In bedliggen, er is nog geen neukverbodquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goeie vraag idd, ik dacht dat ze altijd om 2:30 moesten gaan slapen![]()
Lekker snel wijffiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:32 schreef Disana het volgende:
v
Sterkte dan vandaag. Waar doen we het allemaal voor maar het was gezelligquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik ook, sta op instorten, over 2 1/2 uur gaat de wekker![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Die loopt morgen NIET met zijn handen in zijn zakken![]()
Sleep wellquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Sterkte dan vandaag. Waar doen we het allemaal voor maar het was gezellig![]()
Bedankt! Lekker slapenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:35 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:36 schreef Lobasca het volgende:
Dit is toch te triest voor woorden. Was dit het geheim van Nix......
IK TREK HET NIET MEERquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Truste Buurquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
IK TREK HET NIET MEER![]()
welterusten lieve fokkerts![]()
Weltrustequote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
IK TREK HET NIET MEER![]()
welterusten lieve fokkerts![]()
Je bent een keiquote:
Hij staat er niet op, kan nooit meer over straat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben meteen weer wakker. Niet te geloven dat ze nog steeds bezig zijn.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen met een zak over zijn hoofdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij staat er niet op, kan nooit meer over straat.
dit is echt weird....het is echt een kindquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het ook maar enigszins zoals de vorige keren gaat, wisselt ze af... eindeloos.
En wij maar denken dat ze niet aan geheime opdrachten doen in DGKquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Je beschrijft dat goed. Dennis is trouwens bijna comateus:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:44 schreef riri het volgende:
[..]
dit is echt weird....het is echt een kind
schatje....neeeee....schatje heb je pijn.....schatje we gaan slapen....schatje het is ons team....zucht....draait zic om en wil gaan slapen en laat hem liggen....opnieuw....weer niks...we moeten echt gaan slapen....echt een meisje wat er niks van bakt....en hij die sowieso zo gefrustreerd is in bed en niks kan maken.....hele rare personen
Jaap,Jaap...waar heb je je mee ingelaten....het was al gek vroeger bij je thuis maar dit is helemaal weird
tja,je hebt er zelf voor gekozen maar dit gaat heel raar aflopen
Geen contactpunten voor dennix deze maandquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:45 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
En wij maar denken dat ze niet aan geheime opdrachten doen in DGK![]()
Loser en Prutser....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:47 schreef riri het volgende:
Dennis staat volkomen voor aap
Snelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:48 schreef Disana het volgende:
Free at last! Ze geven het op!
Ik peer hem voor ze opnieuw beginnen!!!
Gek, bij het lezen van 'contactpunten' krijg ik ook opeens een ander idee nuquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen contactpunten voor dennix deze maand![]()
Of hij houd er een hoop overquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gek, bij het lezen van 'contactpunten' krijg ik ook opeens een ander idee nu![]()
Je doet mee begrijp ik?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:59 schreef riri het volgende:
De openingspost van deze COS is helemaal super lees ik net....Deze COS verdient een prijs,nu al
![]()
Volgens mij maken ze er een sport van, volgende die erin komt doet er 5 uur over zonder succesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:00 schreef yvonne het volgende:
Ow boy, hij is erger dan Bwian, dacht dat die al erg was.
http://www.guinnessworldr(...)ithout%20ejeculationquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:13 schreef yvonne het volgende:
Ze zijn aan het oefenen voor de Olympische Spelen, dat is het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |