Ja leuk he alles afkomstig uit " De DIKKE NATASJA"quote:
Wat doen ze nu dat zo schaamteloos is?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:30 schreef riri het volgende:
Schaamteloze mensen...de kijker schaamt zich nog meer dan zijzelf doen
Haar probleem is dat zij samenwoont met een Egyptische mummie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:31 schreef Meganog het volgende:
Sharon lacht als Natasia zegt dat de zus van Lieke net zo lelijk is als zijzelf.
Misschien moet dit crackhoertje eens in de spiegel kijken.
Goedesmorgens!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:38 schreef Disana het volgende:
De ochtendploeg weet straks niet wat ie leest![]()
naam.medewerker@talpa.tv iigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:32 schreef riri het volgende:
is er hier een emailadres bekend van de redactie van de gouden kooi?
Dan hoop ik dat Fries heel erg gaat bokken en ze op d'r leeghoofdje valt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:41 schreef Dark het volgende:
Nadia wil geen cap op tijdens het paardrijden.
Die string is natuurlijk van Amanda, maar dat zal in de hoofden van die misbaksels wel een Lieke string zijn.quote:Dat laat Herma niet over zich heen lopen, ze zegt dat er ook een hoop viezigheid ligt, chips en peuken in de wasmand, een hele vieze string, die heeft ze maar weggegooid............
Amanda zegt dat die vast van de meiden van de bikineshow was, maar Herma heeft de string al een week eerder gevonden.
. . .en ook de kans op een hersenschuddingquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:44 schreef TiNo_Flo het volgende:
Er wordt omgeroepen dat Nadia een cap op moet tijdens het paardrijden.
Daar gaan je haartjes Nadia![]()
Dat laatste lijkt mij bij haar onmogelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
. . .en ook de kans op een hersenschudding![]()
Zoals de waard is ...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:50 schreef Dark het volgende:
Natasia heeft maatregelen genomen, zodat Huub en Lieke de kids van Natas niet uit mogen nodigen.
Ze heeft een vermoeden dat ze dat van plan zijn.
Ik snap niet waarom ze daar maatregelen voor neemt, dat is toch alleen maar leuk voor Natasiaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:50 schreef Dark het volgende:
Natasia heeft maatregelen genomen, zodat Huub en Lieke de kids van Natas niet uit mogen nodigen.
Vind je het gek als je vier uur hebt liggen rukken en pijpen???quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:51 schreef Dark het volgende:
Nadia is nu al kapot moe, straks bij Carlos gaat ze huilen![]()
Kutje voelen, da's een middelbareschoolterm die meestal in het fietsenhok werd/wordt gebruikt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kutje voelen
Dat heb ik voor het laatst gehoord toen ik een jong lief en braaf yvonneke was
Zeggen volwassen kerels dat ook?!
Dat begrijp ik ook ff niet. Tenzij het gaat van 'kijk eens, je moeder vindt je niet belangrijk genoeg om uit te nodigen dus doen wij dat maar want wij vinden dat wel belangrijk'quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:52 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze daar maatregelen voor neemt, dat is toch alleen maar leuk voor Natasia![]()
De terror van BANNDJ was dan ook een lachtertje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:53 schreef 2live het volgende:
Zo ik ben bijgelezen , en ik ga geen filmpjes terugkijken van vannacht.![]()
Dat is al zooo maart 2007quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:56 schreef schatje het volgende:
[..]
De terror van BANNDJ was dan ook een lachtertje.
Oh ja, Jaap kwam ook nog eens met het idee om Gaby uit te nodigen.
Haar kinderen zitten toch in Suriname en USA?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:50 schreef Dark het volgende:
En eigenlijk had ik ook niks anders verwacht, stelletje sukkels.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:56 schreef schatje het volgende:
[..]
De terror van BANNDJ was dan ook een lachtertje.Oh ja, Jaap kwam ook nog eens met het idee om Gaby uit te nodigen.
Je denkt toch niet dat Natas dat allemaal kan onthouden he, waar die kinderen zijn, het is al knap dat ze nog weet dat ze ze heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:59 schreef pjotter41 het volgende:
[..]
Haar kinderen zitten toch in Suriname en USA?
Wat wil ze dan? Alleen maar interesant doen denk ik.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:01 schreef 2live het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Natas dat allemaal kan onthouden he, waar die kinderen zijn, het is al knap dat ze nog weet dat ze ze heeft.![]()
Ja, memoriesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kutje voelen, da's een middelbareschoolterm die meestal in het fietsenhok werd/wordt gebruikt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |