Het is nu zo vaak langs geweest dat zelfs ik (lui) maar eens ben gaan kijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:08 schreef Day het volgende:
[..]
Toevallig ken ik de initiatiefnemer van het zomercarnaval in Rotterdam en voor de 1e parade heeft hij toch echt zelf moeten lobbyen. En het gaat maar om 3 (nu nog 2) fora, man! Gewoon topics openen en je tekst copypasten.
O ja, en dit onderwerp mag nu ook verder in het desbetreffende topic. Je oproepen hier zijn nu wel duidelijk geweest.
Klaarkomen ?quote:
Ik zou de seks helemaal afzweren als het zo vermoeiend was als bij dit koppel en Brian en Amanda.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Klaarkomen ?
Ze ligt hem nu nog te rukken, dus het zal wel niet![]()
Ja idd, maarja het zit in je hoofd he, en als je niet van iemand houdt, tjaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou de seks helemaal afzweren als het zo vermoeiend was als bij dit koppel en Brian en Amanda.
ik denk echt dat die gozer een castraat is - ergens in z'n puberteit gedaan, omdat hij graag zo wilde kunnen zingen zoals gerard joling kan zingen. verlaagd libido, testosterongehalte, de hele mannelijke hormonenhuishuiding vlak gewerkt. het is ook zooooooo'n "pussy"quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Klaarkomen ?
Ze ligt hem nu nog te rukken, dus het zal wel niet![]()
Precies, zelfs geen warmte.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja idd, maarja het zit in je hoofd he, en als je niet van iemand houdt, tja![]()
Nu helemaalquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik denk echt dat die gozer een castraat is - ergens in z'n puberteit gedaan, omdat hij graag zo wilde kunnen zingen zoals gerard joling kan zingen. verlaagd libido, testosterongehalte, de hele mannelijke hormonenhuishuiding vlak gewerkt. het is ook zooooooo'n "pussy"![]()
Hoe hou je 't vol?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:14 schreef Disana het volgende:
Ja. Nog meer.
En dan lijkt het er ineens weer op dat ze hem ligt te pijpen![]()
Wat moet de ochtendploeg hiervan denken, echt.
Ja, we willen toch allemaal weten of ie nog gaat komen hequote:
Het gaat niet helemaal goedquote:
Neem jij dan op?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het gaat niet helemaal goed
Kan jij 538 nog ff bellen![]()
Wat zie je er lekker uit vandaag trouwens![]()
Nou, ik geef het op. De streams allang en nu ook hier!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een kwestie van je grenzen verkennen (stoere smiley).
welterustenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:21 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ik geef het op. De streams allang en nu ook hier!
weer pijpen eh?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:22 schreef Disana het volgende:
Ik kan het niet geloven... noch waarom ik nog op ben, noch waarom ze hem alweer....
Ik denk dat je beter 112 kunt bellen voor dennixquote:
Jij bent verstandiger dan Dennis en Nadia bij elkaarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:21 schreef Day het volgende:
[..]
Je hebt het lang vol gehouden, bikkelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:21 schreef Day het volgende:
[..]
Voor jou altijdquote:
Weltruste Dayquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:21 schreef Day het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze uitrukken?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter 112 kunt bellen voor dennix![]()
Jij kan het weten?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:24 schreef tipsch het volgende:
denniks, probeer het eens alleen op de wc, gaat vast beter ouwe ruknicht
quote:
Ik denk dat ze nog lang niet zijn uitgeruktquote:
en ik zeg tegen elk eendje in de sloot "koestsjie koetsjie peeceetjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor jou altijd
Luister nog dagelijks je MP3tje
Day![]()
Volgens mij is zijn staafje nu een tulpje gewordenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog lang niet zijn uitgerukt
Wat een ellende he... En ondertussen begint het weer licht te worden. Ik vertrek zoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:27 schreef tipsch het volgende:
nou nada, laat dat even flinke opstekert voor je zijn, je hebt dennis na 2 1/2 uur trekken en pijpen niet kunnen doen klaarkomen![]()
Goeie vraag idd, ik dacht dat ze altijd om 2:30 moesten gaan slapenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en ik zeg tegen elk eendje in de sloot "koestsjie koetsjie peeceetje
Mogen Nada en Nix uitslapen vandaag?
knalrode "kop" en een pimpelpaars (pijnlijk) lidquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn staafje nu een tulpje geworden![]()
Ik hoop het voor ze, het liefst zou ik ze naar een kuuroord sturenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en ik zeg tegen elk eendje in de sloot "koestsjie koetsjie peeceetje
Mogen Nada en Nix uitslapen vandaag?
Die loopt morgen NIET met zijn handen in zijn zakkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
knalrode "kop" en een pimpelpaars (pijnlijk) lid![]()
ik ook, sta op instorten, over 2 1/2 uur gaat de wekkerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een ellende he... En ondertussen begint het weer licht te worden. Ik vertrek zo![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn staafje nu een tulpje geworden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |