het nu nog even voluit blijf schrijven....quote:
Ha vandaar dat je hier zit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:46 schreef Ravii het volgende:
Ze slapen al!
ik word boos als je ze wakker belt!
okquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... voor wat later is die wel aardig, maar ik denk dat ik het nu nog even voluit blijf schrijven....
De mijne ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
Mijn ouders slapen ook al
Nop!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ha vandaar dat je hier zit.
Je zit zeker in het donker in je pyjama achter je pc?
Eten na middernacht is slechtquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:50 schreef Ravii het volgende:
Nop!
Licht aan, muziek aan, en zometeen ff beneden wat eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |