In bedliggen, er is nog geen neukverbodquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goeie vraag idd, ik dacht dat ze altijd om 2:30 moesten gaan slapen![]()
Lekker snel wijffiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:32 schreef Disana het volgende:
v
Sterkte dan vandaag. Waar doen we het allemaal voor maar het was gezelligquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik ook, sta op instorten, over 2 1/2 uur gaat de wekker![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Die loopt morgen NIET met zijn handen in zijn zakken![]()
Sleep wellquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Sterkte dan vandaag. Waar doen we het allemaal voor maar het was gezellig![]()
Bedankt! Lekker slapenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:35 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:36 schreef Lobasca het volgende:
Dit is toch te triest voor woorden. Was dit het geheim van Nix......
IK TREK HET NIET MEERquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Truste Buurquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
IK TREK HET NIET MEER![]()
welterusten lieve fokkerts![]()
Weltrustequote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
IK TREK HET NIET MEER![]()
welterusten lieve fokkerts![]()
Je bent een keiquote:
Hij staat er niet op, kan nooit meer over straat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben meteen weer wakker. Niet te geloven dat ze nog steeds bezig zijn.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen met een zak over zijn hoofdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij staat er niet op, kan nooit meer over straat.
dit is echt weird....het is echt een kindquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het ook maar enigszins zoals de vorige keren gaat, wisselt ze af... eindeloos.
En wij maar denken dat ze niet aan geheime opdrachten doen in DGKquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Je beschrijft dat goed. Dennis is trouwens bijna comateus:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:44 schreef riri het volgende:
[..]
dit is echt weird....het is echt een kind
schatje....neeeee....schatje heb je pijn.....schatje we gaan slapen....schatje het is ons team....zucht....draait zic om en wil gaan slapen en laat hem liggen....opnieuw....weer niks...we moeten echt gaan slapen....echt een meisje wat er niks van bakt....en hij die sowieso zo gefrustreerd is in bed en niks kan maken.....hele rare personen
Jaap,Jaap...waar heb je je mee ingelaten....het was al gek vroeger bij je thuis maar dit is helemaal weird
tja,je hebt er zelf voor gekozen maar dit gaat heel raar aflopen
Geen contactpunten voor dennix deze maandquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:45 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
En wij maar denken dat ze niet aan geheime opdrachten doen in DGK![]()
Loser en Prutser....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:47 schreef riri het volgende:
Dennis staat volkomen voor aap
Snelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:48 schreef Disana het volgende:
Free at last! Ze geven het op!
Ik peer hem voor ze opnieuw beginnen!!!
Gek, bij het lezen van 'contactpunten' krijg ik ook opeens een ander idee nuquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen contactpunten voor dennix deze maand![]()
Of hij houd er een hoop overquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gek, bij het lezen van 'contactpunten' krijg ik ook opeens een ander idee nu![]()
Je doet mee begrijp ik?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:59 schreef riri het volgende:
De openingspost van deze COS is helemaal super lees ik net....Deze COS verdient een prijs,nu al
![]()
Volgens mij maken ze er een sport van, volgende die erin komt doet er 5 uur over zonder succesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:00 schreef yvonne het volgende:
Ow boy, hij is erger dan Bwian, dacht dat die al erg was.
http://www.guinnessworldr(...)ithout%20ejeculationquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:13 schreef yvonne het volgende:
Ze zijn aan het oefenen voor de Olympische Spelen, dat is het!
Ze is ws gewend aan een korte nachtrust.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:07 schreef avonne het volgende:
Nadia is als eerste op en klaar wakker.
Heeft ze uberhaupt wel geslapen?
Nee, nee, nee!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:55 schreef avonne het volgende:
Dus neem vandaag de kans om het huishouden eens te doen
Ik meende dat ze zei dat ze geen meelij met Huub had, maar ik hoorde het maar halfquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:16 schreef beequeen het volgende:
Herma: Ik heb geen meelij met Jaap. Dat Huub hem heeft laten vallen is zijn eigen schuld, dat heeft hij in het begin bij Huub ook gedaan.
Gisteravond/Vannacht en volgens mij heeft hij er nu al spijt van.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik meende dat ze zei dat ze geen meelij met Huub had, maar ik hoorde het maar half
Wanneer heeft Jaap Huub laten vallen dan?
Het was bloedstollende terror zoals Dennis met die bloemen tekeer ging.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:20 schreef blomst het volgende:
De hortensia heeft het niet overleefd zie ik, Dennix die heeft wel lef.
Jammer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:05 schreef DrsH het volgende:
Vandaag laat ik het maar eens achterwege een samenvatting van gisteren te geven want ik wil vandaag in het kort iets anders aan de kaak stellen.
Het is hem ws tegengevallen dat Huub niet in een diep gat viel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:21 schreef DrsH het volgende:
[..]
Gisteravond/Vannacht en volgens mij heeft hij er nu al spijt van.
Oh, ja, Jaap heeft er wel spijt van, maar het gaat om de opmerking van Herma. Volgens mij zei ze dat ze geen meelij had met Huub en dat hij wel terug zou krijgen wat hij in het begin (Jaap pesten) deed.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:21 schreef DrsH het volgende:
[..]
Gisteravond/Vannacht en volgens mij heeft hij er nu al spijt van.
Ja, sexen voor de camera op vrijdag de 13e is vragen om moeilijkheden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:24 schreef Copycat het volgende:
Even bijgelezen. Wat een terror! Wat een passievolle seks! Wat een kneuzen!
Goedemorgen!
Mogguh, de tranen rolden over mijn wangen toen ik de commentaren las. Ik ben toch benieuwd hoe dat zit met nix want dat er niets niet klopt is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:24 schreef Copycat het volgende:
Even bijgelezen. Wat een terror! Wat een passievolle seks! Wat een kneuzen!
Goedemorgen!
Zou dat het zijn geweest?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, sexen voor de camera op vrijdag de 13e is vragen om moeilijkheden.
Morguh![]()
Ik las op VOL dat Dennis tijdens de seks (...) aan Nadia's vagina wilde voelen (kutje voelenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:27 schreef beequeen het volgende:
Mogguh, de tranen rolden over mijn wangen toen ik de commentaren las. Ik ben toch benieuwd hoe dat zit met nix want dat er niets niet klopt is wel duidelijk.
quote:Nadia is Dennis aan het pijpen.
Na een tijdje zegt Nadia ineens "nee" en schoof ver van Dennis af.
Dennis:kutje voelen,kom...
Dat er iets niet klopt is inmiddels duidelijk, zowel bij nix als bij Nada, wat het is....I dunno.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik las op VOL dat Dennis tijdens de seks (...) aan Nadia's vagina wilde voelen (kutje voelen), maar dat Nadia dat niet toestond. Zou ze niet alleen drie navels, maar ook drie clitorissen hebben. Of toch een weggemoffelde penis?
Dit dus:
[..]
Kijk maar uit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:34 schreef DrsH het volgende:
Nee CC, Dennis heeft een Donorvagina met schaamlippen als olifantenoren en en dokter Laban is vergeten zijn penis te verwijderen, vandaar dat het erg veel lijkt op de STER reclame NA na na na na na!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is dat zijn ochtendstijfje?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:13 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Goedemorgen.
Jaap heeft er ook al zin in.
Volgens mij zijn dat de blaadjes van de Huubhortensia.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:35 schreef blomst het volgende:
ik hoor iets over de rozen.
Waar zijn die beland?
Alleen in bed van Nadia en Dennix?
Volgens mij heet dat een Odololletjequote:
Ja, maar de rozen met ketchup, ik hoor van Nadia dat die in hun bed zijn beland.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat de blaadjes van de Huubhortensia.
Kutje voelenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik las op VOL dat Dennis tijdens de seks (...) aan Nadia's vagina wilde voelen (kutje voelen), maar dat Nadia dat niet toestond. Zou ze niet alleen drie navels, maar ook drie clitorissen hebben. Of toch een weggemoffelde penis?
Dit dus:
[..]
quote:
Dan kunnen ze zo'n tongbrekend woord als Paraskevidekatria wél goed schrijven, alleen goed vervoegen wil maar niet lukken.quote:08:21 - Paraskevidekatria fobie
De Miljonairs liggen nog allemaal vredig te slapen. Hen kennende zal het niet zolang vredig blijven in de Villa. Het is vandaag ook nog eens vrijdag de dertiende, dus dat beloofd ook al niet veel goeds… Paraskevidekatriafobie, oftewel angst voor vrijdag de dertiende, zal er waarschijnlijk niet heersen. Of misschien toch wel, bij Lieke en Huub? Gisteren hebben de overige Miljonairs een pact gesloten om die twee uit De Gouden Kooi te krijgen. Vrijdag de dertiende lijkt daar wel een geschikte dag voor. We zullen zien wat deze speciale dag ons teweeg zal brengen!
Was het maar terreur...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:40 schreef DrsH het volgende:
Ik vond overigens de reactie Van Lieke en haar zus op de rozen met ketchup Ijzersterk. Alle terreur van gisteren is volkomen mislukt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het woord 'kutje' zo yikes. Ik weet niet waarom, maar het klinkt zo, zo ... yikes, dusquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:39 schreef yvonne het volgende:
Kutje voelen
Dat heb ik voor het laatst gehoord toen ik een jong lief en braaf yvonneke was
Zeggen volwassen kerels dat ook?!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:34 schreef DrsH het volgende:
Nee CC, Dennis heeft een Donorvagina met schaamlippen als olifantenoren en en dokter Laban is vergeten zijn penis te verwijderen, vandaar dat het erg veel lijkt op de STER reclame NA na na na na na!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:43 schreef riri het volgende:
Een feit.....Nadat Jaap gisteren zich had aangesloten bij de nieuwkomer Dennix en Nadia en de groep heeft aangespoord een blok te vormen tegen Huub en Lieke wist hij nog niets over dat Huub later zou zeggen dat hij Jaap niet zag als echte vriend.
Zoals Jaap zei....was Huub dat wel voor hem.
Als je dat beweert Jaap...wat betekent dan je vriendschap als je die vriend zonder enige inleiding een mes in de rug steekt????????????
Precies Jaap....je kent het woord vast wel.
Ik heb het vermoeden dat je heeeeel veel stemmen van de kijker gaat verliezen......ga maar rustig bonden met Dennix en Nadia,je echte vrienden,Nadia heeft laten blijken wat ze vind van je Jaap,ik hoop dat het je nooit ter ore komt want zo praat een vriend niet over een vriend.
We wensen je heel veel succes met je keuze die vanaf het moment dat je Dennix ging gebruiken gedoemd was tot mislukken.
Jammer jongen maar boontje komt om zijn loon tje zullen we maar zeggen.
Ik zou als ik jou was Cora maar niet zo veroordelen,zelf ben je geen haar beter....
Is allemaal maar een geintje van jaap..dat weet je toch(zoals jaap zou zeggen)..
Jaap heeft vet gedroomd van Nadia de reuzel liep uit zijn ventieltje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:49 schreef blomst het volgende:
We zullen vandaag wel een sterk verhaal van Dennix krijgen te horen over de terror van vannacht.
Jaap weet nu dat Nadia dennis wakker heeft gehouden vannacht, weer een droom van Hem die in duigen valt.
"vrouwen maken je kapot" was zijn eerste constatering naar Dennis."quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:49 schreef blomst het volgende:
Jaap weet nu dat Nadia dennis wakker heeft gehouden vannacht, weer een droom van Hem die in duigen valt.
En zo is dat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:43 schreef riri het volgende:
Jammer jongen maar boontje komt om zijn loontje zullen we maar zeggen.
Ik zou als ik jou was Cora maar niet zo veroordelen,zelf ben je geen haar beter....
Dat was pas terror en knallenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:53 schreef blomst het volgende:
Daar komt Dennis al met het verhaal van de bloemen![]()
nixterrorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:54 schreef avonne het volgende:
Hilarisch....
Dennis vertelt blij hoe hij genoten heeft van de bloemen verscheuren "echt waar, echt waar, echt waar"
Jaap kijkt hem langdurig wezenloos aan
Ik denk zowiezo dat het gespeeld is van Jaap, op één of andere manier als damage control.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:53 schreef blomst het volgende:
Ik snap niet dat jaap geraakt is dat Huub zei dat hij Jaap nooit als vvriend heeft gezien.
Dit wilde hij toch, van Huub en Lieke af, en bonden met Dennix en Nada.
Zet je woorden in een brief, en stuur het op naar jaap.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:53 schreef riri het volgende:
En Jaap nog iets...als je je zo verbouwereerd voelt dat Huub je niet zag als een echte vriend....Hoe kan jij iemand een vriend noemen wanneer je zelf nooooooit iets doet vooooor die vriend?
Ik heb het nooit gezien,niet alleen maar richting Huub maar eigenlijk naar alle mensen....jij sluit zelf elke toenadering af en ziet omgang met mensen alleen maar als iets wat je kan gebruiken om daar zelf je voordeel uit te halen...heb je ze niet nodig laat je ze keihard vallen.
ZZo blijf je altijd alleen omdat je daar zelf voor kiest.
Jaap....vriendschap betekent onbaatzuchtigheid en loyaliteit naar diegene....ben bang dat je helemaal niet weet wat dat inhoud....
De sperma van vannacht die niet een normale gang naar buiten vond is naar binnen geschoten en via zijn hoofd als wax in zijn haren geschotenquote:
Kun je dat voor mij even vertalen in het Frans mijn Engels is niet zo bestquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:59 schreef beequeen het volgende:
Ik hoorde gisteren een uitdrukking die wel van toepassing is in op nix.
A hand full off pussy and a mouth full off ass.![]()
Sorry, mijn Frans is niet zo best.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:00 schreef DrsH het volgende:
[..]
Kun je dat voor mij even vertalen in het Frans mijn Engels is niet zo best
Une main complètement outre de chat et d'une bouche complètement outre d'Ass.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:00 schreef DrsH het volgende:
[..]
Kun je dat voor mij even vertalen in het Frans mijn Engels is niet zo best
Mercie!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Une main complètement outre de chat et d'une bouche complètement outre d'Ass.
Je bent me net voor. Idd opvallend, de conversatie komt niet op gang omdat Huub niks zegt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:04 schreef riri het volgende:
Als Huub niets meer zegt in de groep merk je de saaiheid van deze mensen....
Het is prachtig om te zien hoe diep die BANNDJ groep valt en zich moeten bedienen van groep 8 pesterijen
Er is toch niks uitgekomen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:08 schreef DrsH het volgende:
Alles is Light zegt Natasja, Nadia proeft het niet zo. Zou Dennisje ook Sperma Light hebben???????
En dan beweren dat je Engels slecht is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:11 schreef DrsH het volgende:
Brian wordt nu door Natasja BRA genoemd is dat geen Engels voor BH????
Met Jaap komt er ook bar weinig uit. En wat er uitkomt, gaat vervolgens weer als een nachtkaars uit. Of als het libido van Dennis.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:12 schreef riri het volgende:
Zonder Jaap durven ze niks
En met Jaap wordt het ook niks, dus de continuiteit is gezekert.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:12 schreef riri het volgende:
Zonder Jaap durven ze niks
Dat ziet er verdomd jammie uit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:18 schreef HiDiHo het volgende:
200e aflevering vandaag!
[afbeelding]
[afbeelding]
COS#2000quote:
Ja leuk he alles afkomstig uit " De DIKKE NATASJA"quote:
Wat doen ze nu dat zo schaamteloos is?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:30 schreef riri het volgende:
Schaamteloze mensen...de kijker schaamt zich nog meer dan zijzelf doen
Haar probleem is dat zij samenwoont met een Egyptische mummie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:31 schreef Meganog het volgende:
Sharon lacht als Natasia zegt dat de zus van Lieke net zo lelijk is als zijzelf.
Misschien moet dit crackhoertje eens in de spiegel kijken.
Goedesmorgens!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:38 schreef Disana het volgende:
De ochtendploeg weet straks niet wat ie leest![]()
naam.medewerker@talpa.tv iigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:32 schreef riri het volgende:
is er hier een emailadres bekend van de redactie van de gouden kooi?
Dan hoop ik dat Fries heel erg gaat bokken en ze op d'r leeghoofdje valt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:41 schreef Dark het volgende:
Nadia wil geen cap op tijdens het paardrijden.
Die string is natuurlijk van Amanda, maar dat zal in de hoofden van die misbaksels wel een Lieke string zijn.quote:Dat laat Herma niet over zich heen lopen, ze zegt dat er ook een hoop viezigheid ligt, chips en peuken in de wasmand, een hele vieze string, die heeft ze maar weggegooid............
Amanda zegt dat die vast van de meiden van de bikineshow was, maar Herma heeft de string al een week eerder gevonden.
. . .en ook de kans op een hersenschuddingquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:44 schreef TiNo_Flo het volgende:
Er wordt omgeroepen dat Nadia een cap op moet tijdens het paardrijden.
Daar gaan je haartjes Nadia![]()
Dat laatste lijkt mij bij haar onmogelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
. . .en ook de kans op een hersenschudding![]()
Zoals de waard is ...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:50 schreef Dark het volgende:
Natasia heeft maatregelen genomen, zodat Huub en Lieke de kids van Natas niet uit mogen nodigen.
Ze heeft een vermoeden dat ze dat van plan zijn.
Ik snap niet waarom ze daar maatregelen voor neemt, dat is toch alleen maar leuk voor Natasiaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:50 schreef Dark het volgende:
Natasia heeft maatregelen genomen, zodat Huub en Lieke de kids van Natas niet uit mogen nodigen.
Vind je het gek als je vier uur hebt liggen rukken en pijpen???quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:51 schreef Dark het volgende:
Nadia is nu al kapot moe, straks bij Carlos gaat ze huilen![]()
Kutje voelen, da's een middelbareschoolterm die meestal in het fietsenhok werd/wordt gebruikt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kutje voelen
Dat heb ik voor het laatst gehoord toen ik een jong lief en braaf yvonneke was
Zeggen volwassen kerels dat ook?!
Dat begrijp ik ook ff niet. Tenzij het gaat van 'kijk eens, je moeder vindt je niet belangrijk genoeg om uit te nodigen dus doen wij dat maar want wij vinden dat wel belangrijk'quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:52 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze daar maatregelen voor neemt, dat is toch alleen maar leuk voor Natasia![]()
De terror van BANNDJ was dan ook een lachtertje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:53 schreef 2live het volgende:
Zo ik ben bijgelezen , en ik ga geen filmpjes terugkijken van vannacht.![]()
Dat is al zooo maart 2007quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:56 schreef schatje het volgende:
[..]
De terror van BANNDJ was dan ook een lachtertje.
Oh ja, Jaap kwam ook nog eens met het idee om Gaby uit te nodigen.
Haar kinderen zitten toch in Suriname en USA?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:50 schreef Dark het volgende:
En eigenlijk had ik ook niks anders verwacht, stelletje sukkels.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:56 schreef schatje het volgende:
[..]
De terror van BANNDJ was dan ook een lachtertje.Oh ja, Jaap kwam ook nog eens met het idee om Gaby uit te nodigen.
Je denkt toch niet dat Natas dat allemaal kan onthouden he, waar die kinderen zijn, het is al knap dat ze nog weet dat ze ze heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:59 schreef pjotter41 het volgende:
[..]
Haar kinderen zitten toch in Suriname en USA?
Wat wil ze dan? Alleen maar interesant doen denk ik.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:01 schreef 2live het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Natas dat allemaal kan onthouden he, waar die kinderen zijn, het is al knap dat ze nog weet dat ze ze heeft.![]()
Ja, memoriesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kutje voelen, da's een middelbareschoolterm die meestal in het fietsenhok werd/wordt gebruikt.![]()
![]()
Volgens mij hebben jullie daar allemaal dierbare herinneringen aanquote:
Ik niet..ik werd elke pauze in elkaar gebeukt...12 jaar lang maar ok...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:19 schreef DrsH het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie daar allemaal dierbare herinneringen aan![]()
![]()
![]()
![]()
Dat komt waarschijnlijk omdat jij geen kutje hadquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:19 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik niet..ik werd elke pauze in elkaar gebeukt...12 jaar lang maar ok...
Veel plezier met je verslaving...ik ga afhaken en denk met mij strks steeds meerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vond DGK de laatste weken een beetje inkakken, maar sinds Nadia er is ben ik weer helemaal verslaafd !!!!![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:21 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat jij geen kutje had
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:19 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik niet..ik werd elke pauze in elkaar gebeukt...12 jaar lang maar ok...
dus jah...de villa...de grote pest show....denk dat het maar beter is dat ik er niet in zit. Had natasia allang de kop der afgedraaid...echt vrouw of niet..maar zo'n wijf verdiend niks anders dan een paar schoppen met kisten in der gezicht...
ben ik aggressief ??? Geheel niet...maar ze verdient het wel.
jah heeft ze wel deo op eigenlijk...want jah..je weet in de tram of in de coffeeshop of waar marrokaanse mensen of anders buitelands uitziende mensen vaak geen deo op hebben..al moet ik zeggen ken ook wel een paar fijne witte bouwknakkers die goed stinken ..maar....tis opvallend dat arabische mensen IN NL...Deo niet zo goed ontdekt hebben nog...met alle respect is geen discriminatie naar buitelanders....maar een feit...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Nadia voelt zich ranzig na een halfuurtje paardrijden, maar na 3 uur bedgymnastiek valt ze in slaap zonder gedoucht te hebben.![]()
nou nu je het zegt..zal is een mooi plaatje maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er al bezig zijn met het schrijven van een OP voor Cos 2000
ik zou zeggen in pakken in een grote doos en opsturen naar afrika...naar van die kanibalistische stammen ofzo...tis toch opschijfvolk joh die BANNDJquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:24 schreef petraa het volgende:
Zo bijgelezen, ben vannacht om half 3 afgehaakt, maar heerlijk om die commentaren te lezen heb echt dubbel gelegen. En tja wat kan je zeggen over BANNDJ gewoon maar NIETS>
Hey dat is mijn blog....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:50 schreef cobain94 het volgende:
Let maar op....jaap ontpopt zich straks net zoiets als met dit programma.
http://openminded.wordpre(...)eze-vette-verloofde/
Ik zat eraan te denken, maar ik kom niet verder dan:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er al bezig zijn met het schrijven van een OP voor Cos 2000
Ga jij altijd nog douchen als je 's nachts geneukt hebt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Nadia voelt zich ranzig na een halfuurtje paardrijden, maar na 3 uur bedgymnastiek valt ze in slaap zonder gedoucht te hebben.![]()
Misschien niet douchen zeker niet als het diep in de nacht is...maar als ik op aruba zit bv of een ander fijn WARM land...dan kan je beter wel douchen lijkt me....zwetuhhhh...whahaa...maar jah.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga jij altijd nog douchen als je 's nachts geneukt hebt?![]()
Mijn COS staat al Klaar....met een mooi plaatje en een leuke OP..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:38 schreef akveor het volgende:
Is er al een taart onderweg naar DGK vanwege de 2000ste COS?
[afbeelding]
we zijn benieuwd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:39 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Mijn COS staat al Klaar....met een mooi plaatje en een leuke OP..
We gunnen jou de 2000 e COS. Ik hoop dat ie een beetje terror is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:39 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:39 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee, maar wel de 's ochtends.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:39 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Het is Marokkaanse en Buitenlanders, en wat jij hier beweerd geld denk ik voor alle nationaliteiten. Alsof er geen Nederlanders tussen zitten die ordinair en vies zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:24 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jah heeft ze wel deo op eigenlijk...want jah..je weet in de tram of in de coffeeshop of waar marrokaanse mensen of anders buitelands uitziende mensen vaak geen deo op hebben..al moet ik zeggen ken ook wel een paar fijne witte bouwknakkers die goed stinken ..maar....tis opvallend dat arabische mensen IN NL...Deo niet zo goed ontdekt hebben nog...met alle respect is geen discriminatie naar buitelanders....maar een feit...
Toen ik in Ierland woonde werd dit altijd gezegd over Duitsers en Fransen... net als dat vrouwen van deze nationaliteit nooit d'r schaam- en okselhaar zouden scheren...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:44 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Het is Marokkaanse en Buitenlanders, en wat jij hier beweerd geld denk ik voor alle nationaliteiten. Alsof er geen Nederlanders tussen zitten die ordinair en vies zijn.
Het is echt walgelijk, ze vinden zich ook geweldig vandaag, ze denken dat ze een overwinning hebben geboekt. Jammer dat de streamers dat anders zien dan zij.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:44 schreef beequeen het volgende:
Ik word werkelijk kotsmisselijk van de streams, er is geen ontkomen aan dat tuig.![]()
De directe aanval is mislukt dus ze zullen wel de hele dag bevestiging gaan zoeken bij elkaar over hoe slecht die andere twee zijn. Echte plannen maken is er niet bij want daar zijn ze te dom voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:44 schreef beequeen het volgende:
Ik word werkelijk kotsmisselijk van de streams, er is geen ontkomen aan dat tuig.![]()
Er valt ook niks te melden, er komt alleen maar bagger uit die muilen.
Nog jammerder dat het op TV zo zal overkomen dat die overwinning er inderdaad ook wás....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is echt walgelijk, ze vinden zich ook geweldig vandaag, ze denken dat ze een overwinning hebben geboekt. Jammer dat de streamers dat anders zien dan zij.
nou ben er nog steeds mee bezig lolquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:40 schreef pullup het volgende:
[..]
We gunnen jou de 2000 e COS. Ik hoop dat ie een beetje terror is.
Als er nog een popupol komt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe was Huub tijdens de terror?
Arme Jaap als de resulataten voor de popi poll binnen zijn kraait hij wel anders..
Huub was heel sterk, Dennix had 's middags nog een grote mond dat hij Huub niet zou laten praten. En wat deed Dennix niets ja de hortensia van Huub versnipperen dat was zijn terror actie tegen Huub.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Arme Jaap als de resulataten voor de popi poll binnen zijn kraait hij wel anders..
En hijs klaar...hoop dat die ok is..voor eventuele tips erna komt u maar..maar denk dat die wel ok is.!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nou ben er nog steeds mee bezig lol
's nachts niet , dan kruip je lekker tegen elkaar aan en gaat slapen, maar 's ochtends toch zeker wel!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub was nuchter. Ze kwamen als een hongereige troep wolven de slaapkamer binnen om Huub en Liek met huid en haar op te vreten. Veel lawaai, geschreeuw en oneigenlijke argumeneten. Huub had al binnen enkele minuten de regie in handen en iedereen was redelijk rustig aan het discusseren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:51 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
En hijs klaar...hoop dat die ok is..voor eventuele tips erna komt u maar..maar denk dat die wel ok is.!!
Die is zo verblind door het feit dat Jaap hun kant heeft gekozen... hij heeft niet eens door dat zij het volgende stelletje zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:56 schreef petraa het volgende:
Walgelijk die Brian echt walgelijk, hij voelt zich helemaal het mannetje.
Perfecte verwoording, vooral het dikgedrukte; jaap probeert zich zo vrij te spelenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub was nuchter. Ze kwamen als een hongereige troep wolven de slaapkamer binnen om Huub en Liek met huid en haar op te vreten. Veel lawaai, geschreeuw en oneigenlijke argumeneten. Huub had al binnen enkele minuten de regie in handen en iedereen was redelijk rustig aan het discusseren.
Huub en Lieke werden aangepakt maar met gemak hebben ze met woorden zich verdedigd. Later ging Huub naar de game room waar Jaap nog even met Huub gesproken heeft (In mijn ogen speelde Jaap dat hij dacht dat Huub z'n vriend was). Ondertussen werd Lieke gebashed en Huub maakte opmerkingen tegen Jaap dat zij zo sterk was. Jaap zei nog dat dat uberhaupt het probleem van Lieke is. Natasia vertrekt voor 23 september.
Al met al Huub was zeer rustig net als Lieke. En ze waren zeer duidelijk de overwinnaars.
zet de cam nou op je gezicht..zei net ook al..tegen iemand die hier zit..zal ik een foto maken vanmezelf en een spandoek snel maken...maar jullie waren me voor..dus tis een ouwe foto van me die ik wat aangepast heb..niet van mezelf overigens.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Moeder van Amanda eindelijk opgespoord in Australië
Ze lijkt ook nog.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
En een persoonlijk bericht van haar voor Amanda:
Lieve Mannie, kom alsjeblieft uit de kooi want je gooit je reputatie te grabbel. Luister naar je 34 jarige moeder, echt. De hele dacht in dat felle licht is ook nog eens een keer slecht voor je huid jonguh.
Gday mate
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:08 schreef akveor het volgende:
Amanda met een kop koffie. Ik hoop dat de security alert is.
[afbeelding]
whaahahaahaahaahahaaahahahaaaaaaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
En een persoonlijk bericht van haar voor Amanda:
Lieve Mannie, kom alsjeblieft uit de kooi want je gooit je reputatie te grabbel. Luister naar je 34 jarige moeder, echt. De hele dacht in dat felle licht is ook nog eens een keer slecht voor je huid jonguh.
Gday mate
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Bijna cos 2000.
Ik zou het van Huub een leuke actie vinden als hij bij de shirtjes van Nadia een gat in de buik knipt.
En ik hoop dat de haren van Amanda nog eens gekortwiekt wordenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Bijna cos 2000.
Ik zou het van Huub een leuke actie vinden als hij bij de shirtjes van Nadia een gat in de buik knipt.
Zij er T-shirts van Fok? Voor alle bewoners een... en voor Nadia 1 met een gat met 3 gaten?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Bijna cos 2000.
Ik ben benieuwd of je een reactie krijgt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:13 schreef riri het volgende:
Heb een mail gestuurd naar de redactie....heb alles genoemd waardoor het programma waarschijnlijk aan zichzelf kapot gaat en binnenkort aan de wilgen wordt gehangen.
Ik zou het maar eens goed in hun oren knopen ....
Het maken van opmerkingen van een aantal personen,eigenlijk het oproepen tot mishandeling als iemand vanuit het huis buiten de kooi komt gaat veel en veel te ver.
Ook het uitlokken van fysiek geweld door onderling afspraken te maken waardoor iemand een ander iets aan zou kunnen doen terwijl als iemand dat dan doet daar een ontzettende grote boete op valt en iemand uit het huis verwijderd kan worden gaan veel en veel te ver.
met 3 gaten bedoel je toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Zij er T-shirts van Fok? Voor alle bewoners een... en voor Nadia 1 met een gat?
Je hebt er zin in.....? It better be good....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:18 schreef PumaStreamer het volgende:
Boe...even deze cos versnellen whaha..
Misschien dat ie Nadia's vinger nog in z'n reet voelt...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:19 schreef beequeen het volgende:
nix loopt echt alsof hij in zijn broek heeft gescheten.
nixis een en al stront.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:19 schreef beequeen het volgende:
nix loopt echt alsof hij in zijn broek heeft gescheten.
Gatverquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien dat ie Nadia's vinger nog in z'n reet voelt...
Gaat ze sowieso niet lukken, om Huub kun je niet heen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:20 schreef blomst het volgende:
Ze vergeten Huub te negeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |