Jahhhhhhhhhhhhhhhhhhh daar is thie weer een stralend goede morgen. Vandaag laat ik het maar eens achterwege een samenvatting van gisteren te geven want ik wil vandaag in het kort iets anders aan de kaak stellen. Zoals jullie weten maak ik vanuit mijn professie een analyse van de DGK spelers. Ik wilde vandaag even verder gaan als alleen de spelers.
Ondertussen ben ik er achter gekomen dat de producente mw. Deborah Flens sterke overeenkomsten heeft met Nadia. Daar waar Nadia hoopt op een qua uiterlijk en carriere goede toekomst, middels het nodige stook, ruk en pijpwerk (frambozen, aardbeiensmaak), is mw. Flens er al geruimme tijd achter dat John de Mol toch duidelijk anders smaakt, zijn sperma smaakt, volgens Deborah naar Kaviaar en EUROOTJES.
Nadia heeft bij haar binnenkomst in DGK een diepte interview gehad met mw. Flens, hetgeen haar er van overtuigde dat dit de juiste aanpak was. Een ding heeft Nadia daarbij over het hoofd gezien en dat is het gegeven dat John de Mol reeds, een meer dan riant bestaan had opgebouwd. Nadia moet zich uiteindelijk behelpen met Dennis die qua persoonlijkheid een kloon is van Edwin de Roy van Zuyderwijk. Jammer dat ze dat niet inziet en aan de andere kant gelukkig dat ze voor deze variant heeft gekozen!!!!!!!!!!!
Daar waar Deborah in ieder geval nog enige status heeft weten op te bouwen in haar Talpa/Tien periode en na de overname nooit meer aan de bak komt, zal Nadia de vruchten van haar DGK actie nooit kunnen plukken , immers wie gaat er nou in zee met een valse toverkol die geen enkel middel schuwt om haar doelen te bereiken. Niemand dus. Kortom weg idealen.
Ook in de relationele sfeer zal het voor Nadia onmogelijk zijn om ooit nog een relatie met een normaal nuchter denkend persoon op te bouwen, waardoor zij is gedoemd zich te behelpen met de overblijfselen in de samenleving. Foute vrouwen lopen daarbij altijd tegen foute mannen aan. Kortom na DGK rest voor Nadia alleen nog hel en verdoemenis.
Wel beste medecosssers ik wens jullie een fijne dag toe en veel kijk en erger plezier. Geniet en huiver.
[ Bericht 0% gewijzigd door DrsH op 13-07-2007 09:10:39 ]