Sex doet Nadia alleen als er liefde in het spel isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:51 schreef Day het volgende:
Is het nu het echte werk?
Waar is BSOL als je 'm nodig hebt?
Ja, ik hoor het.quote:
Dat zei ze he? ....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Sex doet Nadia alleen als er liefde in het spel is![]()
[afbeelding]
Ik gun ze alledrie een terugkeer van hem naar H&Lquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:53 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Jaap heeft zijn keuze gemaakt en ik gun hem geen tweede! Het is zijn eigen schuld!
Als jij je daar weer jong bij voelt.... HELL YEAHquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik je pijp ben je dan weer een maatje![]()
Oh daar weet ik niets vanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik hoor het ja. dit zijn de geluiden die horen bij een goed uitgevoerde pijpbeurt
Wat ze ook doen, die halfslachtige kusjes betekenen geen diepdoorleefd geneukquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:51 schreef Day het volgende:
Is het nu het echte werk?
Waar is BSOL als je 'm nodig hebt?
Nee neuken wil Nadia niet das wel erg closequote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat ze ook doen, die halfslachtige kusjes betekenen geen diepdoorleefd geneuk![]()
Als het ook maar enigszins zoals de vorige keren gaat, wisselt ze af... eindeloos.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:56 schreef tipsch het volgende:
ze maakt het trekkend af
Ben ik raar als ik pijpen een soort intiemer vind dan de 'daad' an sich?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee neuken wil Nadia niet das wel erg close![]()
![]()
Zou ze daarna nog d'r handjes wassen (in onschuld)...?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:56 schreef tipsch het volgende:
ze maakt het trekkend af
dat eindeloze is echt irritant, phew, ik denk even terug aan nacht waarin rat snollie aan het bewerkstelligen was. 2 uur neuken. YO. schat ik hou van jequote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het ook maar enigszins zoals de vorige keren gaat, wisselt ze af... eindeloos.
Ik las vandaag ergens in een COS dat Dennis gezegd zou hebben dat hij nog niet wil neuken omdat ze dan achter een geheim van hem zou komen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Sex doet Nadia alleen als er liefde in het spel is![]()
[afbeelding]
Nee maar er is in mijn ogen geen enkel onderscheidquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik pijpen een soort intiemer vind dan de 'daad' an sich?![]()
Heb ik ook gelezen! Ik denk dat hij maar 1 balletje heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens in een COS dat Dennis gezegd zou hebben dat hij nog niet wil neuken omdat ze dan achter een geheim van hem zou komen.
Dan ben ik ook raar.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn mening hoor, maar dat soort eenzijdige marathons hebben toch niets meer met seks te maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat eindeloze is echt irritant, phew, ik denk even terug aan nacht waarin rat snollie aan het bewerkstelligen was. 2 uur neuken. YO. schat ik hou van je![]()
Ja écht.... ze proeft zijn zaad ende pijpt hem, hij vingert haar met zo'n vaart en aggressie, dat ze ws een vagina-laesie eraan over houdt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee neuken wil Nadia niet das wel erg close![]()
![]()
ik ook al!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:00 schreef Day het volgende:
[..]
Dan ben ik ook raar.
Maar ik voel me een enorme preutse trut sinds ik naar DGK kijk!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:59 schreef tipsch het volgende:
whaaa, ze slikt het weer door, te duidelijk!
Dacht jij echt dat ze zo snel klaar zijn...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:59 schreef tipsch het volgende:
whaaa, ze slikt het weer door, te duidelijk!
vind je het dan niet gewoon minder gemakkelijk om te doen misschien?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow shit.... je hebt gelijk. Wat voor geheim kan het dan zijn, met pijpen en trekken valt het niet op, met neuken wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:00 schreef Kimberleyy het volgende:
nee en dat ziet ze met pijpen niet mootie
wonee, nou niet naar mij luisteren, ik zie het helemaal verkeerd!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dacht jij echt dat ze zo snel klaar zijn...![]()
Maar zat jij een tijd geleden niet een betoog te houden voor anale seks? Dat we daar niet zo raar over moesten doen ofzo, dat dat toch gewoon moest kunnen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:00 schreef Day het volgende:
[..]
Dan ben ik ook raar.
Maar ik voel me een enorme preutse trut sinds ik naar DGK kijk!
Ik kan niets verzinnen..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow shit.... je hebt gelijk. Wat voor geheim kan het dan zijn, met pijpen en trekken valt het niet op, met neuken wel.![]()
Dat vind ik dus ook niet echt raar, maar er werd op de streams heel geheimzinnig over gedaan, streamlock en er mocht niet over gepraat worden. Dat vond ik echt te idioot voor woorden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar zat jij een tijd geleden niet een betoog te houden voor anale seks? Dat we daar niet zo raar over moesten doen ofzo, dat dat toch gewoon moest kunnen?![]()
![]()
Wist je dat 90% van de mannen die anale sex willen bi-seksueel zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar zat jij een tijd geleden niet een betoog te houden voor anale seks? Dat we daar niet zo raar over moesten doen ofzo, dat dat toch gewoon moest kunnen?![]()
![]()
is err "topsport. ik ben het daar mee eens.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn mening hoor, maar dat soort eenzijdige marathons hebben toch niets meer met seks te maken.
Waarom duren deze pijp- en trekbeurten ook zo lang. Ik gok op impotentie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow shit.... je hebt gelijk. Wat voor geheim kan het dan zijn, met pijpen en trekken valt het niet op, met neuken wel.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:02 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Was inderdaad belachelijk, want het kwam wel gewoon aan bod in de uitzending.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook niet echt raar, maar er werd op de streams heel geheimzinnig over gedaan, streamlock en er mocht niet over gepraat worden. Dat vond ik echt te idioot voor woorden.
Dan slikt ze op zeker nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:05 schreef Kimberleyy het volgende:
Nog een mogelijkheid waarom Nadia dit doet::: Calorieën verbranden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |