Volgens mij hebben jullie daar allemaal dierbare herinneringen aanquote:
Ik niet..ik werd elke pauze in elkaar gebeukt...12 jaar lang maar ok...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:19 schreef DrsH het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie daar allemaal dierbare herinneringen aan![]()
![]()
![]()
![]()
Dat komt waarschijnlijk omdat jij geen kutje hadquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:19 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik niet..ik werd elke pauze in elkaar gebeukt...12 jaar lang maar ok...
Veel plezier met je verslaving...ik ga afhaken en denk met mij strks steeds meerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vond DGK de laatste weken een beetje inkakken, maar sinds Nadia er is ben ik weer helemaal verslaafd !!!!![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:21 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat jij geen kutje had
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:19 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik niet..ik werd elke pauze in elkaar gebeukt...12 jaar lang maar ok...
dus jah...de villa...de grote pest show....denk dat het maar beter is dat ik er niet in zit. Had natasia allang de kop der afgedraaid...echt vrouw of niet..maar zo'n wijf verdiend niks anders dan een paar schoppen met kisten in der gezicht...
ben ik aggressief ??? Geheel niet...maar ze verdient het wel.
jah heeft ze wel deo op eigenlijk...want jah..je weet in de tram of in de coffeeshop of waar marrokaanse mensen of anders buitelands uitziende mensen vaak geen deo op hebben..al moet ik zeggen ken ook wel een paar fijne witte bouwknakkers die goed stinken ..maar....tis opvallend dat arabische mensen IN NL...Deo niet zo goed ontdekt hebben nog...met alle respect is geen discriminatie naar buitelanders....maar een feit...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Nadia voelt zich ranzig na een halfuurtje paardrijden, maar na 3 uur bedgymnastiek valt ze in slaap zonder gedoucht te hebben.![]()
nou nu je het zegt..zal is een mooi plaatje maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er al bezig zijn met het schrijven van een OP voor Cos 2000
ik zou zeggen in pakken in een grote doos en opsturen naar afrika...naar van die kanibalistische stammen ofzo...tis toch opschijfvolk joh die BANNDJquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:24 schreef petraa het volgende:
Zo bijgelezen, ben vannacht om half 3 afgehaakt, maar heerlijk om die commentaren te lezen heb echt dubbel gelegen. En tja wat kan je zeggen over BANNDJ gewoon maar NIETS>
Hey dat is mijn blog....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:50 schreef cobain94 het volgende:
Let maar op....jaap ontpopt zich straks net zoiets als met dit programma.
http://openminded.wordpre(...)eze-vette-verloofde/
Ik zat eraan te denken, maar ik kom niet verder dan:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er al bezig zijn met het schrijven van een OP voor Cos 2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |