Ze is ws gewend aan een korte nachtrust.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:07 schreef avonne het volgende:
Nadia is als eerste op en klaar wakker.
Heeft ze uberhaupt wel geslapen?
Nee, nee, nee!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:55 schreef avonne het volgende:
Dus neem vandaag de kans om het huishouden eens te doen
Ik meende dat ze zei dat ze geen meelij met Huub had, maar ik hoorde het maar halfquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:16 schreef beequeen het volgende:
Herma: Ik heb geen meelij met Jaap. Dat Huub hem heeft laten vallen is zijn eigen schuld, dat heeft hij in het begin bij Huub ook gedaan.
Gisteravond/Vannacht en volgens mij heeft hij er nu al spijt van.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik meende dat ze zei dat ze geen meelij met Huub had, maar ik hoorde het maar half
Wanneer heeft Jaap Huub laten vallen dan?
Het was bloedstollende terror zoals Dennis met die bloemen tekeer ging.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:20 schreef blomst het volgende:
De hortensia heeft het niet overleefd zie ik, Dennix die heeft wel lef.
Jammer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:05 schreef DrsH het volgende:
Vandaag laat ik het maar eens achterwege een samenvatting van gisteren te geven want ik wil vandaag in het kort iets anders aan de kaak stellen.
Het is hem ws tegengevallen dat Huub niet in een diep gat viel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:21 schreef DrsH het volgende:
[..]
Gisteravond/Vannacht en volgens mij heeft hij er nu al spijt van.
Oh, ja, Jaap heeft er wel spijt van, maar het gaat om de opmerking van Herma. Volgens mij zei ze dat ze geen meelij had met Huub en dat hij wel terug zou krijgen wat hij in het begin (Jaap pesten) deed.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:21 schreef DrsH het volgende:
[..]
Gisteravond/Vannacht en volgens mij heeft hij er nu al spijt van.
Ja, sexen voor de camera op vrijdag de 13e is vragen om moeilijkheden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:24 schreef Copycat het volgende:
Even bijgelezen. Wat een terror! Wat een passievolle seks! Wat een kneuzen!
Goedemorgen!
Mogguh, de tranen rolden over mijn wangen toen ik de commentaren las. Ik ben toch benieuwd hoe dat zit met nix want dat er niets niet klopt is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:24 schreef Copycat het volgende:
Even bijgelezen. Wat een terror! Wat een passievolle seks! Wat een kneuzen!
Goedemorgen!
Zou dat het zijn geweest?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, sexen voor de camera op vrijdag de 13e is vragen om moeilijkheden.
Morguh![]()
Ik las op VOL dat Dennis tijdens de seks (...) aan Nadia's vagina wilde voelen (kutje voelenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:27 schreef beequeen het volgende:
Mogguh, de tranen rolden over mijn wangen toen ik de commentaren las. Ik ben toch benieuwd hoe dat zit met nix want dat er niets niet klopt is wel duidelijk.
quote:Nadia is Dennis aan het pijpen.
Na een tijdje zegt Nadia ineens "nee" en schoof ver van Dennis af.
Dennis:kutje voelen,kom...
Dat er iets niet klopt is inmiddels duidelijk, zowel bij nix als bij Nada, wat het is....I dunno.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik las op VOL dat Dennis tijdens de seks (...) aan Nadia's vagina wilde voelen (kutje voelen), maar dat Nadia dat niet toestond. Zou ze niet alleen drie navels, maar ook drie clitorissen hebben. Of toch een weggemoffelde penis?
Dit dus:
[..]
Kijk maar uit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:34 schreef DrsH het volgende:
Nee CC, Dennis heeft een Donorvagina met schaamlippen als olifantenoren en en dokter Laban is vergeten zijn penis te verwijderen, vandaar dat het erg veel lijkt op de STER reclame NA na na na na na!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is dat zijn ochtendstijfje?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:13 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Goedemorgen.
Jaap heeft er ook al zin in.
Volgens mij zijn dat de blaadjes van de Huubhortensia.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:35 schreef blomst het volgende:
ik hoor iets over de rozen.
Waar zijn die beland?
Alleen in bed van Nadia en Dennix?
Volgens mij heet dat een Odololletjequote:
Ja, maar de rozen met ketchup, ik hoor van Nadia dat die in hun bed zijn beland.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat de blaadjes van de Huubhortensia.
Kutje voelenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik las op VOL dat Dennis tijdens de seks (...) aan Nadia's vagina wilde voelen (kutje voelen), maar dat Nadia dat niet toestond. Zou ze niet alleen drie navels, maar ook drie clitorissen hebben. Of toch een weggemoffelde penis?
Dit dus:
[..]
quote:
Dan kunnen ze zo'n tongbrekend woord als Paraskevidekatria wél goed schrijven, alleen goed vervoegen wil maar niet lukken.quote:08:21 - Paraskevidekatria fobie
De Miljonairs liggen nog allemaal vredig te slapen. Hen kennende zal het niet zolang vredig blijven in de Villa. Het is vandaag ook nog eens vrijdag de dertiende, dus dat beloofd ook al niet veel goeds… Paraskevidekatriafobie, oftewel angst voor vrijdag de dertiende, zal er waarschijnlijk niet heersen. Of misschien toch wel, bij Lieke en Huub? Gisteren hebben de overige Miljonairs een pact gesloten om die twee uit De Gouden Kooi te krijgen. Vrijdag de dertiende lijkt daar wel een geschikte dag voor. We zullen zien wat deze speciale dag ons teweeg zal brengen!
Was het maar terreur...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:40 schreef DrsH het volgende:
Ik vond overigens de reactie Van Lieke en haar zus op de rozen met ketchup Ijzersterk. Alle terreur van gisteren is volkomen mislukt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het woord 'kutje' zo yikes. Ik weet niet waarom, maar het klinkt zo, zo ... yikes, dusquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:39 schreef yvonne het volgende:
Kutje voelen
Dat heb ik voor het laatst gehoord toen ik een jong lief en braaf yvonneke was
Zeggen volwassen kerels dat ook?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |