nixterrorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:54 schreef avonne het volgende:
Hilarisch....
Dennis vertelt blij hoe hij genoten heeft van de bloemen verscheuren "echt waar, echt waar, echt waar"
Jaap kijkt hem langdurig wezenloos aan
Ik denk zowiezo dat het gespeeld is van Jaap, op één of andere manier als damage control.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:53 schreef blomst het volgende:
Ik snap niet dat jaap geraakt is dat Huub zei dat hij Jaap nooit als vvriend heeft gezien.
Dit wilde hij toch, van Huub en Lieke af, en bonden met Dennix en Nada.
Zet je woorden in een brief, en stuur het op naar jaap.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:53 schreef riri het volgende:
En Jaap nog iets...als je je zo verbouwereerd voelt dat Huub je niet zag als een echte vriend....Hoe kan jij iemand een vriend noemen wanneer je zelf nooooooit iets doet vooooor die vriend?
Ik heb het nooit gezien,niet alleen maar richting Huub maar eigenlijk naar alle mensen....jij sluit zelf elke toenadering af en ziet omgang met mensen alleen maar als iets wat je kan gebruiken om daar zelf je voordeel uit te halen...heb je ze niet nodig laat je ze keihard vallen.
ZZo blijf je altijd alleen omdat je daar zelf voor kiest.
Jaap....vriendschap betekent onbaatzuchtigheid en loyaliteit naar diegene....ben bang dat je helemaal niet weet wat dat inhoud....
De sperma van vannacht die niet een normale gang naar buiten vond is naar binnen geschoten en via zijn hoofd als wax in zijn haren geschotenquote:
Kun je dat voor mij even vertalen in het Frans mijn Engels is niet zo bestquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:59 schreef beequeen het volgende:
Ik hoorde gisteren een uitdrukking die wel van toepassing is in op nix.
A hand full off pussy and a mouth full off ass.![]()
Sorry, mijn Frans is niet zo best.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:00 schreef DrsH het volgende:
[..]
Kun je dat voor mij even vertalen in het Frans mijn Engels is niet zo best
Une main complètement outre de chat et d'une bouche complètement outre d'Ass.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:00 schreef DrsH het volgende:
[..]
Kun je dat voor mij even vertalen in het Frans mijn Engels is niet zo best
Mercie!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Une main complètement outre de chat et d'une bouche complètement outre d'Ass.
Je bent me net voor. Idd opvallend, de conversatie komt niet op gang omdat Huub niks zegt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:04 schreef riri het volgende:
Als Huub niets meer zegt in de groep merk je de saaiheid van deze mensen....
Het is prachtig om te zien hoe diep die BANNDJ groep valt en zich moeten bedienen van groep 8 pesterijen
Er is toch niks uitgekomen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:08 schreef DrsH het volgende:
Alles is Light zegt Natasja, Nadia proeft het niet zo. Zou Dennisje ook Sperma Light hebben???????
En dan beweren dat je Engels slecht is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:11 schreef DrsH het volgende:
Brian wordt nu door Natasja BRA genoemd is dat geen Engels voor BH????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |