Ik meende dat ze zei dat ze geen meelij met Huub had, maar ik hoorde het maar halfquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:16 schreef beequeen het volgende:
Herma: Ik heb geen meelij met Jaap. Dat Huub hem heeft laten vallen is zijn eigen schuld, dat heeft hij in het begin bij Huub ook gedaan.
Gisteravond/Vannacht en volgens mij heeft hij er nu al spijt van.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik meende dat ze zei dat ze geen meelij met Huub had, maar ik hoorde het maar half
Wanneer heeft Jaap Huub laten vallen dan?
Het was bloedstollende terror zoals Dennis met die bloemen tekeer ging.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:20 schreef blomst het volgende:
De hortensia heeft het niet overleefd zie ik, Dennix die heeft wel lef.
Jammer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:05 schreef DrsH het volgende:
Vandaag laat ik het maar eens achterwege een samenvatting van gisteren te geven want ik wil vandaag in het kort iets anders aan de kaak stellen.
Het is hem ws tegengevallen dat Huub niet in een diep gat viel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:21 schreef DrsH het volgende:
[..]
Gisteravond/Vannacht en volgens mij heeft hij er nu al spijt van.
Oh, ja, Jaap heeft er wel spijt van, maar het gaat om de opmerking van Herma. Volgens mij zei ze dat ze geen meelij had met Huub en dat hij wel terug zou krijgen wat hij in het begin (Jaap pesten) deed.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:21 schreef DrsH het volgende:
[..]
Gisteravond/Vannacht en volgens mij heeft hij er nu al spijt van.
Ja, sexen voor de camera op vrijdag de 13e is vragen om moeilijkheden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:24 schreef Copycat het volgende:
Even bijgelezen. Wat een terror! Wat een passievolle seks! Wat een kneuzen!
Goedemorgen!
Mogguh, de tranen rolden over mijn wangen toen ik de commentaren las. Ik ben toch benieuwd hoe dat zit met nix want dat er niets niet klopt is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:24 schreef Copycat het volgende:
Even bijgelezen. Wat een terror! Wat een passievolle seks! Wat een kneuzen!
Goedemorgen!
Zou dat het zijn geweest?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, sexen voor de camera op vrijdag de 13e is vragen om moeilijkheden.
Morguh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |