Jullie zullen hierna wel denken dat ik gestoord ben, dat is alleen maar goed.
In de disco zat een jongen me telkens aan te kijken en me te volgen. Op een gegeven moment was ik zo high van de coke dat ik door de tent heen zwalkte en hem aantrof met iemand die verdacht veel leek op een ijsbeer met ontploft haar. Ik was "not amused"
Ik kwam hem later tegen bij de toiletten en een traan liep over mijn wang en ik zei "Hoe kun je nu met hem zoenen als je MIJ kan krijgen" totaal ontredderd stortte ik me a la Nadia uit op zijn welgevormde schouders. Ik zag hem kijken van "Mijn god dit kind is gestoord" maar hij vond me wel leuk en ik had zijn aandacht LOL. Afijn telefoonnummers uitgewisseld en de weken daarna had ik altijd het nieuws als eerste te pakken want hij werkte bij het ANP. Erg aantrekkelijke jongen mits hij de inhammen in zijn haar goed wegkamde.. We klikten totaal niet qua karakters. Het was echt zo'n culturele homo, museumpje hier, artfilm daar..met allemaal van die artsy fartsy vrienden.
"Heb je La Male Educacion gezien? Geweldig hoe de paradox in die....." ZzZzzZzzZzzZ
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!