Heb je het weer eens voor elkaar?quote:
Wat ik zei: Eerlijk en dat het me verbaasd dat je het zo op het forum gekletterd.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh god..vriendje belt, vanuit de skihut of all places en dat hij me dalijk terubelt want hij heeft me toch wat meegemaakt..hmm
Zonder dat ik het verdoerie wildequote:
Ik zie allemaal newbiesquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eendt, hou jij ze in het gareel?
Ik ga dat konijn slachten![]()
Jemig, een heel verhaalquote:
En nu staat ie al 4 maanden op slot?quote:
Godzijdank!quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig, een heel verhaal
Toen bleef mn sleuteltje even in het slotje vast zitten
Ik in paniek
Hevige paniek
Dacht aan autos, pijpen, uitgaan
Maar kon geen kant op
Dus
Even mn buurman gevraagt te helpen
Die was net zn vrouw aan het slaan, dus dat kwam niet gelegen
Toen maar even naar de buurvrouw gegaan
gelukkig kwam die net de krant halen en had een spuitbus
dus alles is goed gekomen
Okee, ik intrepeteerde het even anders.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:09 schreef Soury het volgende:
Wat ik zei: Eerlijk en dat het me verbaasd dat je het zo op het forum gekletterd.![]()
Nou een eerlijk antdwoord terug
ik weet het eerder dan je familliequote:Op donderdag 12 juli 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee, ik intrepeteerde het even anders.
Het heeft geen zin om er niet eerlijk over te zijn. De halve wereld weet het (behalve dan misschien me familie). EN ik heb er ook nooit echt een geheim van gemaakt. Vandaar dat Ian het bv ook wist.
Nou ja lekker belangrijk maar ineens zo'n post dan denk ik van tjaquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om er niet eerlijk over te zijn. De halve wereld weet het (behalve dan misschien me familie). EN ik heb er ook nooit echt een geheim van gemaakt. Vandaar dat Ian het bv ook wist.
Volgens mij heeft ze een oogje op je, alleen is zij niet zo eerlijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ben je echt nog maar 15quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:15 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik weet het eerder dan je famillie!
ik voel me gevleid![]()
![]()
Ik doe toch er toch ook niet moeilijk over dat ik pedo benquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja lekker belangrijk maar ineens zo'n post dan denk ik van tja![]()
Ik val onder die andere helft van de wereldquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze een oogje op je, alleen is zij niet zo eerlijk![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik doe toch er toch ook niet moeilijk over dat ik pedo ben![]()
Zou je wel moeten doenquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik doe toch er toch ook niet moeilijk over dat ik pedo ben![]()
Je bent zo wijsquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:18 schreef Ravii het volgende:
[..]
Zou je wel moeten doen
Beertje van me
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |