quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:34 schreef DrsH het volgende:
Nee CC, Dennis heeft een Donorvagina met schaamlippen als olifantenoren en en dokter Laban is vergeten zijn penis te verwijderen, vandaar dat het erg veel lijkt op de STER reclame NA na na na na na!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:43 schreef riri het volgende:
Een feit.....Nadat Jaap gisteren zich had aangesloten bij de nieuwkomer Dennix en Nadia en de groep heeft aangespoord een blok te vormen tegen Huub en Lieke wist hij nog niets over dat Huub later zou zeggen dat hij Jaap niet zag als echte vriend.
Zoals Jaap zei....was Huub dat wel voor hem.
Als je dat beweert Jaap...wat betekent dan je vriendschap als je die vriend zonder enige inleiding een mes in de rug steekt????????????
Precies Jaap....je kent het woord vast wel.
Ik heb het vermoeden dat je heeeeel veel stemmen van de kijker gaat verliezen......ga maar rustig bonden met Dennix en Nadia,je echte vrienden,Nadia heeft laten blijken wat ze vind van je Jaap,ik hoop dat het je nooit ter ore komt want zo praat een vriend niet over een vriend.
We wensen je heel veel succes met je keuze die vanaf het moment dat je Dennix ging gebruiken gedoemd was tot mislukken.
Jammer jongen maar boontje komt om zijn loon tje zullen we maar zeggen.
Ik zou als ik jou was Cora maar niet zo veroordelen,zelf ben je geen haar beter....
Is allemaal maar een geintje van jaap..dat weet je toch(zoals jaap zou zeggen)..
Jaap heeft vet gedroomd van Nadia de reuzel liep uit zijn ventieltje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:49 schreef blomst het volgende:
We zullen vandaag wel een sterk verhaal van Dennix krijgen te horen over de terror van vannacht.
Jaap weet nu dat Nadia dennis wakker heeft gehouden vannacht, weer een droom van Hem die in duigen valt.
"vrouwen maken je kapot" was zijn eerste constatering naar Dennis."quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:49 schreef blomst het volgende:
Jaap weet nu dat Nadia dennis wakker heeft gehouden vannacht, weer een droom van Hem die in duigen valt.
En zo is dat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:43 schreef riri het volgende:
Jammer jongen maar boontje komt om zijn loontje zullen we maar zeggen.
Ik zou als ik jou was Cora maar niet zo veroordelen,zelf ben je geen haar beter....
Dat was pas terror en knallenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:53 schreef blomst het volgende:
Daar komt Dennis al met het verhaal van de bloemen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |