Volgens mij hebben jullie daar allemaal dierbare herinneringen aanquote:
Ik niet..ik werd elke pauze in elkaar gebeukt...12 jaar lang maar ok...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:19 schreef DrsH het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie daar allemaal dierbare herinneringen aan![]()
![]()
![]()
![]()
Dat komt waarschijnlijk omdat jij geen kutje hadquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:19 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik niet..ik werd elke pauze in elkaar gebeukt...12 jaar lang maar ok...
Veel plezier met je verslaving...ik ga afhaken en denk met mij strks steeds meerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vond DGK de laatste weken een beetje inkakken, maar sinds Nadia er is ben ik weer helemaal verslaafd !!!!![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:21 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat jij geen kutje had
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:19 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik niet..ik werd elke pauze in elkaar gebeukt...12 jaar lang maar ok...
dus jah...de villa...de grote pest show....denk dat het maar beter is dat ik er niet in zit. Had natasia allang de kop der afgedraaid...echt vrouw of niet..maar zo'n wijf verdiend niks anders dan een paar schoppen met kisten in der gezicht...
ben ik aggressief ??? Geheel niet...maar ze verdient het wel.
jah heeft ze wel deo op eigenlijk...want jah..je weet in de tram of in de coffeeshop of waar marrokaanse mensen of anders buitelands uitziende mensen vaak geen deo op hebben..al moet ik zeggen ken ook wel een paar fijne witte bouwknakkers die goed stinken ..maar....tis opvallend dat arabische mensen IN NL...Deo niet zo goed ontdekt hebben nog...met alle respect is geen discriminatie naar buitelanders....maar een feit...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Nadia voelt zich ranzig na een halfuurtje paardrijden, maar na 3 uur bedgymnastiek valt ze in slaap zonder gedoucht te hebben.![]()
nou nu je het zegt..zal is een mooi plaatje maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er al bezig zijn met het schrijven van een OP voor Cos 2000
ik zou zeggen in pakken in een grote doos en opsturen naar afrika...naar van die kanibalistische stammen ofzo...tis toch opschijfvolk joh die BANNDJquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:24 schreef petraa het volgende:
Zo bijgelezen, ben vannacht om half 3 afgehaakt, maar heerlijk om die commentaren te lezen heb echt dubbel gelegen. En tja wat kan je zeggen over BANNDJ gewoon maar NIETS>
Hey dat is mijn blog....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:50 schreef cobain94 het volgende:
Let maar op....jaap ontpopt zich straks net zoiets als met dit programma.
http://openminded.wordpre(...)eze-vette-verloofde/
Ik zat eraan te denken, maar ik kom niet verder dan:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er al bezig zijn met het schrijven van een OP voor Cos 2000
Ga jij altijd nog douchen als je 's nachts geneukt hebt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Nadia voelt zich ranzig na een halfuurtje paardrijden, maar na 3 uur bedgymnastiek valt ze in slaap zonder gedoucht te hebben.![]()
Misschien niet douchen zeker niet als het diep in de nacht is...maar als ik op aruba zit bv of een ander fijn WARM land...dan kan je beter wel douchen lijkt me....zwetuhhhh...whahaa...maar jah.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga jij altijd nog douchen als je 's nachts geneukt hebt?![]()
Mijn COS staat al Klaar....met een mooi plaatje en een leuke OP..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:38 schreef akveor het volgende:
Is er al een taart onderweg naar DGK vanwege de 2000ste COS?
[afbeelding]
we zijn benieuwd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:39 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Mijn COS staat al Klaar....met een mooi plaatje en een leuke OP..
We gunnen jou de 2000 e COS. Ik hoop dat ie een beetje terror is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:39 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:39 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee, maar wel de 's ochtends.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:39 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Het is Marokkaanse en Buitenlanders, en wat jij hier beweerd geld denk ik voor alle nationaliteiten. Alsof er geen Nederlanders tussen zitten die ordinair en vies zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:24 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jah heeft ze wel deo op eigenlijk...want jah..je weet in de tram of in de coffeeshop of waar marrokaanse mensen of anders buitelands uitziende mensen vaak geen deo op hebben..al moet ik zeggen ken ook wel een paar fijne witte bouwknakkers die goed stinken ..maar....tis opvallend dat arabische mensen IN NL...Deo niet zo goed ontdekt hebben nog...met alle respect is geen discriminatie naar buitelanders....maar een feit...
Toen ik in Ierland woonde werd dit altijd gezegd over Duitsers en Fransen... net als dat vrouwen van deze nationaliteit nooit d'r schaam- en okselhaar zouden scheren...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:44 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Het is Marokkaanse en Buitenlanders, en wat jij hier beweerd geld denk ik voor alle nationaliteiten. Alsof er geen Nederlanders tussen zitten die ordinair en vies zijn.
Het is echt walgelijk, ze vinden zich ook geweldig vandaag, ze denken dat ze een overwinning hebben geboekt. Jammer dat de streamers dat anders zien dan zij.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:44 schreef beequeen het volgende:
Ik word werkelijk kotsmisselijk van de streams, er is geen ontkomen aan dat tuig.![]()
De directe aanval is mislukt dus ze zullen wel de hele dag bevestiging gaan zoeken bij elkaar over hoe slecht die andere twee zijn. Echte plannen maken is er niet bij want daar zijn ze te dom voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:44 schreef beequeen het volgende:
Ik word werkelijk kotsmisselijk van de streams, er is geen ontkomen aan dat tuig.![]()
Er valt ook niks te melden, er komt alleen maar bagger uit die muilen.
Nog jammerder dat het op TV zo zal overkomen dat die overwinning er inderdaad ook wás....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is echt walgelijk, ze vinden zich ook geweldig vandaag, ze denken dat ze een overwinning hebben geboekt. Jammer dat de streamers dat anders zien dan zij.
nou ben er nog steeds mee bezig lolquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:40 schreef pullup het volgende:
[..]
We gunnen jou de 2000 e COS. Ik hoop dat ie een beetje terror is.
Als er nog een popupol komt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe was Huub tijdens de terror?
Arme Jaap als de resulataten voor de popi poll binnen zijn kraait hij wel anders..
Huub was heel sterk, Dennix had 's middags nog een grote mond dat hij Huub niet zou laten praten. En wat deed Dennix niets ja de hortensia van Huub versnipperen dat was zijn terror actie tegen Huub.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Arme Jaap als de resulataten voor de popi poll binnen zijn kraait hij wel anders..
En hijs klaar...hoop dat die ok is..voor eventuele tips erna komt u maar..maar denk dat die wel ok is.!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nou ben er nog steeds mee bezig lol
's nachts niet , dan kruip je lekker tegen elkaar aan en gaat slapen, maar 's ochtends toch zeker wel!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub was nuchter. Ze kwamen als een hongereige troep wolven de slaapkamer binnen om Huub en Liek met huid en haar op te vreten. Veel lawaai, geschreeuw en oneigenlijke argumeneten. Huub had al binnen enkele minuten de regie in handen en iedereen was redelijk rustig aan het discusseren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:51 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
En hijs klaar...hoop dat die ok is..voor eventuele tips erna komt u maar..maar denk dat die wel ok is.!!
Die is zo verblind door het feit dat Jaap hun kant heeft gekozen... hij heeft niet eens door dat zij het volgende stelletje zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:56 schreef petraa het volgende:
Walgelijk die Brian echt walgelijk, hij voelt zich helemaal het mannetje.
Perfecte verwoording, vooral het dikgedrukte; jaap probeert zich zo vrij te spelenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub was nuchter. Ze kwamen als een hongereige troep wolven de slaapkamer binnen om Huub en Liek met huid en haar op te vreten. Veel lawaai, geschreeuw en oneigenlijke argumeneten. Huub had al binnen enkele minuten de regie in handen en iedereen was redelijk rustig aan het discusseren.
Huub en Lieke werden aangepakt maar met gemak hebben ze met woorden zich verdedigd. Later ging Huub naar de game room waar Jaap nog even met Huub gesproken heeft (In mijn ogen speelde Jaap dat hij dacht dat Huub z'n vriend was). Ondertussen werd Lieke gebashed en Huub maakte opmerkingen tegen Jaap dat zij zo sterk was. Jaap zei nog dat dat uberhaupt het probleem van Lieke is. Natasia vertrekt voor 23 september.
Al met al Huub was zeer rustig net als Lieke. En ze waren zeer duidelijk de overwinnaars.
zet de cam nou op je gezicht..zei net ook al..tegen iemand die hier zit..zal ik een foto maken vanmezelf en een spandoek snel maken...maar jullie waren me voor..dus tis een ouwe foto van me die ik wat aangepast heb..niet van mezelf overigens.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Moeder van Amanda eindelijk opgespoord in Australië
Ze lijkt ook nog.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
En een persoonlijk bericht van haar voor Amanda:
Lieve Mannie, kom alsjeblieft uit de kooi want je gooit je reputatie te grabbel. Luister naar je 34 jarige moeder, echt. De hele dacht in dat felle licht is ook nog eens een keer slecht voor je huid jonguh.
Gday mate
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:08 schreef akveor het volgende:
Amanda met een kop koffie. Ik hoop dat de security alert is.
[afbeelding]
whaahahaahaahaahahaaahahahaaaaaaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
En een persoonlijk bericht van haar voor Amanda:
Lieve Mannie, kom alsjeblieft uit de kooi want je gooit je reputatie te grabbel. Luister naar je 34 jarige moeder, echt. De hele dacht in dat felle licht is ook nog eens een keer slecht voor je huid jonguh.
Gday mate
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Bijna cos 2000.
Ik zou het van Huub een leuke actie vinden als hij bij de shirtjes van Nadia een gat in de buik knipt.
En ik hoop dat de haren van Amanda nog eens gekortwiekt wordenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Bijna cos 2000.
Ik zou het van Huub een leuke actie vinden als hij bij de shirtjes van Nadia een gat in de buik knipt.
Zij er T-shirts van Fok? Voor alle bewoners een... en voor Nadia 1 met een gat met 3 gaten?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Bijna cos 2000.
Ik ben benieuwd of je een reactie krijgt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:13 schreef riri het volgende:
Heb een mail gestuurd naar de redactie....heb alles genoemd waardoor het programma waarschijnlijk aan zichzelf kapot gaat en binnenkort aan de wilgen wordt gehangen.
Ik zou het maar eens goed in hun oren knopen ....
Het maken van opmerkingen van een aantal personen,eigenlijk het oproepen tot mishandeling als iemand vanuit het huis buiten de kooi komt gaat veel en veel te ver.
Ook het uitlokken van fysiek geweld door onderling afspraken te maken waardoor iemand een ander iets aan zou kunnen doen terwijl als iemand dat dan doet daar een ontzettende grote boete op valt en iemand uit het huis verwijderd kan worden gaan veel en veel te ver.
met 3 gaten bedoel je toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Zij er T-shirts van Fok? Voor alle bewoners een... en voor Nadia 1 met een gat?
Je hebt er zin in.....? It better be good....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:18 schreef PumaStreamer het volgende:
Boe...even deze cos versnellen whaha..
Misschien dat ie Nadia's vinger nog in z'n reet voelt...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:19 schreef beequeen het volgende:
nix loopt echt alsof hij in zijn broek heeft gescheten.
nixis een en al stront.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:19 schreef beequeen het volgende:
nix loopt echt alsof hij in zijn broek heeft gescheten.
Gatverquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien dat ie Nadia's vinger nog in z'n reet voelt...
Gaat ze sowieso niet lukken, om Huub kun je niet heen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:20 schreef blomst het volgende:
Ze vergeten Huub te negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |